Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() [hier stond een foto die veel te groot was, het adres is: http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=28039] (ik weet niet hoe ik dat kleiner moet maken) ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
*hierbij verklaar ik mijn mening tot herzien* (dat er geen lekker nederlanders waren ![]() *heeft John ontmoet bij de set van Bradaz ![]() winston is in het echt veel leuker dan hij, hij is heel verlegen ![]() ROMEO vergeten ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic: who else but Sylvie Meis? ![]() ![]() ![]() ![]() een beetje ordi, maar ja: ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze is mooi, maar ík zie haar niet als 'bijzonder' mooi. Er zijn mooie vrouwen te bedenken die niet echt iets aparts hebben, daardoor vallen ze niet op. Natuurlijk is dat hartstikke subjectief, het wordt bij iedereen door iets anders getriggerd. Bij mij doet Silvie Meis toevallig niet zoiets. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Viggo is echt de lekkerste Nederlander
![]() kan niet meer foto's vinden helaas Femke is trouwens wel een mooie vrouw, maar me iets te kattig. En Wouter is ook best leuk (of verklaart iedereen me dan voor gek hier?) ![]() haha k val wel op ouwe mannen ![]() nee een derdejaars student ciw is ook erg lekker!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse bakkers klagen over Turkse bakkers Love & Peace | 30 | 24-06-2009 14:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dubbele identiteit verboden. Cookie | 59 | 01-12-2004 22:59 | |
Lifestyle |
Hipverantwoordemensenmeeting rodina | 165 | 18-04-2003 13:04 | |
Lifestyle |
Het krijgen van complimentjes over je uiterlijk... Indo4ever | 96 | 10-04-2003 10:39 | |
De Kantine |
mop Evil creature | 17 | 06-04-2003 01:51 |