Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*graaft in geheugen*
Ik kom er net achter dat ik heeeeeel veel namen heb gehad.. waaronder: Meller.. with a little kick inside... (ik heet Melanie vandaar de grap.. H H) cytherea... Mel.. Mel Ploeg Blue Jewel en allemaal van die teksten uit liedjes als: You can run, you can hide, but you can't escape my love.. I'm not that complicated, just missunderstood (heel origineel) Mirror, mirror on the wall, damn I sure look fine, I can't blame those horny boys, I'd make me mine.. (hoe ik erbij kwam, vraag het me niet) *kraak*--> mijn hoofd zegt stop.. (ja is niet belangrijk genoeg voor mijn hoofd om te onthouden... ) |
![]() |
|
try www.msnnaam.nl of www.msnskin.nl
Mijne is trouwens •´¯¥¯`• LCT •´¯¥¯`• heb er nog wel meer gehad, maar die onthoud ik niet allemaal...
|
*~*Witchy Woman*~*Lid Van SpongeBob Clan*~*aanbidt Ewan McGregor & Joss Whedon*~*Ik zal je missen Flop!
![]() mijne op dit moment... ow.. en voor degenen die het zich afvragen.. Flop is een radiator ![]()
|
hmz.. ik heb echt een tyfus hekel aan lange klote msn namen, echt dom gewoon , zet gewoon je naam neer , met evt. wat erachter als je nog wat kwijt wilt zodat je niet : of eerst een uur naar de nam moet staren om uit te vissen wat er nouw eigenlijk staat, of met je muis naar de naam moet, om te kijken bij he tmail adres wie't nowu eigenlijk is
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij staat er eXo en een promotie voor m'n home page. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
op het moment:
Man... or Astroman? *BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HA* K zag toevallig sita's popquiz op tmf. Ik heb me kapot gelachen, mensen die doodserieus tegen een blauw scherm staan te lullen en daar dan een of andere computersita opgeplakt. Damn, die staan echt ff bruut voor lul!. Maargoed meestal is me naam Man... or Astroman? andere namen die ik welles aanneem: 7.62MM FULL METAL JACKET 9MM .45 Super Auto Cpt.Flintstone Ben nooit zo origineel eigenlijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je msn naam! Faerie | 375 | 10-12-2006 10:32 | |
De Kantine |
msn namen Firefly182 | 64 | 26-09-2004 18:23 | |
Games |
Msn naam :(( nandatje | 13 | 27-09-2003 17:58 | |
De Kantine |
MSN naam? hendrikwijnja | 6 | 16-01-2003 22:04 | |
Software & Hardware |
Hoe kan je een enter in je MSN naam zetten lief_meisje_123 | 6 | 17-12-2002 18:03 | |
Liefde & Relatie |
msn naam??? een meiske | 19 | 04-12-2002 10:03 |