Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
mailen kan ook ja ![]() [edit] ze zijn moooooooj! Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 13:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1.je moet niet van die groten foto's er neer zetten zins het veel geheugen kost. 2.ben je nou zo breed of maak je jezelf zo breed want je ziet er zo echt niet uit ![]()
||
Citaat:
kan er niks aan doen ![]() ik uit alleen maar mijn mening,die zeker te weten telt ![]()
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 19:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik verlaag mezelf niet tot jou/jullie purberse niveau ![]()
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 19:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 19:26. |
![]() |
||
Citaat:
maar doet het niet om jou ene plezier te doen en je pik op te peppen...zucht...ontkennings fase pubers van tegenwoordig ook ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 19:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ik vind ook dat hij er best wel patserig en 'semi-stoer' eruit ziet ![]() met zijn kapuchon over zijn pet.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik moet natuurlijk wel iemand hebben die bij het gezag hoort ![]() ![]()
||
Citaat:
dank u, dank u, dank u! *hoort 'speech speech speech'* u-hum u-hum u-hum dank u dank u dank u! *sluit speech af* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een Britse Korthaar Karthuizer kat, met een speciale blauwe vacht. We hebben hem (en z'n zusje) genomen omdat dit ras als eigenschap heeft dat het nooit het erf van de baas af gaat, het ras heeft een beetje hondachtige neigingen. En dat moeten wij hebben, dan lopen ze niet weg ![]() ![]() |
![]() |
|
|