Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vond het ook niet zo'n leuke afl....
sinds colin terug is draait het meer om hem..tis voor mn gevoel nu een ander soort serie ofzo:\ maar misschien lag et gwoon aan de afl ![]() ![]() van dat Grover thing had ik al zoiets van huh ![]() ![]() ik vind het trouwens ook vreemd dat ze een stel zijn, hij wil zeg maar opnieuwd beginnen omdat de oude colin 'dood' is maar kheb niet 't idee dat ze echt verliefd zijn ofzo? meer zo van ja het hoort zo dus vooruit stom dat ze niks hadden gefilmd van skiën&snowboarden ![]() GTC jij Everwood missen?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb toch een leuke dinsdag gehad hoor ![]() Ik zal vragen of iemand met adsl de aflevering wil downloaden voor mij ![]()
Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 22:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik sta er zelf ook van te kijken dat ik het gemist heb ![]()
|
Ik vond het juist een leuke aflevering
![]() ![]() Dat 'Yes.. person' was echt meesterlijk, ik vind die man steeds grappiger worden ![]() Ik irriteer me echt aan hoe Amy en Ephram tegen elkaar doen.. sjees ik wou dat ie es een keer goed boos op haar werd om te laten weten wat ie erven vindt! Hij ging zelfs moeilijk doen tegen Colin zodat ie niet zou weten dat Amy en hij zo goed met elkaar op konden schieten ![]() Het gaat echt iets worden tussen Andy en de leuke buurvrouw ![]() ![]() Irritant trouwens dat Andy zo ongeveer elke week bij iemand er 'toevallig' achterkomt dat ie iets ergs heeft ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() owja dat Yes Person wou ik ook nog zeggen ![]() ![]() @GTC: we mekkeren helemaal niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het begon met dat de school een skiweekend zou maken. Amy wilde liever niet dat Eph mee kwam maar hij deed het toch. Om Colin gezelscha te houden. Dr Abott ging mee als begeleider. Er waren wat pranks met hem op reis, maar niks boeiends. Thuis was er het co-verhaal van Dr Brown. Hij moest de dominee vertellen dat die een ziekte had waardoor je blind werd. Maar dat kon hij niet over z'n hart verkrijgen omdat de dominee hem zo erg had geholpen toen hij streste om een vrijgezellenbar in te gaan. Maar later zei hij het toch en de dominee was wel aangeslagen. Op de skireis werd Colin boos op Amy omdat zij van alles verwacht maar hij het niet kan geven. Hij vroeg of ze niet meer over vroeger^konden praten, maar ze deed dat toch en toen werd ie een beetje pissig (dit was nadat ze samen gezoend hadden). Dus de volgende dag praate Colin weer met haar en noemde haar Grover. Amy helemaal blij dat hij zich nog iets kon herinneren. Maar later bleek dat Eph Colin dat Grover verhaal had verteld. En dat Colin het zich dus eigenlijk niet kan herinneren. Waar iedereen over zeek was het God geklets. Dat was met die Dominee, over dat God altijd z'n redenen heeft enzo etc. Dat vond men vervelend. Maar ja, er moet iets typical american in he... Zo goed GTC?? Mensen, als ik iets ben vergeten, add het maar he.
|
Das waar, ik ben de zus van Colin vergeten. Die zat op kostschool en kwam nu terug. Eph vind haar wel leuk denk ik. En ze praaten ook wat bij een kampvuur.
Maar ik denk dat hij Amy leuker vind dat Colin's zus (ben haar naam kwijt).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik vond het ook wel een godsdienstige aflevering inderdaad... Maar vond het wel heel lief van die dominee dat hij met Andy pannekoeken ging eten, en zielig toen hij hoorde dat hij blind werd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik vond het niet zo erg irritant hoor dat van het geloof...het viel wel mee bovendien zijn dat soort programma's altijd een btje godsdienstig getint voor het moraal van het verhaal zeg maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Naja.....aanstaande dinsdag zit ik wel weer gewoon voor de buis hoor. Ik beloof het ![]() Als er nog mensen zijn die willen afspreken zal ik meteen 'NEE' zeggen ![]()
|
kvind everwood helemaal super super!
en ik vind dat amy met ephram moet nemen en dan word colin boos leeeeeeeuk ![]() btje soap idee ![]() nee ff serieus SUPER ![]()
|
Tss, t was een leuke aflevering! En dat godsdienstige viel wel mee
![]() Ephram is echt lief en toch kan hij niks goed doen bij Amy ![]() Ik voorspel ook dat die zus en Ephram wat krijgen! Ze lijkt trouwens op iemand.. een bekende nederlander, ofzo ![]() Enn verder vond ik het zielig voor Tom dat ie blind wordt. (Maar wie is dat eigenlijk ![]()
|
Ik vond de aflevering wel gaan eigenlijk. Ik begin me alleen steeds meer te ergeren aan Amy (haar hoofd staat me ook al niet zo aan eigenlijk, vraag me niet waarom, maar tis gewoon zo) ze gaat zich nu ook overal mee bemoeien enzo. Maja ik denk ook wel dat Ephram iets krijgt met Layne
|
Woooo, hoe kan dit mensen, DE Everwood topic laten zakken tot pagina 2....
Dat mag niet weer gebeuren. Ik zal hem hierbij dus ff uppen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
mrja mag je het niet opnemen ofzo??? dan kan je het tenminste nog later kijken.. mrja morgen is dr weer een aflevering.. eindelijk |
![]() |
|
Man, wat heb ik veel gemist, ik heb zelfs de afl. van vorige week niet eens kunnen kijken en die van vanavond kan ik ook niet zien.. (Ja, ik ga t wel weer opnemen, en de volgende keer 2 achter elkaar kijken, maar ondertussen weer achterlopen
![]() Heb wel stiekem al stukjes gelezen, behalve de samenvatting van the Senna fan ![]() Nu kan niet zeker niet meer meedingen met meeste posts in topic ![]() ![]() @ DutchECK: Kun je t niet opnemen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Beetje vreemd dat die nu bezig is eigenlijk die voor volgende week is.. hoezo dom. ![]() Moet ik nu weer wachten tot de volgende (en nog verder achterlopen) of gewoon morgen ofzo die afl. op de videoband kijken? ![]() |
![]() |
|
het onmogelijke is gebeurd
![]() ![]() ![]() ![]() ik ben vergeten het op te nemen en mn moeder had er ook niet aan gedacht, en nu was ik wel naar een Hele Goeie Film, wat het enigzins verzacht, maar maar maar.... ![]() ik ben helemaal in shock ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gelukkig heb ik met een leuke forumster zitten chatten ![]()
||
Citaat:
maar in de serie staat de fam brown centraal, en deze aflevering niet echt..
|
Verwijderd
|
Ik vond het op zich wel grappig, maar niet echt leuk.... mja... er is toch ook een aflevering overgeslagen? Dat stond er iig boven, ivm problemen met de levering oid... Maar dan nog, 'k vond het geen leuke aflevering.
Het valt me op dat er áltijd wel iets in de dorp gebeurt, dan gaat er weer iemand dood en vinden ze wiet, dan blijkt er iemand een ziekte te hebben, dan vinden ze weer tientallen lijken.... pff... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Everwood # 3 Verwijderd | 500 | 16-04-2006 18:24 | |
Films, TV & Radio |
Jouw tv-week Verwijderd | 43 | 05-03-2005 17:50 | |