Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2003, 21:33
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Jaja, nog meer Everwood Fans!!! Boeiend dat christelijk gedoe, niet moeilijk over doen.. Gewoon kijken en genieten! Ik vond 't weer leuk hoor!
Tip: Everwood en Gilmore Girls op 1 avond!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2003, 21:56
G.T.C.
G.T.C. is offline
ok, mensen......jullie gaan het niet geloven. Maar ik heb gewoon everwood gemist !!!!!!
Ik was vandaag vrij en ik had vandaag een meeting met 2 meisjes in eindhoven. (was maar 3 uur heen en 3 uur terug reizen ) Ik ben pas net thuis gekomen.

Maar ja....ik denk dat dit het moment is dat je mij een gunst kunt verlenen, Senna Fan
Oud 15-04-2003, 21:57
sublime
sublime is offline
Citaat:
Talon schreef op 15-04-2003 @ 22:28:
hm.. dat is ziekelijk hoor

dus job vergat god..
hm.. maken ze over mij ook nog een keer een boek dan?
pas als je ook daadwerkelijk tot inkeer komt en je leven op God richt

en ja kweet dat t ziekelijk is, en het blijft me nog altijd achtervolgen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:01
sublime
sublime is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-04-2003 @ 22:56:
ok, mensen......jullie gaan het niet geloven. Maar ik heb gewoon everwood gemist !!!!!!
Ik was vandaag vrij en ik had vandaag een meeting met 2 meisjes in eindhoven. (was maar 3 uur heen en 3 uur terug reizen ) Ik ben pas net thuis gekomen.

Maar ja....ik denk dat dit het moment is dat je mij een gunst kunt verlenen, Senna Fan
shame on you!!!!! > en dat terwijl de zus van collin geintroduceerd werd... >schud haar hoofd vanwege zo weinig loyaliteit jegens everwood<
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:04
scala
scala is offline
ik vond het ook niet zo'n leuke afl....
sinds colin terug is draait het meer om hem..tis voor mn gevoel nu een ander soort serie ofzo:\ maar misschien lag et gwoon aan de afl en dat zusje vind ik gaar

van dat Grover thing had ik al zoiets van huh wel koel van ephram maar amy was weer es lullig zeg ik snap echt niet hoe je iemand zo kan laten vallen..

ik vind het trouwens ook vreemd dat ze een stel zijn, hij wil zeg maar opnieuwd beginnen omdat de oude colin 'dood' is maar kheb niet 't idee dat ze echt verliefd zijn ofzo? meer zo van ja het hoort zo dus vooruit

stom dat ze niks hadden gefilmd van skiën&snowboarden

GTC jij Everwood missen??
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:04
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sublime schreef op 15-04-2003 @ 23:01:
shame on you!!!!! > en dat terwijl de zus van collin geintroduceerd werd... >schud haar hoofd vanwege zo weinig loyaliteit jegens everwood<
jah, ik weet het . Ik zat lekker in de trein, mooi naar de lichtjes buiten in het donker te kijken en toen dacht ik opeens........welke dag is het eigenlijk? SHIT, EVERWOOD. Maar ja, toen was het al te laat.
Maar ik heb toch een leuke dinsdag gehad hoor

Ik zal vragen of iemand met adsl de aflevering wil downloaden voor mij

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:05
scala
scala is offline
ow btw hoe werd ze geintroduceerd, dat zusje bedoel ik want khad de eerste 5min gemist zat ze op een internaat ofzo?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:08
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
scala schreef op 15-04-2003 @ 23:04:
stom dat ze niks hadden gefilmd van skiën&snowboarden

GTC jij Everwood missen??
Gingen ze skiën&snowboarden ?!?!?! Hmm, et is dat jij zegt dat ze het niet in beeld hadden gebaracht maar anders had ik dat snowboarden wel heel graag willen zien, als grote snowboard liefhebber

Ik sta er zelf ook van te kijken dat ik het gemist heb .
Oud 15-04-2003, 22:15
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik vond het juist een leuke aflevering Wel slecht dat er de vorige keer zo gehamerd werd op dat het slecht met Colin zou gaan en dat het nu weer dikke pret was
Dat 'Yes.. person' was echt meesterlijk, ik vind die man steeds grappiger worden
Ik irriteer me echt aan hoe Amy en Ephram tegen elkaar doen.. sjees ik wou dat ie es een keer goed boos op haar werd om te laten weten wat ie erven vindt! Hij ging zelfs moeilijk doen tegen Colin zodat ie niet zou weten dat Amy en hij zo goed met elkaar op konden schieten
Het gaat echt iets worden tussen Andy en de leuke buurvrouw
Irritant trouwens dat Andy zo ongeveer elke week bij iemand er 'toevallig' achterkomt dat ie iets ergs heeft
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:20
G.T.C.
G.T.C. is offline
wow, ik heb echt wat gemist. Iedereen is op eens super negatief over de serie .
Ik wil de aflevering geen eens meer zien, voordat ik dalijk ook zo zit te mekkeren
Oud 15-04-2003, 22:28
scala
scala is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-04-2003 @ 23:08:
Gingen ze skiën&snowboarden ?!?!?! Hmm, et is dat jij zegt dat ze het niet in beeld hadden gebaracht maar anders had ik dat snowboarden wel heel graag willen zien, als grote snowboard liefhebber

Ik sta er zelf ook van te kijken dat ik het gemist heb .
owja jij had ook zo'n avatar he ja ik vond het best wel nutteloos, iedereen liep daar heel fanatiek met boards en ski's maar dat was et dan ook wel ze hadden nog best wel een leuke ephram-probeert-te-skien scene tussen kunnen doen ofzo

owja dat Yes Person wou ik ook nog zeggen echt te grappig, die man heeft droge humor

@GTC: we mekkeren helemaal niet puh
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 07:57
Mari
Mari is offline
ik vond het een leuke aflevering.
Er gebeurt tenminste eindelijk weer eens iets nieuws, dat werd wel ns tijd, zeg.
En ik gun Ephram een leuk meisje dat tenminste een beetje normaal is, en hem waardeert.
Die Amy is echt een egoistische trut...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:16
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-04-2003 @ 22:56:

Ok, i'll try he.

Het begon met dat de school een skiweekend zou maken. Amy wilde liever niet dat Eph mee kwam maar hij deed het toch. Om Colin gezelscha te houden. Dr Abott ging mee als begeleider. Er waren wat pranks met hem op reis, maar niks boeiends.

Thuis was er het co-verhaal van Dr Brown. Hij moest de dominee vertellen dat die een ziekte had waardoor je blind werd. Maar dat kon hij niet over z'n hart verkrijgen omdat de dominee hem zo erg had geholpen toen hij streste om een vrijgezellenbar in te gaan. Maar later zei hij het toch en de dominee was wel aangeslagen.

Op de skireis werd Colin boos op Amy omdat zij van alles verwacht maar hij het niet kan geven. Hij vroeg of ze niet meer over vroeger^konden praten, maar ze deed dat toch en toen werd ie een beetje pissig (dit was nadat ze samen gezoend hadden). Dus de volgende dag praate Colin weer met haar en noemde haar Grover. Amy helemaal blij dat hij zich nog iets kon herinneren. Maar later bleek dat Eph Colin dat Grover verhaal had verteld. En dat Colin het zich dus eigenlijk niet kan herinneren.

Waar iedereen over zeek was het God geklets. Dat was met die Dominee, over dat God altijd z'n redenen heeft enzo etc. Dat vond men vervelend. Maar ja, er moet iets typical american in he...

Zo goed GTC??

Mensen, als ik iets ben vergeten, add het maar he.
Oud 16-04-2003, 10:17
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Das waar, ik ben de zus van Colin vergeten. Die zat op kostschool en kwam nu terug. Eph vind haar wel leuk denk ik. En ze praaten ook wat bij een kampvuur.

Maar ik denk dat hij Amy leuker vind dat Colin's zus (ben haar naam kwijt).
Oud 16-04-2003, 11:03
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef op 16-04-2003 @ 11:17:
Das waar, ik ben de zus van Colin vergeten. Die zat op kostschool en kwam nu terug. Eph vind haar wel leuk denk ik. En ze praaten ook wat bij een kampvuur.

Maar ik denk dat hij Amy leuker vind dat Colin's zus (ben haar naam kwijt).
Hmm, toch klikte het wel goed tussen Layne (zo heet die zus van Colin volgens mij) en Ephram, meteen lekker kletsen etc... Ephram keek ook een paar keer geïnteresseerd naar d'r.... Misschien dat er wat in zit... ik denk niet dat Ephram Amy nog wil na al dat gedoe tussen die twee, vooral niet omdat hij Collin nu geholpen heeft met dat Grover verhaal... zou hij nooit doen als hij Amy zelf leuk vindt... Maar ja, ik weet niet hoor, misschien ziet hij Layne meer als... een meisje dat te oud voor hem is (ze gaat toch naar de uni? Ephram nog niet... zie niet vaak in Amerikaanse series dat een Highschool jongen iets met een uni-meisje krijgt...)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 12:24
Verwijderd
ik voorspel dat ephram en de zus van colin wat met elkaar krijgen..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 12:32
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 16-04-2003 @ 13:24:
ik voorspel dat ephram en de zus van colin wat met elkaar krijgen..
Mja... ik ga wel met je mee daarin... 't Meisje kwam iig zo over alsof ze nog lang in de serie blijft...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:27
Pla
Pla is offline
Toen Ephram met die zus van Colin praatte, hoorde ik hem hardop lachen, dat was nieuw voor mij
Oud 16-04-2003, 14:32
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Pla schreef op 16-04-2003 @ 15:27:
Toen Ephram met die zus van Colin praatte, hoorde ik hem hardop lachen, dat was nieuw voor mij
Ja Dat ging echt zo van: "Hahaha, hmm... haha .." Echt schattig!

En ik vond het ook wel een godsdienstige aflevering inderdaad... Maar vond het wel heel lief van die dominee dat hij met Andy pannekoeken ging eten, en zielig toen hij hoorde dat hij blind werd .
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:43
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2003 @ 12:03:
Maar ja, ik weet niet hoor, misschien ziet hij Layne meer als... een meisje dat te oud voor hem is (ze gaat toch naar de uni? Ephram nog niet... zie niet vaak in Amerikaanse series dat een Highschool jongen iets met een uni-meisje krijgt...)
Volgens mij zat ze niet op de Uni, maar gewoon op kostschool....
Oud 16-04-2003, 14:50
scala
scala is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 16-04-2003 @ 15:32:
Ja Dat ging echt zo van: "Hahaha, hmm... haha .." Echt schattig!
phatte imitatie maar et viel mij ook al op

ik vond het niet zo erg irritant hoor dat van het geloof...het viel wel mee bovendien zijn dat soort programma's altijd een btje godsdienstig getint voor het moraal van het verhaal zeg maar
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:15
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 16-04-2003 @ 11:16:
Zo goed GTC??
Eyyy, thnx man. Weet ik tenminste ook wat voor spannende dingen er gebeurd zijn.
Naja.....aanstaande dinsdag zit ik wel weer gewoon voor de buis hoor. Ik beloof het .
Als er nog mensen zijn die willen afspreken zal ik meteen 'NEE' zeggen
Oud 16-04-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef op 16-04-2003 @ 15:43:
Volgens mij zat ze niet op de Uni, maar gewoon op kostschool....
Ja, maar volgend jaar zou ze naar de uni gaan, Ephram toch nog niet?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:34
Lilything
Lilything is offline
kvind everwood helemaal super super!
en ik vind dat amy met ephram moet nemen
en dan word colin boos leeeeeeeuk
btje soap idee

nee ff serieus
SUPER
Oud 16-04-2003, 19:01
BCR
BCR is offline
Tss, t was een leuke aflevering! En dat godsdienstige viel wel mee

Ephram is echt lief en toch kan hij niks goed doen bij Amy Colin vink ook cool, ik hoop alleen dat hij straks niets meer met Amy wil. Gna!

Ik voorspel ook dat die zus en Ephram wat krijgen!
Ze lijkt trouwens op iemand.. een bekende nederlander, ofzo

Enn verder vond ik het zielig voor Tom dat ie blind wordt. (Maar wie is dat eigenlijk ? ik volg t nog maar 3 afleveringen)
Oud 16-04-2003, 19:05
fairyangel
fairyangel is offline
Ik vond de aflevering wel gaan eigenlijk. Ik begin me alleen steeds meer te ergeren aan Amy (haar hoofd staat me ook al niet zo aan eigenlijk, vraag me niet waarom, maar tis gewoon zo) ze gaat zich nu ook overal mee bemoeien enzo. Maja ik denk ook wel dat Ephram iets krijgt met Layne
Oud 19-04-2003, 14:52
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Woooo, hoe kan dit mensen, DE Everwood topic laten zakken tot pagina 2....
Dat mag niet weer gebeuren.

Ik zal hem hierbij dus ff uppen.
Oud 19-04-2003, 16:29
G.T.C.
G.T.C. is offline
NEe idd......het everwood topic verdient het om boven aan te staan
Oud 19-04-2003, 17:59
Verwijderd

En ik kan het dus niet meer zien omdat mijn vader dinsdagavond thuis is nu en hij vindt het maar een kutserie. Nu staat er dus dinsdags wat anders op
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:07
sublime
sublime is offline
wat ontzettend gemeen!!!!!

kun je het dan niet opnemen ofzo? dat je het een andere keer kijkt? of downloaden???

er is vást wel een oplossing
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 12:28
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 19-04-2003 @ 18:59:

En ik kan het dus niet meer zien omdat mijn vader dinsdagavond thuis is nu en hij vindt het maar een kutserie. Nu staat er dus dinsdags wat anders op
Give 5 min with your dad alone en je zal zoveel everwood mogen kijken als je wil
Oud 21-04-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef op 21-04-2003 @ 13:28:
Give 5 min with your dad alone en je zal zoveel everwood mogen kijken als je wil
oei, wat ga je hem aandoen dan???
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 16:44
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 21-04-2003 @ 17:30:
oei, wat ga je hem aandoen dan???
Dat is iets tussen mij en je pa, don't ask
Oud 21-04-2003, 20:25
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 19-04-2003 @ 18:59:

oww das echt lullig

mrja mag je het niet opnemen ofzo??? dan kan je het tenminste nog later kijken.. mrja
morgen is dr weer een aflevering.. eindelijk
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:15
Iduna
Iduna is offline
Man, wat heb ik veel gemist, ik heb zelfs de afl. van vorige week niet eens kunnen kijken en die van vanavond kan ik ook niet zien.. (Ja, ik ga t wel weer opnemen, en de volgende keer 2 achter elkaar kijken, maar ondertussen weer achterlopen )
Heb wel stiekem al stukjes gelezen, behalve de samenvatting van the Senna fan
Nu kan niet zeker niet meer meedingen met meeste posts in topic

@ DutchECK:
Kun je t niet opnemen?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:23
sublime
sublime is offline
hoera vanavond weer everwood!!

maarrrr, ik ben er niet, dus ga het opnemen.. iemand het voorstukje al gezien?

>okee loze post<
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:24
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
sublime schreef op 22-04-2003 @ 14:23:
hoera vanavond weer everwood!!

maarrrr, ik ben er niet, dus ga het opnemen.. iemand het voorstukje al gezien?

>okee loze post<
Nee, wat kwam erin??
Oud 22-04-2003, 15:41
sublime
sublime is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 22-04-2003 @ 15:24:
Nee, wat kwam erin??
dat weet ik juist ook niet
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:04
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
sublime schreef op 22-04-2003 @ 14:23:
iemand het voorstukje al gezien?
>okee loze post<
Ik niet

loze post.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:13
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 22-04-2003 @ 14:15:
Man, wat heb ik veel gemist, ik heb zelfs de afl. van vorige week niet eens kunnen kijken en die van vanavond kan ik ook niet zien.. (Ja, ik ga t wel weer opnemen, en de volgende keer 2 achter elkaar kijken,
Had jij die opgenomen ?!?!?!......zow, ik kom naar jou toe hoor! Kan ik em alsnog zien
Oud 22-04-2003, 19:41
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 22-04-2003 @ 17:13:
Had jij die opgenomen ?!?!?!......zow, ik kom naar jou toe hoor! Kan ik em alsnog zien
Ik heb die van vorige week en die van nu deze week want ik kan niet kijken nu.
Beetje vreemd dat die nu bezig is eigenlijk die voor volgende week is.. hoezo dom.
Moet ik nu weer wachten tot de volgende (en nog verder achterlopen) of gewoon morgen ofzo die afl. op de videoband kijken?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:50
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Die piano leraar is echt the horror maar wel geweldig gemeen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 20:25
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
vond het geen leuke aflevering
en dat "laine and i broke up" is stom, want ze zijn maar 1 keer uitgeweest
en amy doet opeens weer aardig, wat een muts

nee, vond het geen leuke aflevering
Oud 22-04-2003, 22:31
sublime
sublime is offline
het onmogelijke is gebeurd

ik ben vergeten het op te nemen en mn moeder had er ook niet aan gedacht, en nu was ik wel naar een Hele Goeie Film, wat het enigzins verzacht, maar maar maar.... en ik weet niet hoe ik moet downloaden en ik wil het zo goed zien en wil iemand vertellen wat er gebeurd is???

ik ben helemaal in shock
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:35
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 22-04-2003 @ 21:25:
en dat "laine and i broke up" is stom, want ze zijn maar 1 keer uitgeweest
Daarom zei hij ook niet 'Laine and I broke up', maar 'Lainey and I stopped dating'. Joh.
Oud 23-04-2003, 06:59
Verwijderd
ik von het geen leuke aflevering..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 07:29
Talon
Talon is offline
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 07:59:
ik von het geen leuke aflevering..
de 1e keer dat ik dit zeg van everwood..
gelukkig heb ik met een leuke forumster zitten chatten
Oud 23-04-2003, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 23-04-2003 @ 08:29:
de 1e keer dat ik dit zeg van everwood..
gelukkig heb ik met een leuke forumster zitten chatten
ach.. elke serie heeft zn leuke en zn minder leuke afleveringen moetje maar denken
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 08:30
Talon
Talon is offline
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 09:18:
ach.. elke serie heeft zn leuke en zn minder leuke afleveringen moetje maar denken
dat is waar ja..
maar in de serie staat de fam brown centraal, en deze aflevering niet echt..
Oud 23-04-2003, 10:07
Verwijderd
Ik vond het op zich wel grappig, maar niet echt leuk.... mja... er is toch ook een aflevering overgeslagen? Dat stond er iig boven, ivm problemen met de levering oid... Maar dan nog, 'k vond het geen leuke aflevering.
Het valt me op dat er áltijd wel iets in de dorp gebeurt, dan gaat er weer iemand dood en vinden ze wiet, dan blijkt er iemand een ziekte te hebben, dan vinden ze weer tientallen lijken.... pff...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten