Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 15-04-2003 @ 23:00:

En nee tis niet alleen dat Sooz, Pharmacon, Paranoide, Effeks en jij me de strot uit komen, met dat kinderachtige gedrag..

Ik heb gewoon geen zin.
"Hihihi, ik heb een Evisu-logo in mijn schaamhaar! Leuk, he! Ha, jij bent lekker niet hipverantwoord! Heb jij ook D&G-kralen in je schaamhaar? Want rasta, dat is zooo ontzettend van eergisteren.. IEEH, EEN GOTHIC! Haha. Lifestyle zuigt! Black Sugar is een sukkeldoos, weg met haar! Welke invloed heeft het vinden wie de lekkerste Nederlander is op jouw lifestyle?"

Tja, tegen zulke volwassenheid kan ik natuurlijk niet op. Ik denk dat ik heel mijn leven maar kinderachtig blijf.

Niet bedoelt als flame, overigens. Veel plezier met jullie meeting.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef op 16-04-2003 @ 19:59:
[
He dude ben jij dat?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:54
Jules
Jules is offline
Citaat:
eXo schreef op 16-04-2003 @ 19:17:
Hmm... zou ik dan maar niet gaan? Zodat bepaalde mensen misschien wel weer zin hebben om te komen?
Ja kom mede-irritante alto's, laten we de kakkerts gewoon hun meeting houden, is er geen gezeik meer, en iedereen blij, toch?
Oud 16-04-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 16-04-2003 @ 20:54:
Ja kom mede-irritante alto's, laten we de kakkerts gewoon hun meeting houden, is er geen gezeik meer, en iedereen blij, toch?
Ja.. ik had gehoopt dat er geen verschil zou moeten zijn ...

Nou ja ik houd wel 'n mini meeting met cHa0s en mindlezz
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:18
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 16-04-2003 @ 21:14:
tja, het verschil wordt door 'n aantal lui in stand gehouden met over en weer geflame, da's 'n beetje spijtig.
had 't wel dope gevonden als 't nou eens 'n keer (weer eens (?))een echte mengelmoes zou zijn, zonder dat gezeik over en weer.

Citaat:

(volgende week in de paasvakantie?)
Oud 16-04-2003, 21:12
Jules
Jules is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 16-04-2003 @ 21:18:
tja, het verschil wordt door 'n aantal lui in stand gehouden met over en weer geflame, da's 'n beetje spijtig.
had 't wel dope gevonden als 't nou eens 'n keer (weer eens (?))een echte mengelmoes zou zijn, zonder dat gezeik over en weer.

Ja naja, blijkt niet te kunnen (nog) :\
Oud 16-04-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 16-04-2003 @ 20:42:
"Hihihi, ik heb een Evisu-logo in mijn schaamhaar! Leuk, he! Ha, jij bent lekker niet hipverantwoord! Heb jij ook D&G-kralen in je schaamhaar? Want rasta, dat is zooo ontzettend van eergisteren.. IEEH, EEN GOTHIC! Haha. Lifestyle zuigt! Black Sugar is een sukkeldoos, weg met haar! Welke invloed heeft het vinden wie de lekkerste Nederlander is op jouw lifestyle?"

Tja, tegen zulke volwassenheid kan ik natuurlijk niet op. Ik denk dat ik heel mijn leven maar kinderachtig blijf.

Niet bedoelt als flame, overigens. Veel plezier met jullie meeting.
Ik ben blij dat je het zelf grappig vindt!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:57
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
eXo schreef op 16-04-2003 @ 20:44:
He dude ben jij dat?
jep, mag ik nu komen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:03
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Sooz schreef op 16-04-2003 @ 22:12:
tja, is klote idd.
(en in plaats van 't uit te praten, gaan mensen ruzieën over wie de eerste steen gooide... :\)
Oud 16-04-2003, 23:32
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef op 16-04-2003 @ 23:57:
jep, mag ik nu komen
Yup. Jij komt naar de cHa0seXomindlessmeet!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 16-04-2003 @ 20:42:
"Hihihi, ik heb een Evisu-logo in mijn schaamhaar! Leuk, he! Ha, jij bent lekker niet hipverantwoord! Heb jij ook D&G-kralen in je schaamhaar?
jij bent echt niet van deze wereld hè?
kranten stonden er vol van, de schokkende advertentie van Gucci...
http://media.guardian.co.uk/advertis...902911,00.html
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 16-04-2003 @ 22:12:
Ik vraag me gewoon af hoeveel nut het heeft mensen te meeten die je in een verkiezingstopic als domste, meest irritende of meest lachwekkende forummers nomineren, denk je ook niet?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 19:22
Jules
Jules is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-04-2003 @ 18:03:
Ik vraag me gewoon af hoeveel nut het heeft mensen te meeten die je in een verkiezingstopic als domste, meest irritende of meest lachwekkende forummers nomineren, denk je ook niet?
Misschien dat als je diegene( n ) dan gemeet hebt, je anders naar ze kijkt en ze ook anders "leest" zegmaar.

Zelfs Berbart wist er een "leuk" uit te persen toen ik mijn naam op de lijst zette
Oud 17-04-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 17-04-2003 @ 20:22:
Misschien dat als je diegene( n ) dan gemeet hebt, je anders naar ze kijkt en ze ook anders "leest" zegmaar.

Zelfs Berbart wist er een "leuk" uit te persen toen ik mijn naam op de lijst zette
Ik kan met iedereen goed overweg, ik weet alleen niet of ik dat van anderen kan verwachten. Ik heb geen zin om een uur te reizen, een kwartiertje over niets met elkaar te praten en dan ieder weer zijns weegs te laten gaan. Kliekvorming hou je toch op meetings.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 22:30
nps
nps is offline
Citaat:
eXo schreef op 16-04-2003 @ 21:14:

ach, die andere meeting komt er wél, dus
Oud 18-04-2003, 13:04
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-04-2003 @ 20:38:
Ik kan met iedereen goed overweg, ik weet alleen niet of ik dat van anderen kan verwachten. Ik heb geen zin om een uur te reizen, een kwartiertje over niets met elkaar te praten en dan ieder weer zijns weegs te laten gaan. Kliekvorming hou je toch op meetings.
Ah man het lijkt me harstikke cool om jou te meeten. En dat meen ik echt hoor.

Mindlezz: ja beter dann.. miss dat we binnenkort (vakantie) wat kunnen afspreken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten