Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
the story continues on onzin |
![]() |
|
![]() |
mja das n hele ouwe site van .tk maar k ben da w8woord al heel lang kwijt maargoew..
Mn cu2 Nog n andere site.. owja ben btw geen slet..maargoew late we daar niej over beginne...
||
![]() |
Citaat:
maargoew..k zou niej wete waarom je t niej aan ken.. (jah k kom uit rdam ken je da niej hore dan..-ok ander onderwerp-) Staat btw nog niej zoow heel veel op die msn group geval iets ding..mja zoiets
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Welterusten Citaat:
*ongeloof* Omg.. dat is idd ziekelijk. *wordt bang* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
nouw kweeniej wa jullie doewn maar k ga naar bed
ben doowdop en moe morge vroewg op.. dahaaag truste 4 de aardige mensjes.. derest ken optieven..
|
*Zilver/grijze Overzeas broek (je weet wel, met z'n print op de rechterbroekspijp...) die eigenlijk een betje te kort is
![]() *roze topje *blauwe, strakke trui. Haar is een warrige staart, grote ronde breezah-oorbellen maar dan zwarte. Armbandjes en ringen-zooi. Knalroze tribal kettinkje.
|
* bruine stretchbroek
* zwart mouwloos straks stretch truitje, opstaand in mijn nek en een smal laag decollete * zwarte leren haklaars * zilver horloge * zilveren armband * heel smal zilver armbandje * haar vast met 3 klemmetjes (1 voor halve staart, 2 om het over gebleven haar in mijn nek wat op te steken)
|
Verwijderd
|
een rokje van bijna witte spijkerstof met witte onderlagen, wat dus vrij wijd is
Een wit hempje met een kanten randje boven een zwart shirtje met 3/4 mouwen en diepe hals, waardoor je het kantje ziet... ![]() een netpanty rode puntschoentjes kort geknipt haar ![]() nog geen make-up. |
![]() |
|
Wij dragen vandaag:
De uiterst charmante Hema wortelbroek Hierboven dragen wij de Hema blouse en Hema trui, met als interessant detail het gigantische Hema-logo op de rug. Het geheel is compleet door het hema sjaaltje.... Ja ja... het werken bij de hema komt samen met een interessant modebeeld ![]() |
![]() |
|
![]() |
en ook ik ben gekleed in mijn HEMA-outfit....draag:
- DE leuke beige zoals een bovenstaander noemt; wortelbroek die idd behoorlijk lelijk zit. - een blauwe hema-blouse.....met een eigen vest eronder - GEEN sjaaltje...werd door mijnheertjes chefs vandaag niet naar gekeken.....hulde! ga me toch maar eens omkleden...zie er behoorlijk lelijk uit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() - aan de linkerkant van mn hoofd is gister mn haar een beetje weggeschoren (jaja) heb het nu in een staartje [edit]ik heb trouwens een plukje haar, beetje in de vorm van een hitler snorretje naast mn oor laten zitten (ik moet nog iemand, naast mij, vinden die het niet stom vindt ![]() - zwarte ribbroek - zwart beetje glimmend kort rokje (nou, niet echt super kort) - zwart mouwloos truitje met kleine v-hals en kantig achtige frutsels langs de rand - zwart semi-doorkijk vestje - zwart extra vestje omdat ik het koud had |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Voorronde: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 40 | 17-12-2006 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |