Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2003, 15:27
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Deze film is niets meer en niets minder dan troep..
Als deze film in de jaren '80 was gemaakt, dan was ie nog wel oke...
Maar kom op zeg, orginaliteit was ver te zoeken, de timing van heel de film (in de film en van het uitbrengen van de film) is rond uit belabberd..
De laatste scene is rechtstreeks uit Dr.Strangelove gejat..
Ik hen me vermaakt, omdat ik weer eens een heerlijke slechte film had gezien..
Oud 07-08-2003, 19:57
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Dat stuk in het begin van die bar.
Spoiler
Oud 08-08-2003, 02:36
Verwijderd
Ik vind 'm goed.

Arnold was top, met de uitzonderingen in zijn psychologische shit en die innerlijke strijd. Zwaar irritant.
De schietscènes van Schwarzenegger waren geweldig.
Robert Patrick was way cooler dan Kristanna Loken.
Het verhaal was een stuk geforceerder dan T1 of T2.
Nick Stahl was niet overtuigend imho. Claire Danes was onnodig.

Desondanks mag ik deze film zeer graag en hoop 'm binnenkort (op divx, dat is) nog eens te bekijken.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 08:20
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 08-08-2003 @ 03:36:

Robert Patrick was way cooler dan Kristanna Loken.
Mja, maar hij was dan weer niet zo geil
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 14:53
lepie
lepie is offline
[] ik weet niet precies hoeveel maar het kwam in de buurt van 170 miljoen dollar
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 15:35
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
N00dles schreef op 03-08-2003 @ 16:45:
Die quote had Sarah Connor in deel 1 ook al gezegd, beetje verrot.
.

Nee, helemaal niet

In deel 2 en 3 komen best veel quotes, scenes etc voor die ook in de delen ervoor kwamen het is geen uitzondering
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Big Daddy schreef op 08-08-2003 @ 16:35:
.

Nee, helemaal niet

In deel 2 en 3 komen best veel quotes, scenes etc voor die ook in de delen ervoor kwamen het is geen uitzondering
Ja maar deze was wel héél erg gejat. Zo slecht was dat ...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:15
The Crash Bash
Kleine spoiler

Wat ik wel spijtig vond is dat je niet ziet hoe hij die kerel zijn kleren afpakt in die bar.

Gebruikt hij geweld of niet. dat weet je dus niet.
Oud 10-08-2003, 23:25
Rioto
wees blij dat je dat niet hoefde te zien , vieze kerel in die bar
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:24
The Crash Bash
Citaat:
Maypole schreef op 11-08-2003 @ 00:25:
wees blij dat je dat niet hoefde te zien , vieze kerel in die bar
ja maar toch ik wil weten of arnold geweld heeft gebruikt of niet.
Oud 13-08-2003, 19:25
Agnès
Agnès is offline
Ik vond T3 niet echt spetterend, een beetje een slap aftreksel.. T2 blijft mn favoriet.
Oud 15-08-2003, 09:51
Verwijderd
Kheb hem eindelijk gezien en ik moet zeggen dat ik hem vrij leuk vond.
Ik heb echt goed gelachen tijdens die achtervolging met die auto´s en die kraanwagen.
Schitterend zoals alles compleet vernielt wordt

Het einde vond ik echt zwaar goed. Totaal onverwacht en echt geweldig. Kom maar op met deel 4, al is het alleen maar om te weten hoe het verder gaat
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 10:32
Prime Evil
Prime Evil is offline
Ik heb laatst Terminator 2 Extreme gedownload, en deze steekt met kop en schouders boven T3 uit. Als mensen beweren dat T3 beter is dan T1 en T2 bij elkaar kan ik alleen meewarig mijn hoofd schudden. Die kraanwagenscene is totaal niet memorabel, behalve dat 'ie in het asfalt slammed. De rest is onnodige shit, en ook onlogisch. Een auto is imo mechanisch, dan kun je wel elektronische shit besturen, maar het gaspedaal werkt niet zo. Ik vond de enige nuttige toevoeging dat Skynet uiteindelijk toch de wereld naar zijn grootje helpt, al was het een beetje raar met dat virus en dat er geen groot gevecht ontstond rond de Core van Skynet, maar dat iedereen op voorhand afgeslacht wordt. In de historie van The Terminator is te lezen dat Skynet zelfbewust wordt, waarna in paniek getracht wordt de stekker uit Skynet te trekken. Uit zelfverdediging lanceert Skynet uiteindelijk de kernwapens, tegen zijn grootste vijand. Dat miste ik allemaal, dit verhaal was een soort Deel 2 maar dan net iets anders. Het dient eigenlijk alleen om de oorlog alsnog te laten uitbreken, beetje jammer. Ik ga het maar eens afronden, maar ik vind T3 niet erg memorabel.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 11:14
Knoop
Knoop is offline
het is echt zo'n baggerfilm...t gaat nergens over..er klopt niks van...en het verhaal is zo ongeloofwaardig als wat...echt geldverspilling vond k het, en geloof mij die film gaat echt de verwachtingen niet waarmaken, miss flopt ie zelfs wel
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 11:41
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-08-2003 @ 11:32:
MEGASPOILER
Ooit gedacht aan een spoilerwarning als je het einde verklapt
Oud 15-08-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Knoop schreef op 15-08-2003 @ 12:14:
het is echt zo'n baggerfilm...t gaat nergens over..er klopt niks van...en het verhaal is zo ongeloofwaardig als wat...echt geldverspilling vond k het, en geloof mij die film gaat echt de verwachtingen niet waarmaken, miss flopt ie zelfs wel
Och, door 1 ding die ze zeggen vind ik dit verhaal(en dat van deel2) niet eens zo heel ongeloofwaardig meer
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 22:41
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-08-2003 @ 11:32:
Een auto is imo mechanisch, dan kun je wel elektronische shit besturen, maar het gaspedaal werkt niet zo.
Ik verwachte tijdens die scene eerlijk gezegt dat er in het voorhoofd van de Terminatrix een rood looplicht heen en weer zou gaan en dat er een "zoef-zoef" geluid uit zou komen.

Citaat:

Ik vond de enige nuttige toevoeging dat Skynet uiteindelijk toch de wereld naar zijn grootje helpt, al was het een beetje raar met dat virus en dat er geen groot gevecht ontstond rond de Core van Skynet
Dat is zelfs een hele grote fout in de film. In plaats van dat Skynet een grote centrale mainframe zou zijn is het in een keer een distributed computer die bij iedereen thuis en op het werk op zijn PC via internet draait. Wat gebeurt er nou als je de hele wereld nuked ? Juist ja dan nuke je dus ook jezelf weg
Reageren

Regels voor berichten