Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kheb hem eindelijk gezien en ik moet zeggen dat ik hem vrij leuk vond.
Ik heb echt goed gelachen tijdens die achtervolging met die auto´s en die kraanwagen. ![]() Schitterend zoals alles compleet vernielt wordt ![]() Het einde vond ik echt zwaar goed. Totaal onverwacht en echt geweldig. Kom maar op met deel 4, al is het alleen maar om te weten hoe het verder gaat ![]() |
![]() |
|
Ik heb laatst Terminator 2 Extreme gedownload, en deze steekt met kop en schouders boven T3 uit. Als mensen beweren dat T3 beter is dan T1 en T2 bij elkaar kan ik alleen meewarig mijn hoofd schudden. Die kraanwagenscene is totaal niet memorabel, behalve dat 'ie in het asfalt slammed. De rest is onnodige shit, en ook onlogisch. Een auto is imo mechanisch, dan kun je wel elektronische shit besturen, maar het gaspedaal werkt niet zo. Ik vond de enige nuttige toevoeging dat Skynet uiteindelijk toch de wereld naar zijn grootje helpt, al was het een beetje raar met dat virus en dat er geen groot gevecht ontstond rond de Core van Skynet, maar dat iedereen op voorhand afgeslacht wordt. In de historie van The Terminator is te lezen dat Skynet zelfbewust wordt, waarna in paniek getracht wordt de stekker uit Skynet te trekken. Uit zelfverdediging lanceert Skynet uiteindelijk de kernwapens, tegen zijn grootste vijand. Dat miste ik allemaal, dit verhaal was een soort Deel 2 maar dan net iets anders. Het dient eigenlijk alleen om de oorlog alsnog te laten uitbreken, beetje jammer. Ik ga het maar eens afronden, maar ik vind T3 niet erg memorabel.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb jij allemaal? Muzzle | 62 | 16-06-2005 09:38 | |
Films, TV & Radio |
Terminator 3.5 Petitie Verwijderd | 6 | 21-09-2004 09:01 | |
Films, TV & Radio |
[poll] Beste TERMINATOR? Diesel | 52 | 08-08-2003 13:19 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Matrix:reloaded en Terminator 3 nieuws TAFKAB | 25 | 05-01-2003 14:47 | |
Films, TV & Radio |
er komt twee nieuwe films van de Terminator Buzzzfuzzz | 15 | 27-04-2002 15:27 |