Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien is dat meisje vroeger btw juist wel gepest of misschien wordt ze nog steeds gepest, en is ze daarom (geworden) zoals ze nu is. Dat weet je niet. Zoals je meer dingen niet zult weten. En zonder dat je het misschien bedoeld, kan pesten dus nog meer kapot maken dan jij op het eerste gezicht kunt zien.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en zelfs dan ik ben niet degene niet iedereen in haar omgeving misbruikt.. die mensen onder mn duim heb zitten.. dr is niemand die voor mij een ijsje gaat halen alleen omdat ik dat wil.. ze zxouden wel gekzijn.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
op iedere schoolplein en op iedere werkplek zul je een bepaald persoon vinden die graag de baas speelt... zoals al eerder is gezegd, ken je de achtergrond van die persoon waarschijnlijk niet, en als het je echt mateloos irriteerd or whatever praat er dan met je baas of met een leraar over... |
![]() |
|
owjah, en over dat mensen die opvallen dat die gepest woren vind ik dus echt onzin...
Iedereen heeft wel iets waardoor die opvalt, moeten we elkaar dan allemaal gaan lopen treiteren?!... of moeten we elkaar allemaal nabootsen zodat we allemaal op elkaar lijken en op dezelfde vlakken opvallen?!... als je een bril draagt moet je dus lenzen, als je geen geld hebt om normale kleren te kopen moet je dus maar werk zoeken zodat je de normale aangeprezen kleding aan kunt trekken die jou klasgenoten collega's adviseren, we moeten allemaal stil in de klas gaan zitten, we krijgen allemaal dezelfde humor... Het voorbeeld van de jongen op pagina 3, die alles overdreven doet, en achter iedereen aanloopt is misschien wel omdat die dude gewoon heel erg onzeker is, hij wil erbij horen, en hoe hard hij het ook probeerd hij valt steeds naast de boot, misschien is het dat met het meisje wat 'iedereen onder der duim' heeft ook wel zo... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want ik kom soms heel raar over! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pesten is GEEN oplossing. En ik zou willen zeggen, als je zo volwassen en wijs bent als je altijd beweert, dan zou je dat, volgens mij, in moeten zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het gaat hierbij idd niet om het wel of niet eens zijn, maar tis belangrijk dat men inziet dat pesten verschrikkelijk is. Het is op GEEN 1 manier te rechtvaardigen, wat er ook is. Je doet een ander verschrikkelijk veel pijn, en als dat je nix kan schelen... je verlaagt je tot een wel heel laag niveau.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en om eerlijk te zijn denk ik dat ze allemaal het probleem alleen maar erger hebben gemaakt of pesten in dit geval zou helpen weet ik niet, ik denk van wel. als iets al helpt zal dit het zijn |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben geestelijk gegroeit kwa het omgaan met mensen. Maar het ligt net aan het groep mensen waarin je terrecht tussen komt. Oppervlakkig mensen zijn dom ![]() |
![]() |
|
Pesten is NOOIT goed, ik snap je situatie wel maar pesten is gewoon niet de oplossing. Gewoon met respect behandelen, en verder met rust laten. Vandaag zat die jongen waar ik het over had weer ZWAAR irritant te doen. Hij verbaast mij dat je na jaren van pesten nog steeds arrogant, bot en vervelend kan zijn. En dat terwijl hij een tijdje terrug op school reis liep te praten over zijn suiciedale gedachten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het kan me voorstellen dat mensen mij gepest hebben. Maar als ik iemand anders gepest ziet worden heb ik medelijden. Met mezelf niet. |
![]() |
||
Citaat:
Maar er zullen altijd mensen zijn die zich er niet aan houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen deze persoon waar ik het opver heb is sterk genoeg om nietr zelfmoor dte hoeven plegen.. en ik had het overigens over 1 dagje fl;ink de grond in boren, niet systematisch pesten,,.. ik heb het over een persoon die zeer arrogant is en zich beter vioelt dan anderen en daarom anderen pest.. ik kan me trouwens ook niet vcoorstellen dat iemand zelfmoord pleegt om 1 dagje gepest te zijn. mocht dat toch zo zijn dan zou het lullig zijn datr ze zelfmoord zou hebben gepleegd maar is het neit mijn shcuil ddat ze het heeft gedaan.. dan zou ze het uiteindelijk toch wel hebbenngedaan. en misschien kan je wel zeggen datr het mijn schuld zou zijn.. ik zou dan de directe aanleiding zijn op een veel groter probleem.. en jullie hebben het steeds oevr dat ze vroeger gepest is.. nou ik weet zeker dat ze dat nooit is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou denk ik nooit iemand pesten omdat ik weet wat voor schade je er bij mensen mee aan kunt richten, ik ben zelf een periode gepest omdat ik omging met een meisje dat heel erg gepest werd en die is daardoor wel in een pleeggezin en in een kindertehuis terecht gekomen!!!
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoek dan, desnoods met behulp van anderen, zo'n alternatief dat kan werken. Kaart het aan bij je klassenleraar of -lerares
lees het topic nog maar eens goed door Dat weet ik, maar dan nog is dit geen acceptabele oplossing, ook al zie jij dat misschien heel anders. ikzou het ook liever niet hoeven doen Misschien lijkt ze alleen maar arrogant omdat ze in jouw ogen zo overkomt en lijkt het dat ze zich beter voelt dan anderen, terwijl dat in werkelijkheid helemaal niet zo is. Ze kan ook anderen pesten omdat ze zich om wat voor reden dan ook onzeker voelt en het pesten als een middel gebruiken om haar onzekerheid voor anderen te maskeren. ik denk het niet Ik ook niet, maar daar gaat het niet om. Ik probeer je er alleen maar op te wijzen wat de gevolgen van pesten voor iemand zouden kunnen zijn. dr is eenvcerwchil tussen systematisch pesten en 1 dagje op je nummer gewezen worden. Als het niet jouw schuld zou zijn, wiens schuld dan wel? In ieder geval niet het hare. de schuld van de mensen om haar heen Ik heb het daar in ieder geval niet over gehad, dus ik hoor in dat verband niet bij "jullie". Hoe weet je trouwens zo zeker dat ze nooit gepest is? iemand die gepest is gedraagd zich anders |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jullie kjunnen wel volhouden dat het wel kan maar er si een grotere kans dat het niet zo is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Pesten is niet goed te praten, met wat voor argumenten je ook aankomt zetten. Pesten is laag, op wat voor manier het ook gebeurd en met wat voor reden dan ook (geen enkele reden is verantwoord). |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Hoe dan ook, het lijkt niet tot je door te dringen dat je met iets bezig bent (al is het maar in gedachten) wat niet goed is. Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
Zelfmoord als je op je best bent.. Verwijderd | 16 | 23-08-2002 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zelfmoord is in vandaag Buzzzfuzzz.vs | 7 | 26-07-2002 14:00 |