Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*en al deed je niet tactisch, dat sluit niet uit dat je een lieve meid bent ![]() @ king, niemand die je mag? dat zeggen we niet hoor ![]() en je mag je zelf zo te zien ![]() maar ik kan niet veel over je zeggen, want ik ken je nou niet bepaald goed, behalve van de topics die je zelf opend, maar niet echt van je post op andere topics.. en van terugemailen komt dus ook niks... tenminste, een echt gesprek is het nog niet geworden, dus ik kan simpelweg niet zeggen of ik je wel of niet aardig vind. sorry...
||
Verwijderd
|
Citaat:
ten 2e ik vind dat je soms jezelf een beetje teveel aanstelt en om aandacht schreeuwt.. opzich niet erg maar ik reageer dr gewoon neit op |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() thnx.. *gaat jou toevoegen aan favo forummer lijstje* |
![]() |
||
Citaat:
jmmr, dat je over bent gestapt op onzin... *al ben ik het niet met je eens dat tijdelijk pesten goed is, maar misschien omdat ik het zelf heb meegemaakt, enne... tjah* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik blijf wel op psyg komen, alleen ook op onzin enzo.. alleen ik posttte al een tijd minder omdat het nu beter gaat en ik neit zin heb om mensen altijd maar te moeten helpen.. dat doe ik al bij zoveel mensne, maar om nou in mn vrije tijd niuewe te zoeken.. nee bedankt.. asl ik serieus denk dat ik wat zinnigs kan melden wat anderen neit kunnen zeg ik het wel hoor ja snap best dat dat voor jou zo is.. alleen ik blijf vinden dat het best goed kan zijn voor een pester om 1 dagje mee te maken hoe het is om gepest te worden zodat de pester ophou dmet pesten |
![]() |
||
Citaat:
je hoort er ook nog bij@ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
koppel actie fruitmand | 53 | 09-08-2019 00:31 | |