Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar nauwelijks zichtbaar dan denk ik zo bij mezelf, da's dus wel een beetje zichtbaar... en ik wil echt een ONzichtbare tattoo hmm. ik las over die blacklight tattoo's dat ze er kankerverwekkende stoffen in zitten en dat ze jeuken... dus toch ook maar niet
|
Een tribal die van m'n enkel over m'n been binnenkant knie buitnkant dijbeen over m'n zij en dan over me borst op me borstbeen eindigt....
Niet te breed natuurlijk misschien iets met bloemen of vlinders... Dat wil ik nou ook nog graag hebben...
||
Citaat:
Hmm als je iemand gevonden hebt die dat kan, let me know ![]()
|
een klavertje vier op me borst of op de basis van me nek...maar dan valt ie altijd zo op, dus doe maar me borst...en een klavertje 4, gewoon, moet toch wat, kan ik eventueel voor het bijgeloof gebruiken
![]()
||
Citaat:
niet echt origineel, maar het blijft wel mooi (zeker een fijntje) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
mooi...heel uniek
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ga overigens deze week een heel fijn, subtiel armbandje laten tattoeëren. ![]() ![]() Verder heb ik nu een rood met zwarte tribal op m'n onderrug en een zwart dingetje bovenaan m'n bil, u kent 'm. ![]() Oh wat ben ik dol op tattoos!! ![]()
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 11:27. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik vind tribals helemaal geweldig, alleen jammer dat je bijna geen tribal meer kan nemen die een ander nog niet heeft... dan zal je dr zelf één moeten maken
![]() ![]() en als mijn vriend en ik over een paar jaartjes nog bij elkaar zijn (tuurlijk wel he schat ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tsjah, dan zit je met zo'n tattoo. Typ-ex? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
ARTistiek |
Tattoo SupahhSannie | 22 | 16-05-2004 16:56 | |
Lifestyle |
wie heeft er hier een tatto, waar en wat voor een? steentje | 266 | 11-04-2004 11:00 | |
Lifestyle |
Tattoo..!! Arun | 151 | 12-05-2003 13:09 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |