Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond iedereeeen daar er wel leuk uitzien..echt echt echt waar, maar dat rokje... stond hem niet zo mooi.. misschien als hij meer bil had..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() je haar was superkoel en je ecotribe-tekening op je hoofd ![]() ik weet waarom je niet werd genoemd, je was eerder weg ![]() MindleZz is koel en helemaal niet een beetje lelijk ![]() ![]() Muizzz is lief Bram en Marge waren natuurlijk nog steeds geweldig en de mensjes die dat hebben gedaan bedankt voor het schrijven in mijn green/red/blue-book
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 15:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
[list=1][*]a new nose | Rutger onze Fido Dido kreeg het moeilijk met de dryathon[*]Hukkie | Marije inclusief jogje! is leuke foto geworden[*]Mad Athlete | Hidde beterschap hidde
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() bis for everybody ![]() Wauw. Ik vind het echt leuk zoveel mensen ineens IRL te zien.. en dan vooral het achteraf forummen, weten wie er achter de nicknames zitten enzo. *emo word*
|
Verwijderd
|
Zo, ik ben eindeluk thuis na een zaterdagnacht in 1 of ander kraakdorp gehangen te hebben, vanmorgen bejaarden gevoerd en nu zit ik eindelijk rustig achter de pc.
ik vond de meeting ook wel HIP maar volgens mij heb ik de helft van de forummers niet gezien of ge-miet ![]() @ Exo: wie hebben er eigenlijk allemaal foto's van ons euh..." onderonsje"? @ Biep: Waarom keek je me ineens zo vies aan toen ik zie dat ik Bart heette? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() oeh ja de Bravoto's ![]() ![]() ![]() ![]() Ieme blijft natuurlijk lief en Mark is wel knuffelbaar, ik dacht dat het pijn ging doen met zn uitsteeksels ![]() en Rutger kan geen ollie ![]()
|
Verwijderd
|
Lijstjes zijn idd leuk!
Meisjes-met-dreads: Wat ben ik toch dol op dreads, verder heb ik jullie niet gesproken.. Maar ik was ook een beetje duf Neotrinity: Het was me een eer uw... wat was het.. bastognekoeken (?) te dragen ![]() Black Rainbow: HA! Weer een gezicht bij een LJ mens! SounD: Ik vond uw haar helemaal niet zo geweldig ![]() Mensen-met-gas-ding: Sjeem! dat rook lekker! Britt: Nice meeting you, u ist hip Ieme: Hip, maar dat wist ik al! Jos: Prachtig roooooze! Jummie Kelly&Bart: Ook leuk om jullie officïeel te ontmoeten, weet ik tenminste wie die mensjes zijn waar Kaps zo dol op is ![]() Lara: Gij ist zoo schattig! Marije&Marius: uberlief stelletje, en heej, die namen pas ook goed bij elkaar ![]() Mark&Tamara: zag ik in allemaal lijstjes staan maar stiekem wist ik de naam neit bij de nicknaam maar nu wel Exo: Ja, nix dus, dat dusjcrib ![]() Maaike: u wast gezellig, nog goed thuis gekomen? Olga: bedankt voor het geld lenen + stationsgezelschap.. Nou nog een manier vinden het terug te betalen ![]() Marge: de helft van een hip forumstel, hoei! Annelijn: spijtig van uw discman, maar leuk u te ontmoeten ![]() en nou weet ik nixmeer hoor |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 16:23. |
![]() |
|
ik ga ook een lijstding maken. ookal heb ik niet zoveel mensen gesproken
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 16:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(en de groeten van beau ![]() enne AEPIE: keek ik vuil toen jij zei dat je Bart heette? ![]() ![]()
|
Alle mensen die mij niet kennen bedankt voor uwen prachtige schrijfsels
![]() Exo : ik hou ook van jou Muizz: ja Weezz: mn secret lover was weer supergoed ![]() Black Reina: ik heb je wel eens ontmoet bij Nul74 samen met Vorkje Gaia666: we hebben een band want Solefald heerst ![]() Sooz: niet zo dramatisch doen ![]() en verder weet ik het zo niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nja, niet dat ik je hier wel ken.. maar toch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ja haar zat echt super tof zo!! maar er waren erg veel mooie mensen zeg! eXo, Muizzz, die dreads meisjes, Tarona etc. (Oja, Stevill niet te vergeten ![]() en de pizaria was lekker en goedkoop! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, als je me schattig vind is het allang best ![]() |
![]() |
|
Als iemand mij dan ook heel even op de hoogte van wie Steve is dan kan ik ook mee kieren
![]() (ik ga vermoord worden om deze opmerking, maar je moet alles eens meemaken in je leven)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
After-meeting-topic deel 2 (met foto's) Verwijderd | 54 | 21-06-2004 10:35 | |
Lifestyle |
Fototopic: Meeting 10/5 - MET BESCHRIJVING Verwijderd | 177 | 19-05-2003 18:42 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |
After-after-meeting-topic Ieme | 127 | 27-12-2002 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
After DoP Meeting topic Gothic | 40 | 17-11-2002 14:51 | |
Lifestyle |
After Meeting topic! Black Sugar | 102 | 26-06-2002 10:23 |