Advertentie | |
|
![]() |
|
hey allemaal,
Ja, ik geloof in geesten. Ja, ik zie ze ook regelmatig (op ieder tijdstip v/d dag, dus niet per sé om middernacht bij volle maan of meer van die gein, *probeert uit te leggen dat het dus niet komt door mijn fysieke/mentale toestand ofzo*) ik snap heel goed dat mensen die ze nog nooit gezien hebben, het maar een dikke bult onzin vinden. het blijft immers een onbewijsbaar gebeuren. het enige wat ik kan vertellen is dat ik wel weet dat ze er zijn, maar kan het je simpelweg niet bewijzen. je zult het zelf moeten ervaren. Ook toen ik nog geen geesten kon zien (is bij mij in de loop der tijd zo ontwikkeld), was ik er al heilig van overtuigd dat er meer moest zijn. ik heb er altijd al voor opengestaan. ik vind het wel een btje jammer dat sommige mensen hier, die er niet in geloven, het hele gedoe maar belachelijk vinden en velen hier dus voor gek verklaren. ik ga jullie toch ook niet uitmaken voor stomme ongelovigen ofzo?? laat elkaar alstublieft in elkaars waarde. Grtz, K.G. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het probleem is met 'er voor open staan', is dat je zo'n dingen dan onbewust wilt zien. En dat zou een mogelijke reden zijn waarom sommige mensen geesten zien. Alleen maar omdat ze het onbewust willen. Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 00:04. |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof je niet maar dat wil niet zeggen dat ik jou dom vindt ofzo. Je moet het idd zelf meemaken. Iets waar geen bewijs voor is wil niet zeggen dat het niet bestaat. Maar zolang er geen bewijs of goeie argumenten voor zijn/is of ik er zelf ervaringen mee heb geloof ik er dus niet in.... Logisch toch?... Ik sluit geesten niet uit, ik denk zelfs dat het best mogelijk is. maar m'n verstand zegt dat ze niet bestaan. En je kan m'n verstand over halen het wel te geloven door bewijs of ervaringen ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Heb jij ervaringen met geesten? Ceespop | 94 | 16-12-2006 22:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Ook van Grimm weer een product. Verwijderd | 22 | 12-05-2006 15:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Wolkenhemel Een Tweeling | 38 | 21-09-2004 22:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |