Advertentie | |
|
![]() |
|
* ik ben ontzettend eigenwijs
* verschrikkelijk onzeker ( bevestiging wil ik ![]() * ik lees alles wat los en vast zit, dus dan ben ik moeilijk mee e krijgen ergens heen ![]() * bij ruzies ben ik verschrikkelijk onredelijk want ik vind dat ik altijd gelijk heb . ( tenzij het overduidelijk is van niet, maar anders probeer ik het zeker wel te krijgen ) * ik ben vaak benauwd/ziek, lijkt me lastig voor mn vriend iig. * ik zit de laatste paar jaar alleen maar met mijn hoofd bij mijn moeder en zusjes , om bepaald eredenen, dus ik verwaarloos me zelf en ben dus ook altijd moe . ik ben gewoon niet ![]() |
![]() |
|
- Ik ben erg gesteld op MIJN vrijheid
- Ik eis alle aandacht op - Ik ben zeer sportief (dat kan lastig zijn met sommige partners) - Ik eet graag - Ik huil snel (ik huil als ik andere mensen zie huilen) - Ik heb 'diepzinnige' ouders - Mijn broertje/zus zijn 'lastig' - Ik ben een dagobert - Ik ben erg duidelijk - Ik kan soms egoistisch zijn - Ik ben de baas - Ik ben commentatrice ![]()
|
![]() |
*ik ben een geval van alles of niets. eerst heel afstandelijk en dan als ik je vertrouw sla ik je ineens knock-out met al mijn emoties (neg. emoties, alle zeikverhalen, huilbuien etc) en wens ik de hele dag geknuffelt te worden
* kan dan nog steeds heel koud en cru de hoek uitkomen * ik zeg nooit alsjeblieft maar gewoon 'geef aan' * ik heb een ongelovelijk ochtendhumeur en als het even kan weiger ik voor 11:00 mijn bed uittekomen (wat naar mijn idee best vaak kan) * Ik haat sport en sportieve mensen * ik ben zeer aanwezig * ik heb rare ouders * ik haat gierigheid of gesprekken over geld * ik heb overal commentaar op en vind bijna alles stom * maar zelf kom ik ook nooit met iets leuks * ik kan heel ongeinterreseerd overkomen- ben niet jaloers * ik heb bindingsangst en eis veel vrijheid * maar kan dan toch boos worden dat je te weinig langs komt * kan heel burgerlijk zijn * kan absoluut niet dansen * ik ben chaotisch * ben stiekum best onzeker over bepaalde dingen * maar vind mezelf over het algemeen erg goed * ik heb een hekel aan mensen bellen, jij moet mij dus bellen * val op probleemgevallen die ik dan heel interresant vind enzo * als je geen probleemgeval bent maak ik ergens wel een probleem van 'zit je niet met de relatie met je moeder en jou?' nee 'echt niet vind het zo kut voor je, vertel eens * heb een kuthekel aan jaloerse mannen * ik kom te laat en vergeet verjaardagen * heb last van onmogelijk groot zelfmedelijden * ben aartslui en heb nauwelijks ambities * maar wil wel rijk worden, daarom zoek ik nog een rijke kerel * mijn grootste idool is karen uit will&grace, ik hoop later ook zo te worden * ben slecht in bed * als je snurkt trap ik je gewoon mijn bed uit * ik denk dus eerst aan mezelf * ben een zeur * ben eigenwijs * kan niet tegen kritiek * ik ben kort door de bocht en ongenuanceerd Het is dus een beetje zo of ik ben in afstandelijke bui en zeik je constant af of ik eis dat je binnen 2 sec. op de stoep staat want ik vind mezelf zielig en eis dat je me knuffelt. Of tewel je bent leuk als ik je nodig heb maar anders niet. (maar als ik verlieft ben heb ik je heel veel nodig hoor ![]() en nee ik heb dus geen vriend
Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 22:46. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ai, dat zijn veel dingen.
![]() - Ik ben slechthorend en heb foto-epilepsie. - Ik ben stil, introvert en onzeker. - Ik praat nooit over mijn problemen; ik ben een echte binnenvetter. Ik zou nog eerder alles vertellen aan een vage internetkennis dan aan mijn vriend. - Ik geef mezelf he-le-maal niet gemakkelijk over aan liefde en emoties. Ik zal mezelf dus niet snel openstellen. - Ik heb last van stemmingswisselingen, maar het grootste deel van de tijd ben ik vooral pessimistisch en neig ik naar het depressieve toe. - Ik heb een beetje overgewicht, dan komt omdat ik ga eten wanneer ik me slecht voel of wanneer ik me verveel. - Ik ben erg koppig, dat kan zeer irritant zijn. - Alhoewel ik slim ben, kan ik soms zeer dom of kinds overkomen, niet erg aantrekkelijk dus. - Ik ben erg afgestompt, weinig kan me nog boeien of opwinden. Ik heb niet zo gauw belangstelling voor andere mensen of zaken. - Ik houd niet van sex. Daar doe ik liever helemaal niet aan. - Ik ben egoďstisch, op het botte af. - Ik ben chaotisch en nogal vergeetachtig (ik kan me slecht concentreren). - In een relatie met mij raak je gemakkelijk in een sleur. Enzovoorts. *zucht* Ripper
|
Verwijderd
|
-Ik heb vreselijke ochtendhumeuren
-Soms ook middaghumeuren -Soms ook avondhumeuren -Ik rook als een ketter -Ik moet altijd muziek horen -Ik kan een hele dag lezen en ben dan niet aanspreekbaar -Ik ben ongeduldig en jaloers -Ik ben lui en gemakzuchtig -Ik manipuleer en speel mensen tegen elkaar uit -Ik ben soms heel arrogant -Ik wil dat mensen zich aan mij aanpassen -Ik ben een control freak -Ik ben neurotisch -Ik heb smetvrees en rommelvrees -Ik heb moodswings etc.etc. |
![]() |
|
[QUOTE]StefanLovertje schreef op 13-05-2003 @ 20:25:
- vraag te veel aandacht van vriend (denk aan: te vaak willen zoenen of seks) dit is een goede eigenschap want daar krik je een jongen zijn zelf vertrouwen op (kwa seks voelt hij zich dan gewilt door jouw) en dat zoenen toont genegenheid en je liefde voor zo'n jongen - als vriend beetje stil is ben ik gestresst en denk ik dat hij ergens boos om is dat is ook een goede eigenschap want je toont bezorgtheid om hem en dat is weer voor hem een teken dat je om hem geeft
||
Citaat:
|
- ben erg wisselvallig (alles is leuk en daarna slaat m'n humeur om en kan ik niks meer hebben/leuk vinden)
- ben snel beledigd - wil zo af en toe alleen zijn - heb veel aandacht nodig - ben snel jaloers - kan soms raar reageren als iets me dwars zit - ben soms erg dominant mja, ik hou maar op, hier word ik ook niet vrolijker van ![]()
||
Citaat:
![]()
|
-Zeur altijd om een smsje
![]() -Raak snel geirriteerd (en hij soms ook dus tjah das nie leuk) -Ben best onzeker over mijn lichaam, geloof hem niet als hij zegt dat ik mooi ben... -Snel jaloers, eerder nooit zo, maar t wordt steeds erger... -Door een vorige relatie reageer ik soms heel kattig en ook dat is niet leuk voor hem... En verder zou ik t niet weten!
|
Waarom ben ik absoluut geen fijne partner:
Ik klets hem de oren van z'n kop af Ik doe vaak veel te moeder-achtig Ik ben bezorgd, als ik zie dat er iets is, wil ik per se dat hij erover praat Mijn humeur kan zo omslaan, compleet met huilbuien, etc. Ik ben een enorme piekeraar, maak me overal druk om In mijn hyper-buien val ik niet goed rustig te krijgen Ik ben de helft van het jaar verkouden of ziek Als ik verliefd ben, wil ik het liefst constant bij hem zijn: benauwend Ik ben behoorlijk onzeker, heb overal een duwtje in de rug bij nodig Ik heb graag aandacht van hem op bepaalde momenten, op andere juist graag niet Ik hou van (kleine) kinderen en alles wat daarmee te maken heeft, dus als hij met mij op straat loopt moet hij steeds horen: ooh wat een lief kindje! Ik heb het ontzettend vaak over kinderen en aanverwante onderwerpen (niet echt het meest geliefde onderwerp bij jongens...) *als ik er nog meer weet, post ik ze nog wel, dit is even wat ik me kan bedenken* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |