Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik weet nog een keer dat mn moeder mijn kamer in kwam toen ik al sliep om de net gestreken was in mijn kast te leggen zeg ik:
Nee! Mam niet doen! je mag hier niet komen! gaaa weeeeg!!!!! mijn moeder loopt gewoon door ( ![]() ik: *huuh??* zei ik net dat je weg moest? mam: ja ik: oh....... rot eens op. ![]() |
![]() |
|
Ik heb af en toe nog al last van mijn rug, en zo ook gisterennacht. Ik lig dus wakker van de pijn, en mijn vriendin duwt op onzacht wijze haar heup in mijn buik waardoor mijn ruggegraat op een nogal onprettige manier verwrongen werd. Ik kreun van de pijn, waarop zij in haar slaap op uiterst erotische wijze terug begon te kreunen..
|
onlangs kwam er een vriendin logeren, en midden in de nacht begon ik heel hard te lachen (ik sliep)
zij: waarom lach je nou? ik: alsof je zo valt, weet je ![]() en ooit kwamen er twee vriendinnetjes logeren, we hadden heel de nacht wakkergebleven en om vijf uur gingen we slapen. nu blijkt dat ik terwijl iedereen sliep gevraagd had: "Is er nog iemand wakker? ik anders wel hoor" terwijl ik helemaal niet wakker was ![]()
|
Verwijderd
|
Hahaha, ik heb vanacht nog gepraat volgens mijn zusje:
Ik: *schiet rechtop*, "de buitenkant van de deur!" Zij: "Wat? Ben je wakker?" Ik: "Ja!! De buitenkant van de deur!!!" Zij: "Huh? Wat zeg je nou?" Ik: "Laat maar! Je snapt het toch niet!" *gaat weer liggen, draait zich om en gaat weer slapen* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
M'n broertje heeft ooit 's in het holst van de nacht zijn jas aangedaan en midden op het tapijt in de woonkamer staan urineren, terug die jas uitgedaan, zijn pet op en het bed in waarbij hij de volgende woorden stamelde: 'Het is toch koud buiten' ... Ongelooflijk.
![]()
|
![]() |
Toen ik een keer bij m'n neefje logeerde schijn ik gezegd te hebben:
Ik: "Het is 3 uur!" Hij: "Wat?" Ik: "Het is 3 uur!" Hij: "Het is helemaal geen 3 uur!" Ik: "Wel joh, ben je blind ofzo?" En toen ging ik weer slapen... ![]() In Disneyland Parijs lagen we 's avonds op bed in het hotel, zegt m'n moeder ineens: Zij: "Nee, ik wil het niet!" Ik: "Wat niet?" Zij: "Nee, ik wil het echt niet!" Ik: "Nee het hoeft ook niet joh, maakt het uit!" Zij: "Okee!" Vaag... ![]() |
![]() |
|
Als ik koorts heb, praat ik altijd in mijn slaap. Heel gedoe.
De laatste keer, bijvoorbeeld: *loopt naar kamer van ouders* "Mama? Mama, ben je wakker?" "Ja, hoor. Wat is er, voel je je niet lekker?" "Ik kan mijn kamer niet uit! Allemaal bollen, helemaal vol. Kijk maar. Misschien kunnen we ze er samen wel uithalen." "Het is helemaal leeg, Nina. Kijk, daar staat je bed..." "JE MOET ME HELPEN! KAN JE DAN HELEMAAL NIKS ALLEEN?" ![]() Een paar jaar geleden sliep ik met mijn broer in een tent en ik ben altijd eerder wakker dan hij. Ik aaide hem dus even over zijn hoofd ( ![]() "Nijlpaard, nijlpaard ben je er weer?" (nijlpaard was zijn knuffel, een heel groot beest wat dus nooit mee kon op vakantie ![]()
|
Verwijderd
|
HHHUH
IIIIII WAH HAAARGH AURWR ik schreeuw in mijn slaap. Ik kan me ook erg verliezen in dagdromen, en vergeten dat ze niet echt zijn. Zo riep ik een paar jaar geleden opeens tegen Andijvie 'Maar jíj bent het toch wel met me eens?', gewoon terwijl we op school de trappen aan het oplopen waren naar een lokaal... of opeens tegen m'n vriend 'Gelukkig ben jij wél lief'. Als ik in een dagdroom met iemand praat, maak ik ook allerlei wilde armgebaren, net zoals wanneer ik echt met iemand praat. Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 16:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
eum zelf verstaat men nooi wat ik zeg , hele verhaalen in mijn eigen taaltjes schrijnt het
![]() maar ik wet wel nog eens op weekend met de scouts , dat er een zat te roepen : en nu ben ik een olifant , en nu een vogeeeeeel , ik vlieeeeeeeg vlieeeeeeeg oei , nu ben ik een mug , ne mama niet doen jij bent geen olifant en dat is wat ik me er van herriner ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Hmmmzzzz, nee hoor, stoel bla bla bla" Geweldig topic is dit trouwens.
|
![]() |
ik praat zelf niet meer in mijn slaap maar ik slaapwandel soms wel.. zo heb ik al iets van drie keer in paniek al mn kleren aangetrokken omdat ik dacht dat er mensen zouden komen, en tja die kan ik natuurlijk nie met alleen mn onderbroek aan ontvangen zo midden in de nacht
![]() tweelingzus: zij: aika (=hond) zit in de boom ik: geertje? zij: ja en danka (=buurmeisje) staat beneden ik: o zij: ja aika moet eruit, dr komt een paard aan!! tja
|
Verwijderd
|
Gebeurder net :
Mijn broertje slaapt in de kamer naast me ... mijn broertje roept : eva, eva kom ns ik loop naar hem toe ik :wat is er? broertje : ja vind je het goed als we morgen die pokemon vangen? want ik heb nu keelpijn ik : ja is goed joh ( klim op het bed om te kijken of hij nou slaapt of wakker is) hij : morgen heb ik ook wel keelpijnmaar vast veel minder! ik : welke pokemon dan? hij : nou die ene die we nog niet gevangen hebben! ![]() ![]() |
![]() |
|
toen ik ongeveer een jaar of 8 / / 9 was,
bennik een keer in mn slaap naar mn ouders' slaapkamer gelopen. Mn vader vroeg toen: 'wattisser?' Ennik zei:'kannie slape *pruillipje*' mn vader weer:'ga maar weer rustig in je bed liggen en probeer maar te slapen'. ik:'nouuuuuuuuhouu....ik kannie slape!!' paar sec later liep ik weer terug naar mn kamer en sliep verder ![]() volgende ochtend vroeg mn vader dus wat dr was die nacht ennik wist het dus echt niet meer... kvonnut vet raar kd8 ook echt zo van 'wat l*lt die nou weer?' hmmz.. vaag |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik sliep bij mijn toenmalige vriend. Hij zat een heel lang en vervelend verhaal op te hangen over pijpen dat ik nooit of te nimmer serieus zou kunnen nemen omdat ik er toen (als onschuldig klein meisje) absoluut van walgde. Maar goed.
Hij: Hoe zou dat toch komen? Ik (slapend): Omdat de bak leeg is... Hij: (kijkt rond naar een bak) Welke bak? Ik: Heuh? Wat? Ow, ik slaap maar... Of een keer dat ik na een uur ofzo geslapen te hebben plotseling over de rand van mijn bed heen vlieg: "Hij is... Hij is... Hij is... Hij is... Ik weet het niet..." Hij: "Wat is er?" Ik: "Ik dacht dat ik mijn bril zocht" Hij: "Nee, je sliep" Ik: "Oh..." en ik sliep verder. Ik was een keer 's ochtends ook heel chagerijnig omdat ik een heel leuk rokje dat ik in mijn droom gekocht had niet kon vinden. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
Muziek |