Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 16:15
maarten_z
maarten_z is offline
heb ooit vriendin van leraar gestalkd.
want wehebben boekje met alle telefoonnumeers erin.

had die gast hetb knp laten uitzoeken.

een week lang corvee
Oud 09-07-2003, 17:56
Bosserini
Bosserini is offline
Hij schold me uit voor boerenlul. Wat ik allemaal gezegd heb weet ik niet meer.
Oud 09-07-2003, 23:09
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Meestal zeg ik niets brutaals, maar gewoon helemaal niets. Dan mompel ik wat in mezelf. Vinden ze vaak heel erg irritant. Maar dat doe ik alleen als ik denk dat ze me echt onrecht hebben aangedaan, en niet om iets doms ofzo.
Oud 10-07-2003, 16:05
p-chez
p-chez is offline
Hehe.. ik schold ze meestal verrot als ze tegen me liepen te schreeuwen. Ach, gewoon scheldwoorden/zinnen die je ook gebruikt tegen andere mensen.
Vooral die ene tamelijk dikke biologielerares was niet zo blij met de naam die ik 'r gaf... zo boos heb ik iemand niet vaak gezien..
Oud 11-07-2003, 14:34
shao-kahn
shao-kahn is offline
Citaat:
p-chez schreef op 10-07-2003 @ 17:05:
Hehe.. ik schold ze meestal verrot als ze tegen me liepen te schreeuwen. Ach, gewoon scheldwoorden/zinnen die je ook gebruikt tegen andere mensen.
Vooral die ene tamelijk dikke biologielerares was niet zo blij met de naam die ik 'r gaf... zo boos heb ik iemand niet vaak gezien..
haha, dat weet ik nog wel
Oud 11-07-2003, 15:41
Bruut
Bruut is offline
ben nooit echt onbeleefd geweest, maar lulde ze er wel altijd uit
Oud 12-07-2003, 10:30
Milos
Milos is offline
Ik heb zelf een keer tegen een leraar gezegt dat ie in z;n graf weg kon rotten toen hij heel lelijk deed tegen een brugger.
Oud 12-07-2003, 13:52
yliek
yliek is offline
Ik ben normaal altijd heel aardig tegen leraren,maar toen mn wiskunde leraar weer eens tegen ons stond te schreeuwen vroeg ik : kunt u ook normaal doen?(ik was echt boos!)
en toen moest ik me gaan melden bij profiel coordinator
Oud 14-07-2003, 08:59
Silver rain
Silver rain is offline
Ik ben niet brutaal, gewoon irritant. Hele discussies aangaan als er onterecht straf wordt gegeven zodat hij/zij weet dat ik gelijk heb en boos wordt en ik na mag blijven en niet kom en de volgende dag dan alsnog een hele discussie aanga. Bijvoorbeeld bij nederlands. De klas was heel druk en toen moesten we allemaal nablijven. Ik dus kwaad en kwam niet. Volgende dag hadden we ook nederlands (stom van me maar ik was vergeten dat we 2 dagen achter elkaar nederlands hadden ) en toen werd ik dus naar de gang gestuurd om te praten met de docent. En toen zei hij kwaad: Je had het recht niet om weg te lopen!!! Wie denk je wel niet dat je bent?
Ik: mezelluf!! en U had het recht niet om ons straf te geven!!
hij: ja maar de klas was gewoon te druk!
ik: met jamaar schieten we niks op. Het gaat erom dat zo'n 80% van de klas, oftewel 20/21 leerlingen druk waren en de rest gewoon onschuldig was. Dus u (ik probeerde beleeft te blijven ) bent kwaad op mij omdat U onterecht straf had en ik die straf niet wilde ondergaan. Wie denkt U wel niet dat u bent?! Ik kan ook zeggen: leraren zijn stom en irritant, dus u ook en daarom lijkt het me verstandig om te stoppen met uw werk. Dat slaat toch ook nergens op? Ok, als...
hij snel: ok, maar volgende keer alsjeblieft van te voren melden anders weet ik niet waar je bent.
ik: ok dan.
En toen mocht ik de klas weer in

Verder heb ik tiks die ook nogal irriteren: pen klikken, potlood gooien en opvangen, tikken met potlood op de tafel en daar worden ze ook nogal geïrriteerd van maar dat is niet brutaal of irritant bedoeld van me

Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 09:03.
Oud 18-07-2003, 15:14
DeGexxte
DeGexxte is offline
Ach, wie kan dr niet over meepraten...

Een redelijk aardige gesch leraar zegt altijd (beter-sterker) ALS.
Toen zei ik op n beschaafde manier dat men bij d eovertreffende trap (beter-sneller) DAN gebruikt. Toen hebben we op een normale manier een discussie gehad, maar kwamen we r nog niet uit.

Toe zei die kerel dat ik er maar mijn leraar Nederlands bij moest halen. Nou, die was r ook bij en gaf die leraar gesch gelijk!
Ik d8 stond dus voor heel de klas voor lul....

Maar 2 dagen erna, toen hadden we weer Nederlands. Toen zei hij op zo'n schmiegterige toon: Ja Ruud (ben ik dus)! Je had natuurlijk wél gelijk. Maar ik vond het gewoon leuk om je te zien afgaan...

AAAAAAAAAARGGGGG, die kerel kon ik toen ook wel voor zn bek slaan. Maarja, da heb ik ook maar niet gedaan. Heb 'm netejs een hand gegeven en zei: Meneer, u kunt óf nu uw excuses aanbieden óf ik u ziet me nooit meer in uw lessen!

Die kerel lachte me recht in m'n gezicht uit! Ik gaf m mijn pakje kaugom en zei dat hij deze wel kon gebruiken, ben weggelopen. Na een weekje zónder Nederlands belde hij naar huis op om z'n excuses aan te bieden!
Oud 20-07-2003, 09:57
poesiefox
poesiefox is offline
Ik ben altijd heel beleefd, maar toen ik examen deed had ik een klassedocente die mij echt niet moest, en het me niet echt makkelijk heeft gemaakt. Goddank ging ze halverwege met zwangerschapsverlof, dus de invaller nam de mondelinge examens af: die gaf wel gewoon goeie cijfers.

Maar goed, de antipathie was volledig wederzijds. Op de dag dat we een nieuw hondje hadden gekregen, was ik te laat, zij was kwaad en ik zei met mijn stralendste glimlach: Mevrouw X, een zeer goeden morgen, zelfs U kunt mijn dag niet meer verpesten. We hebben weer een hond!

Was ze niet blij mee.
Oud 20-07-2003, 10:08
Verwijderd
Als ik dit allemaal zo lees, val ik nog best mee

Och, die leraren bij ons op school kunnen wel wat hebben. Heb wel eens een keer tegen mn leraar wiskunde gezegd dat hij echt niet kon uitleggen en dat zelfs ik nog beter wist hoe het zat. *maar dat was eigenlijk gewoon de waarheid, want hij kan het echt niet* en hij vond het niet eens erg.
verder kan ik zo gauw niet op een voorbeeld komen. Hoewel ik wel altijd in discussie ga met leraren .
Oud 20-07-2003, 11:38
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Meestal als ik me irriteer aan een leraar zeg ik het niet hardop tegen hem, maar fluister ik het tegen diegene die naast me zit. Kunnen ze niet zo hebben..

Nederlands leraar: "..blabla is sterker als bla".
Ik tegen vriendin: "Wat een druif..geeft hij nederlands, doettie het nog verkeerd"
Leraar: "JUDITH! Als het zo belangrijk is dat het door mijn uitleg heen moet kun je het ook wel tegen de hele klas zeggen"
Ik: "Neuh, dat is niet nodig. Zo belangrijk was die uitleg nou ook weer niet".
Hij: -hele preek dat ik onfatsoenlijk was en eens een keer mijn mond moest houden-
Toevallig gaapte ik, deed het niet eens expres, had ook niet in de gaten dat ik mijn hand niet voor mn mond deed
Leraar: "EN DAN ZIT JE VERDOMME NOG TE GAPEN, OOK! JE HEBT OOK HELEMAAL GEEN FATSOEN!"
Ik: (had dus echt niet door dat ik serieus gaapte) "Huh? Ik deed helemaal niks!"
Hij: "EN NOU NOG EIGENWIJS OOK! GA JE MAAR MELDEN!"
Toen kwam ik bij de rector, die vroeg waarom ik me moest melden. Ik zei dat ik blijkbaar gaapte zonder mijn hand ervoor te houden en volgens leraar X te eigenwijs was. Zegtie: "Oh, ga maar naar de aula, volgens mij heeft X een beetje een slechte dag vandaag, je bent de 6e al die eruit is gestuurd".
Leuke vent, hoor, die rector van ons.

Opzich was ik nog wel een redelijke leerlinge. Nouja, behalve bij Latijn. Dat mens was ouderwets, dom, gaar en lelijk .
Ze heeft ooit een keer haar middelvinger naar mij opgestoken omdat ik tegen de jongen naast me zei dat ze een platgestampt stukje zilverfolie om haar nek had hangen. (Het zag er ook echt zo uit, maar het was blijkbaar een sierraad met veel emotionele waarde )

Laatst gewijzigd op 20-07-2003 om 11:41.
Oud 19-07-2004, 22:49
hanneke~13
hanneke~13 is offline
ff nieuw leven inblazen
Oud 19-07-2004, 22:55
Verwijderd
'Wat zeg je?'
Oud 19-07-2004, 23:07
Chris1984
Chris1984 is offline
uuhmm.. "serieus, ik heb echt medelijden met uw kinderen!"

voordat ik boos de klas uit liep bij mijn oude lerares Frans.
Oud 19-07-2004, 23:45
MacArt
MacArt is offline
Ik ben altijd heel lief geweest tegen mijn docenten, en zij ook voor mij
Maar zij niet voor iedereen, en vooral niet voor elkaar:
"Ben je jarig? Dus die taart in de leerlarenkamer was van jou? Die was dus echt niet te eten he!"
"Jij bent gewoon een watje"

Maar ook niet voor leerlingen..
Docent latijn "Pas maar op, ik heb veel vagina's en penissen laten verbuigen, en dat doet veel pijn!"
"Nee, jij mag hier niet lopen. Het is geen tippelzone"

Verder dan: "Wat ben jij een lul zeg!" en "Laat die kleine meisjes nou eens met rust, eikel, ik zat wat te vertellen." heb ik het nooit geschopt, maar dat was een keer in de kroeg ofzo.. dus niet echt serieus te nemen, wel?
Oud 20-07-2004, 06:43
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
hanneke~13 schreef op 19-07-2004 @ 23:49 :
ff nieuw leven inblazen
In een oud topic zeker. Even kijken voor je reageert op topics die je opgezocht hebt. Vaak zijn topics al oud, en daarop dien je dus niet meer te reageren!

Regels voor berichten