Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik was al bang dat ik de dag niet zou halen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en stijn laat me in mn waarde |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
"Ik was net even daar kijken en et klonk bagger"
"Ik was net even daar kijken en et klonk bagger" "Ik was net even daar kijken en et klonk bagger" ![]() ![]() en btw ik had t niet eens tegen jou
Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 23:12. |
![]() |
||
Citaat:
well we make deathmetal... o we;re satanic.. gimme a GROWL!! all metal is satanic, king diamond is satanic so give me a high pitched scream ![]()
||
Citaat:
btw kheb dat concert opgenomen en nu als mp3 hehe
|
ff snelle review van wat ik zag
SYL: jezus wat stond eht geluid hard en het enige wat ik ngo hoorde waren de drums ongeveer een 4!! autumn: dit was echt te kut slecht geluid, je hoord edie vrouw nauwlijks en standaard bandje een 2,5 Subway to sally: ik heb enkel einde gezien zag er heel vet uit vooral combinatie violen, doedelzak en vuurspuwers 7 NILE: aardig publek contact maar niks bijzonders 6 arch enemy: tering wat een concert ![]() opeth: the drapery falls, ze speelde hem ook demon of the fall en the moor. Vooral the drapery falls was te geniaal. Ze speelden heel goed kregen paar open doekjes van het publiek tijdens het spelen. Ze waren overdondert van het vele en harde applaus. En ze schreeuwen tenminste neit steeds fuck tussendoor maar hij lult lekker droog en rustig. Het was jammer dat ze deliverance en een oud nummer speelde en niet bijv. bleak en mooi rustig nummer van damnation 8+ marilyn manson: zat goed inelkaar, klonk clean. Maar eerst kom je te laat en daarna besteed je nauwlijks aandacht aant publiek. Ik had echt het gevoel van dit is een verplicht optreden. Desalniettemin waren de dames leuk gedaan ![]() Metallica: hier kwma iedereen voor. Publiek was muisstil tijdens marilyn omdat ze hun krachten spaarde voor emtallica. En het was zoals verwacht een wereldconcert. Maar ook zij begonnen te laat, bleven wel heel lang weg voordat ze togiften gingen spelen, lieten andere lui irritant hun instrumenten inspelen, aantal nummers gingen goed fout int begin en lars zat paar keer fout met drummen. Maarja ze zweepten toch 35.000 man tot ultieme extase want het is en blijft metallica. Vuurwerk en vlammen ook leuk gedaan 8,3
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 09:35. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Fields of Rock 2008 Carn | 16 | 26-03-2008 17:50 | |
Muziek |