Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Andijvie omdat; Ik heet Andrea, wilde iets van m'n naam in m'n nick terug zien; dus An. Vervolgens zag ik op tv ineens duikende mensen, op de BBC.. Ik ving het woord 'dive' op en plakte dat achter An... Andive dus... En tja... Andijvie is dan zo gevonden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (nu moet er weer iemand iets over mij zeggen)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En bedankt littlestar3
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() is een mannekuh van 17, al enige tijd lid.. heeft een hele leuke naam voor zijn woonplaats: rotjeknor ![]() ![]() ennuh tjah verder weet ik ook nix uit mijn neus te zuigen ![]() CIAO
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
/edit: Ze post voornamelijk na het avondeten (afgelopen week). Behalve in het weekend. Vorige week vrijdag had ze een toets sochtends vroeg dus kon ze overdag lekker op het forum. Ze heeft dr havo-diploma, en zal nu dus wel ergens op hbo zitten (psychologie ofzo?). Genoeg?
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 18:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() deja vu doet nu eindexamen heeft een emailadres met slechts 2 letters en 3 getallen die bij elkaar op het eerste gezicht niks voorstellen.. deja vu post niet vaak |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
De Kantine |
Far beneath the bitter Saais#557 Miekje* | 500 | 23-03-2009 23:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic! Nijn* | 501 | 24-09-2005 21:28 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Beleidszaken |
Waar is die "verkloot mijn quote" topic?? DaBoY | 27 | 01-07-2003 10:32 | |
De Kantine |
Dminor's "maak een opmerking over de forummer boven je" VI WolterB | 500 | 09-06-2003 18:34 |