Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
zoek drummer omgeving dordrecht...tussen 15 en 18 jaar voor heavy metal band...mail me maar als je interesse hebt:
amada_1986@hotmail.com
|
Haai
![]() Kwil een CHRISTELIJK ROCK/ WORSHIP band gaan oprichten, verwacht hier geen mensen tevinden maar stel dat... Ik woon in Huizen, dichtbij Hilversum, dus ergens daar inde buurt wonen zou handig zijn .... Iedereen is welkom ..
|
zanger gezocht .. onze zanger heeft ons helaas verlaten
![]() omgeving delft ect... ak47_and_a_skimask@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
|
Ok....nog steeds op zoek naar een drummer voor een "heavy" metal band. Het liefst wel een beetje ervaren, tussen de 15-18 jaar. Binnenkort nemen we (zonder drummer
![]() edit: woonomgeving: liefst in de buurt van dordrecht.
Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 17:45. |
![]() |
|
drumm(st)er en zanger(es) gezocht voor beginnend rock/punk bandje.
omgeving den haag, interesse? pb of mail me.
|
*wanhoopsactie*
voor het jongerenkoor 'onderweg' zijn we na wat probleempjes op zoek naar een nieuwe toetsenist, gitarist en drummer. het is een koor van de katholieke kerk, maar lang niet iedereen gelooft dus dat is geen eis. wel is het fijn als je het leuk vindt muziek te maken en in de buurt van papendrecht woont omdat er zeker een keer per week, en voor de band soms vaker, gerepeteerd wordt. onze (nog niet helemaal upgedate) website koorleden (met name mannen!!) zijn ook van harte welkom wil je nog meer info, pm me even!
|
hey mensen ik zoek ff wat mensen voor bandje die af en toe s ff optreedt (dus liefste met mensen die toch al in andere band zitten en af en toe ff zin hebben in wat anders), ik speel zelf gitaar en ik zing, ik schrijf de nummers (meer soort solo-project van me) en ik zoek dus een drummer die flink snel en vooral ook strak kan drummen en een bassist en naja t liefste ook nog gitarist drbij. nummers zijn vooral beetje ataris-achtig
ik zit zelf ook in andere band waar t toch niet slecht mee gaat (five years later www.fiveyearslater.com) maarreh leek me wel ff relaxt om ook s ff iets anders tussendoor te doen. ik woon in amersfoort en tliefste heb ik dat we ff amper hoeven te oefenen dus dat je gewoon goed kan spelen en shit maar boeie we zien wel of t wat word ik ben 18 by the way, liefste bandleden van tussen de 16 en 21 ofzo gezocht, ouwer is ook best als je maar strak speelt ![]() |
![]() |
|
owja mn mailadres is arturovonvlieto@hotmail.com
|
![]() |
|
Hey ik heet Petra A.K.A P33N en zing al best lang.
Hep nog niet veel ervaring wie wil mij verder helpen qua band en zingen? Email me at ashibashi@hotmail.com subject > Band |
![]() |
|
zucht
is er nog een randdebiel die wil drummen in groep van 3 mensen die in dit stadium al het lef hebben om zich een band te noemen? ![]() voor mensen in amsterdam: www.rocksupplies.nl maar wij gaan op zondag avond ![]() manse nieuwe smilies trouwens ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ow ja bij deze: Bassist / zanger (hoeft niet beide) gezocht voor Stonerrock band... Kyuss, qotsa, Orange Goblin, Fu manchu nzo. Regio Weert /Eindhoven /Roermond. doe mar email want kzit hier nie zo vaak
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onaf hersenspinsel Charlottetje | 49 | 02-12-2005 00:17 | |
Muziek |
check dit Rioto | 15 | 15-07-2003 10:37 |