Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
leuke naam ![]()
||
Citaat:
@Talon Talon zit hier bijna net zolang als ik alleen post hij nogal wat meer. Hij heeft nu ongeveer tien posts perdag en gaan binnenkort zijn 10.000ste ![]() (k zie net dat dit mijn 1000ste post is)
||
Citaat:
verder leek het me een aardig figuur ten tijde van DT, maar in diezelfde tijd bleek ook dat Wawl een overloper is. En dus eigenlijk een soort forum-NSB-er is ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
joepie, ik zag net 10.02 staan!! ![]()
||
Citaat:
Verder ken ik je echt totaal niet ![]()
||
Citaat:
Ja, tuurlijk ken ik je dan!!!! ... ![]() En nog over Quiana: doet opeens aan naamveranderingen ![]()
||
Spreek uit als Wauwel.
Citaat:
![]() (je hoeft je niet dom te voelen. Wel meer mensen denken dat ik een kloon van beta ben. ![]()
||
Citaat:
En is hier veel op de Kantine, vind ik...
||
Citaat:
![]() Goed, goed, goed, Wawl (Qawl ![]() Wawl is een jongen (man? ![]() waarvan de rl-naam me onbekend is. Òf hij heeft 'm nooit verteld, òf ik ben 'm vergeten. (reken maar op 2) Hij is sinds 01-06-2001 lid, heeft 16.45 posts per dag, wat hem op een totaal van 11921 posts brengt. Wawl is jarig op 15 januari, woont in Noord-Brabant, en heeft allerlei hobby's. Hij studeert Management, Economie en Recht aan de HSB. In de fototopic (toen er ein-de-lijk een foto van Wawl stond), bleek dat hij niet slecht uit ziet. ![]() Wawl is voor mij één van de vaste DK-mensen, heeft actief meegedaan aan de verkiezingen, wil(de?) heel erg graag forumbaas van DK worden, wat nog niet echt gelukt is. ![]() ![]() Zo. Nou wil ik ook wel zo'n lang verhaal over mezelf terug hè? *is benieuwd*
||
Verwijderd
|
Citaat:
heette vroeger bethametason |
![]() |
||
Citaat:
Quiana (zo goed??) heette eerst Betamethason maar heeft haar naam gewijzigd, is lid sinds 15-07-2002 (nog niet zo heel lang, maar wel langer dan ik). Ze heeft 6951 posts in totaal en 22.06 posts per dag, das best veel vind ik. Ze is jarig op 3 maart 1987 (gelijk met mn oma btw). Heet je woonplaats echt Agga (in dat geval heb ik er nog nooit van gehoord en mag je me vertellen waar het ligt). Je post vaak op Psychologie en geeft daar ook vaak mensen raad. Meer kan ik niet meer verzinnen, is dit genoeg???
||
Citaat:
![]() En jij hebt een avatar die me telkens weer afschrikt ![]()
||
![]() |
Citaat:
Talon kijkt chagerijnig op foto´s ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kom welooit op Onzin, hoor, best vaak eigenlijk ![]()
|
![]() |
|
|