Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn laatste zoen is ehh.. 3 uurtjes geleden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn laatste zoen was weer met m'n vriendje, gisteren, na m'n diploma-uitreiking. Lekker. |
![]() |
|
M'n laatste kus.
Dat was gisteravond, gewoon op m'n mond, geen tongzoen oid., door een meisje dat mij naar verluid leuk vindt, terwijl ik voor mezelf net besloten had dat ik niks meer wilde de komende tijd. En dan is het best lastig iemand teleur te moeten stellen. Tevens speelt er bepaalde angst bij me op dat het wellicht mijn laatste kans is op iets leuks. Maar ja, dat komt voort uit het feit dat ik veel te onzeker ben. Hoe dan ook; Een beladen kus. Edit: Goh, ik verveel me.
Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 13:18. |
![]() |
|
![]() |
Mijn laatste zoen was vorige week zaterdagnacht. Mijn beste vriend sliep bij mij thuis. We waren wat aan het ouwehoeren over meisjes die hij leuk vond. Hij noemde mij later voor de gein een hoer, dus ik hem homo omdat er 3 jongens achter hem aan zaten (wat ie niet leuk vond).
Hij dirct ik bewijs nog wel dat ik geen homo ben. 5 seconden later zit hij me heftig te zoenen. Hij was wel lekker, maar super verwarrend omdat hij mn beste vriend is. Helaas door de drank zijn we maar door blijven zoenen. Maar twas heerlijk en ik heb er geen spijt van
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat was jouw ergste date ooit? @Moon | 461 | 20-04-2007 19:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Eerste Zoen Sade | 94 | 03-05-2006 22:58 | |
Verhalen & Gedichten |