![]() |
|
Verwijderd
|
@MiZz TeRiOuZz
Sorry, 't zal voor nu niet zijn het dieet. Ik eet nog meer dan dat ik niet dieet en pff..de examens gaan voor. Ik ga wel nog het joggen trainen (nu 2 - 5 km 3x/week), maar niet op mijn voeding letten. Ik ga me weer ff terugtrekken van het forum (mja, proberen toch) en mezelf es prioriteiten stellen. ![]() |
![]() |
|
whogg... ik heb al 100x geprobeerd minder te snoepen en weet ik nie wat.. maar het is me nooit echt gelukt. ik ga het ook maar niet meer proberen, want volgens mij ga ik daarna alleen maar meer eten, en dan kom je veel harder aan...
wat is een normaal gewicht voor iemand van 15, lengte= ongeveer 1.70 of iets kleiner...? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nah, 't valt hardstikke mee, ook al wat (geprakte) mais en twee wentelteefjes (brood geweekt in (soya)melk en dan gebakken met wat fructose) naast alle geprureerde fruit gegeten. 'k krijg nu alleen aan beetje een blauwe tennisbal op m'n linker wang. Rechts heb ik amper ergens last van.
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb dezefde manier van afvallen, dus dat scheeld ![]() ![]() ik ben 1.69 en ik weeg 61.5 ![]() ik wil 57 wegen ![]() bluh ik ben niet te dik ofzo (jij trouwens ook niet ![]() nu wilk ik dus niet weer te dun worden maar ik ben nogal (=5kilo) aangekomen door de pil (inmiddels een jaar terug, maar ok ![]() en snel ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
gewicht toen ik begon emt dieet= 77.8 gewicht nu= 67.3 lengte =1.73 tja helemaal geweldig is mn gewicht nog neit maarja. ik heb zware botten dus dat scheelt ookweer.. ik krijg wel van iedereen te horen dat ik slanker ben,... toch wel fijn om te horen ![]() ik denk dat ik nog iets van 7 kilo eraf doe en dan stop.. ik vind dat dat wel een mooi gewicht is voor mij.. nouwja in 1 keer stoppen gaat niet lukken, maar ik ga het dan gewoon langzaam weer opbouwen om het jojo-effect te vermijden.. tja het beste dieet heb ik misschien niet uitgekozen maar het werkt voor mij ![]() Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 07:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @dyfusica: volgens http://www.voedingscentrum.nl/body_m...body_mass.html is het pas vanaf een taille-omvang van 80 cm te zwaar en vanaf 88 cm veel te zwaar. 78 cm is dus idd goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() op een andere site noemden ze het verhoogd en ernstig verhoogd.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben 1.70 en weeg ongeveer 65 kilo en ik heb ook een gezond gewicht.
|
sommige mensen zeggen dat ik te dun ben... maar dat geloof ik niet... ik ben zo ongeveer 1.70 m... en ik weeg geloof ik 53 kilo ofzo... (onze weegschaal klopt vaak niet helemaal
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik leef de afgelopen dagen op ijs, fruit en croissantjes...echt heel gezond... Niet dus...maar goed...ik heb ook geen honger en geen trek ed... Gelukkig begint de zwelling nu een beetje af te nemen, volgens mij...maar ja, 't blijft nog erg gevoelig ed...en kauwen kan ik nog niet...
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Reken het ongeveer uit via de BMI-test zou ik zeggen... (al weet ik uit m'n hoofd dat 58 kilo bij 1.70 nog niet veel is, goed is dus) http://vitaal.homestead.com/BMI.html of www.sabn.nl
Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 11:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het idee dat je niet zo serieus om advies vraagt. (gezien de bovenstaande opmerking) Correct me if i'm wrong.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Allow allemaal!
Ik volg dit topic echt al een tijdje en ik wil ook zooo graag afvallen! Vorig jaar is het me gelukt om enkele kilo's af te vallen.. Het was echter op zo'n ongezonde manier dat het dubbele er nu alweer aan zit. Het liefst wil ik er 8 kilo af, maar ik zie wel tot hoever het me gaat lukken.. en of het me wel gaat lukken.. Morgen wil ik weer echt gezond beginnen, maar zie het somber in, het is namelijk niet me eerste poging.. Succes aan de rest die in hetzelfde schuitje zitten ![]() Groetjes |
![]() |
||
Citaat:
|
Kut...mijn BMI is 26
![]() ![]() Maar het lijnen gaat nu wel wat, ookal vind ik het avondeten een moeilijk onderwerp. Zoals vandaag (zondag), dan eten wij altijd patat. En jah...mijn moeder gaat niet voor mij appart iets maken, dus moet ik maar mee eten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben nu wel blij
![]() 'Ben voor het eerst bijna helemaal tevreden met mijn lichaam, alleen mijn buikje (hoewel die nu vrij plat is ![]() ![]() ![]() Mijn figuur is ook helemaal beter geworden, ik denk dat dat ook komt omdat ik gewoon ouder ben geworden en niet alleen doordat ik afgevallen ben. Er zit nu meer vorm in. Nouja ik ben dus bijna helemaal tevreden maar zeg maar al tevreden dat ik bijna-tevreden ben (als je begrijpt wat ik bedoel ![]() Nog 1 of 2 kilo voor t leuk, maar ik ben nu al gelukkig 'genoeg' met mezelf. Had ik al gezegd dat ik blij ben ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het is nu bijna 15:00 uur, en ik zit mezelf nu al een uur te bedwingen om niet naar beneden te gaan en me helemaal vol te proppen. Er is niemand thuis, dus dan wordt de verleiding alleen maar groter omdat niemand het ziet. Als er iemand in de kamer is, doe ik het het niet zo snel (kan ook niet, kast is midden in de kamer).
Ik drink nu telkens een glas ranja, maar de laatste keer dat ik naar beneden ging kon ik mezelf nauwelijks bedwingen. Ik moet nu bezig met huiswerk, maar ik kan me niet concentreren omdat ik constant aan eten denk. Het is niet dat ik honger heb, het is echt zo'n gevoel dat je wilt eten. Ik weet verder ook niet wat ik kan doen, ik weet niet of ik het voor vandaag wel volhoud, dit is al erg. Dit is m'n eerste dag sinds een lange tijd dat ik het zo lang heb volgehouden. Maar als ik er nu al zo'n last van heb, dat ik mezelf nauwelijks kan bedwingen, hoe hou ik het dan langer(oftewel maanden en als het kan jaren) vol? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Fruit is nauwelijks in huis... en m'n ma haalt 't maar 1x in de week en dan is het binnen de kortste keren op. Ik eet voldoende gewone maaltijden, maar het is vooral tussen de maaltijden door (vooral tussen 3 uur en het avondeten is erg). Dan pak ik maar een kauwgompje, hopelijk helpt dat ![]() Weer een jaar niet zwemmen, het is nu 3 jaar geleden dat ik in een bikini heb rondgelopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet ook niet niks eten tussen de maaltijden door...het is heel normaal om daar tussen nog iets te eten (het zogenoemde 'tussendoortje' ![]() Waarom weet niet zwemmen? Zwemmen is juist goed voor je als je af wilt vallen. Laat mensen lekker denken. En er bestaan ook badpakken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Soms vind ik het zelfs erg om in gewone kleren naar buiten te gaan ![]() Nu ga ik de hond maar uitlaten, kan ik in ieder geval niet eten en ik val er misschien een beetje van af.. [edit] Ik kom er net achter dat ik een bmi van 25 heb ![]() Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 14:29. |
![]() |
||
Citaat:
Het is wel herkenbaar wat betreft dat willen eten, probeer afleiding te zoeken>ben je al wat mee bezig,maar neem een glas water, gezonde tussendoortjes, probeer je gedachten ter verzetten, ga sporten etc.... Suc6 Meiske...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat jij beter kunt beginnen met het proberen te accepteren van jezelf... En idd afleiding zoeken, en dingen als met de hond wandelen is buiten dat het leuk is ook nog goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() And the struggle goes on.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ga jezelf alsjeblieft niet haten. Vaak zie je dat dit ook weer eetneigingen teweeg brengt en zo kom je steeds weer in zo'n cirkeltje terecht. Ga bij jezelf na waardoor het komt dat je toch weer gaat eten> Onrust, negatieve gedachten/gevoelens?>probeer daar wat bij stil te staan en probeer jezelf op een positieve manier te benaderen. Straf jezelf niet als het een x niet lukt.... Het is moeilijk, ik weet het....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ben je trouwens zo aangekomen, of durf je het gewoon niet meer omdat je je onzeker voel?
||
![]() |
Citaat:
maar ik voel me dus ook zeer kut in badkleding. het gevoel dat iedereen naar jou zit te kijken en over je praat enzo.. en dan zeker met van die dunne vriendinnen naast je die hun vetribbels gaan tellen ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Ik was altijd al wat stevig tot een beetje dik, maar ik ben een par maanden met de pil begonnen en toen ben ik 10 kg aangekomen. Ik was altijd al onzeker, omdat ik al vanaf m'n 8e voor dikzak uitgescholden word. Citaat:
En idd, dan gaan ze hun vetribbels tellen. Of ze hebben een bmi van 18 ofzo, type lang en superdun, en dan gaan ze zeiken dat ze te dik zijn. Daar kan ik echt heel boos om worden, wat ik ze ook wel uitleg maar het schijnt door te dringen. |
![]() |
|
ja, dat is echt iets waar ik niet tegen kan! van die te dunnen mensen die super hard gaan roepen dat ze dik zijn! echt bah! die wegen misschien 45 kilo, en zeuren jonge! echt neit aardig tegenover mensen die dikker zijn, ze zitten iedereen gewoon kei hard te beledigen! pf...
maar dat doen ze grotendeels voor aandacht hoor... ze willen gewoon honderd keer per dag horen dat ze niet dik zijn... dan denken ze dat dat mooi is... maar te dun is ook lelijk, misschien nog wel lelijker! en aankomen is moeilijker dan afvallen |
![]() |
|
Ik ben 13 jaar, 1.62 lang en weeg 50 kg, ik ben 23 kilo afgevallen maar nu is het moeilijkste om op gewicht te blijven, weten jullie misschien hoeveel calorien ik per dag binnen mag krijgen, ik ben ook best actief., Ik heb vandaag al gegeten :
Ontbijt:halve meloen Tussendoor: 2 snack a jacks en een blikje cola light Lunch: Twee boterhammen met worst en een flesje water Tussendoor: Eierkoek en appel Avondeten: Macaroni Is dit te veel of juist te weinig? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij schiet het momenteel helemaal niet op. Zit nog steeds met een veelste hoog gewicht/BMI en weet 't nu allemaal niet meer. Weet iemand hier iegenlijk of je als je met de pil stopt weer afvalt?? Aangezien veel mensen aankomen als ze met de pil beginnen, vroeg ik me af dat af. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen Gianluca * | 5 | 12-02-2004 19:47 |