Advertentie | |
|
![]() |
|
ahhh zwan! ik was dus naar zwan geweest in paradiso en het was zooooo gewledig echt niet normaal, ik vond de cd daarna gewoon echt slecht.
het is live ook 10x harder. maar op pinkpop waren ze dan weer heel erg slecht, zal wel komen doordat het zo groot was.
|||
Citaat:
Citaat:
Had ze afgelopen donderdag pas voor het eerst gezien ![]() (hoewel ik ze zo'n 2 jaar ken ofzo, was ik op LL bijvoorbeeld te lui om mijn nest uit te komen en was ik bij de cd release de datum vergeten, ben ik toch blij dat ik ze heb gezien ![]()
||
Citaat:
Bij Deco suckte het aars.. Mss lag het wel aan de drukte die er opeens was voor het podium.. Plus dat het geluid best bagger was.. Wat het dus het slechtste optreden van heel die dag maakte..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
waarom zie ik nou niemand Kreator noemen
of Cannibal Corpse Finntroll vind ik trouwens ook live leuker dan op cd en Dream Theater wil ik hier eigenlijk ook bij noemen maar niet helemaal terecht want de concerten die ik van ze gezien heb waren best kut of tenminste, het geluid was kut en dat verpestte het
||
Citaat:
Cannibal Corpse is idd altijd strak, maar na 3 keer weet ik dat ook wel. Het is gewoon degelijk, maar echt voor verrassingen kom je niet te staan en da's wel jammer.
||
Citaat:
in extremo trouwens ook
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 |