Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hoe flauw ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
tjah, dan kun je dat 2 maand verwachten ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik heb iets van 2 jaar straightedge geleefd ongeveer
en ik heb nooit bij een of andere sXe-scene gehoord ik kende ook bijna geen straightedge dudez anyway alleen op een gegeven moment vaagde de belangrijkheid van de principes voor mij weg, ik dronk daarna weer ns wat en toen dacht ik.. je kan dezelfde, keep-it-real-statement eigenlijk ook wel maken als je alles gewoon met mate doet.. dus jezelf niet lam zuipen maar jezelf ook niet n keer iets waar alcohol in zit misgunnen, wijntje whatever zolang je maar geen dronken idioot word en, ik vind van de weinige straightedge gasten die ik ken de meesten vaak ook vaak bestwel zeikerige assholes, tenminste als ze tegen anderen gaan preachen hoe slecht alcohol en whatever is.. ik bedoel dat is hun probleem toch? keep that edge to yourself
|
luister het maar is, omdat het mij moet denken aan een vrolijk kerst liedje met daarachter een grote boodschap, net als je vroeger van die vrolijke kinderliedjes had die iedereen gewoon lekker geïndoctrineerd mee zong maar ondertussen was de boodschap van het liedje "aanbid hitler".
|
![]() |
||
Citaat:
|
Dat gezeik hier over good clean fun...
die band heeft wel een nieuwe impuls gegeven aan de old school hardcor die toch vrij dood was afgelopen jare. NATUURLIJK waren er meer bands, maar hun zijn vrij populair geworden, nooit verkeerd, sommige mensen rollen via die band de HC scene in enz. En hun tekten zijn misschien wat simpel, maar die zanger heeft eeng eweldig gevoel voor cynisme en humor
|
Euhm, je kan er nou wel over door blijven zagen, maar feit blijft dat GCF gewoon een ongelofelijke rukband is.
En dan kan je wel gegevens als 'de old school hardcor die toch vrij dood was afgelopen jare.' gaan verzinnen maar net zo min als je gebrekkige typewerk (mijn excuses als je dyslectisch bent) voegt het verzinnen van feiten iets toe aan de 'discussie'.
||
Citaat:
JIj ontzettende kansloze prutser. niets beters te doen? Ga alsjeblieft hyena's neuken en kots bloed uit. Wat een fucking kutpost. gebrekkig typewerk? Een typfoutje, nou dat is erg ja, discussies worden vaak onderbouwd met feiten, maar goed, jij snapt dat blijkbaar niet Les 1 : 'het blijft een feit dat GCF een rukband is'. Nee, dat is geen feit. Dat is een mening. Les 2: Dat die 'old school dood was' verzonnen shit, ja, dat vond ik dat ik dat er eventjes bij moest vermelden, dat er wel enigzins respect naar die band kan. Ik vind ze goed. Een ander niet. Jammer, maar waarom niet is dan de vraag, in plaats van dat te zeggen type jij lukraak wat kutwoordjes neer die een kutzin vormen. Zo. Dat was het. Nu wil ik wel met je dansen.
Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 20:20. |
![]() |
|
Ik kan best goed dansen, al zeg ik het zelf.
Dat GCF een kutband is, is een feit, geloof me nou maar ![]() 'discussies worden vaak onderbouwd met feiten, maar goed, jij snapt dat blijkbaar niet ' Jij kennelijk ook niet, aangezien je verkondigt dat oldschool hardcore vrij dood was.
||
Citaat:
Maar goed, ik snap het wel. Ik ben te moe nu om helder na te denken. Maar vinden en 'is' zeggen is idd vaak een onderwerp van discussie.
|
Ik denk dat dat 'dood zijn' van de oldschool hardcore dan meer te maken heeft met het feit dat je je er misschien niet erg in verdiept hebt (geen aanval, gewoon een constatering) want er is genoeg interessants uit gekomen. Emo en metalcore wonnen inderdaad wat terrein, dat klopt. Misschien dat daardoor oshc een beetje ondergesneeuwd werd, maar dood was het zeker niet.
||
Citaat:
Heel interessant.
||
Citaat:
ga eerst eens die kriebelende kontwormen uit je aars pulken voordat je je mengt in discussies die duidelijk nog een beetje te hoog voor jouw gegrepen zijn.
||
Citaat:
komt trouwens die hele rotterdamse scene hier posten?
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
13 oktober 108 (enige NL show!!) @ GVH Goudvishal | 2 | 09-10-2006 15:28 | |
Muziek |
vrijdag. rotterdam. the explosion. a step apart. FaceTheTruth | 35 | 21-02-2005 15:48 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Lifestyle |
straight edge Gadje | 233 | 31-08-2003 13:29 | |
Muziek |
Emo-core Pharmacon | 37 | 02-07-2003 19:00 | |
Lifestyle |
Straight Edge(sXe) dr martens | 101 | 08-10-2002 20:10 |