Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.mow-zine.com/final/module...content&id=563 Sands of time (Gangstyle Records) ![]() Review: David Brinks Het eerste wat ik dacht toen ik de nieuwe schijf van Born From Pain beluisterde was "Eindelijk!". Eindelijk is de sound zoals hij hoort te zijn. Tijdens de vele liveshows had de band natuurlijk al lang bewezen dat Born From Pain een topper is in de Europese hardcorescene, maar op CD kwam het op een of andere manier nooit echt uit de verf. Een bezoek aan de Ant Farm Studio's in Denemarken deed echter wonderen en op "Sands Of Time" horen we eindelijk hoe Born From Pain hoort te klinken. Dankzij deze goede productie klinkt de band nu bijna Amerikaans, zoals Hatebreed, Merauder of Sworn Enemy. De basis wordt ook op dit album gelegd door een energieke mix tussen New York hardcore en metal, wat resulteert in een muziekstijl die voor elk wat wils biedt. Nummers als "Stainless" en "Harvest" zullen daarom veel fans van zowel metal als hardcore goed in de oren klinken, omdat daarin de mix van beide stijlen uitstekend tot uiting komt. Born From Pain heeft niet alleen werk gemaakt van de muziek op "Sands Of Time", ook het artwork ziet er schitterend uit. Als Nederlander kan ik daarom niet anders dan trots zijn op Born From Pain. Wat een superalbum! (van www.oppositezine.com backfire! - still dedicated
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat luister jij nu? [MUZIEK] luvdut | 1 | 23-06-2008 06:32 | |
Muziek |
Wat luister jij op dit moment? JNN | 500 | 09-07-2006 10:08 | |
Muziek |
Waarop luister jij muziek paco de taco | 55 | 15-07-2005 13:56 | |
Muziek |