Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
volgens mij had de mannen dryathon ook nog een enigszins muzikale inslag aangezien je ook nog moest aangeven welk nummer je luisterde als je voor het laatst en weer voor het eerst aan de snikkel sjorde.
Kan er hier ook geen muzikale draai aan gegeven worden? Zo van: Als je het echt moeilijk hebt, wat luister je dan?
|
wat zijn jullie allemaal een ontiegelijke zeikmensen..
als dit dicht gaan omdat het niveau niet zo hoog is van zown wedstrijd, terwijl de heren dryathon wel mocht vink dat echt dikke bullshit.. en dan vind ik ook dat je die forumverkiezing die weken duurt dicht moet gooien, dat heeft net zo min met muziek te maken en is ook niet van erg hoog niveau
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en als jij een probleem met mij hebt, want ik weet dat je dat hebt, dan raad ik je aan dat over pm of over de email met mij te bespreken ipv zo tegen me te doen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mag ik je trouwens complimenteren met je geniale sig? ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
en nee, mn moeder is niet trots op me, maar tenminste ben ik niet zo zo fucking arrogant als jij (als jij god bent ben ik stom...en ik ben niet stom ![]()
|
ik voel een bloeiende romance opkomen
tussen ce-el-wan en muziekvlinder de digitale liefde verstrengeld met het geluk zonder wijsheid en met wijsheid zonder aanpassen de grens van water en land is de grens van komen en gaan en daar, vinden ze elkaar blijven bij elkaar totdat de ochtend aanbreekt en de nacjt in duizend tukjes verdeelt trusten
||
Citaat:
![]() btw, wel mooi geschreven
Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 10:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dryathon 2004 Verwijderd | 257 | 15-02-2004 16:52 | |
Muziek |
Dryathon - motherfuckers 86dagreed | 500 | 13-02-2004 11:03 | |
Muziek |
Girl Dryathon deel II Verwijderd | 93 | 04-07-2003 09:24 | |
De Kantine |
Dminor's "maak een opmerking over de forummer boven je" IV WolterB | 500 | 06-06-2003 11:27 | |
Muziek |
Dryathon Verwijderd | 317 | 16-05-2003 14:56 | |
Muziek |
Dryathon 2003 Verwijderd | 244 | 08-05-2003 22:37 |