Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
CodeName Egg schreef op 05-06-2003 @ 13:59:
Eum.. onder de douche?

Sorry.. nee, ik draag altijd ondergoed onder mn kleren geloof ik.
Het lijkt me ook niet fijn om uit te gaan zonder ondergoed aan.
Het tocht zo.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 18-06-2003 @ 10:01:
Dat heb ik ook gedaan. Alleen ik vond het helemaal niet zo spannend eigenlijk . Gewoon, maar niet de spanning dat iemand het zou zien. T voelt gewoon wel fijn
't Voelde iig wel fijn ja, vooral omdat het zo benauwd was, maar door m'n rokje juist lekker fris daaronder
Alles moest ik een gare wenteltrap op, was bang dat er iemand onder me zou zitten die net naar boven keek

Vandaag m'n spijkerbroek aan zonder onderbroek, en 't schuurt echt níet
*gaat weer naar de stad*

Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:03
Arun
Arun is offline
Ben gister uit geweest in een linnen broek en een boxer schijnt er doorheen, en een string draag ik van mijn leven niet, dus dan maar geen ondergoed, zat wel prima haha
Oud 19-06-2003, 09:37
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
Arun schreef op 18-06-2003 @ 13:03:
Ben gister uit geweest in een linnen broek en een boxer schijnt er doorheen, en een string draag ik van mijn leven niet, dus dan maar geen ondergoed, zat wel prima haha
Was het een witte linnen broek?? Zoja dan had ik het wel willen zien hehe..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 12:09
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
liefkindje schreef op 19-06-2003 @ 10:37:
Was het een witte linnen broek?? Zoja dan had ik het wel willen zien hehe..
hee Lief Kindje, hoe staat het met jouw experimenteerdrang?
Oud 19-06-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef op 17-06-2003 @ 19:34:
Ik draag eigenlijk nooit rokjes, en geen slipje onder een gewone broek zal wel helemaal niet lekker zitten of wel?

Ik wil het trouwens wel een keer proberen!! Jullie hebben me enthousiast gemaakt!
zit juist wel lekker hoor. maar je broek moet wel ingelopen zijn.. merk er zelf helemaal niets van hoor.. is juist wel lekker zonder ondergoed..
ga t steeds vaker doen.

alleen zonder bh doe ik niet...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 12:38
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-06-2003 @ 13:35:
alleen zonder bh doe ik niet...
Ik kan me dus voorstellen dat daar idd. meer praktische problemen aan vast zitten, maar iedereen schijnt hier bij de term ondergoed alleen maar aan slipjes te denken...
Oud 19-06-2003, 13:02
Verwijderd
Oh ja, bh's

Meestal heb ik die gewoon aan, behalve met slapen en onder hele strake truitjes, meestal is het dan niet nodig.
Ik heb cup B, echt wiebelen doet het niet wanneer ik spring ofzo...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 15:04
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 19-06-2003 @ 13:09:
hee Lief Kindje, hoe staat het met jouw experimenteerdrang?
haha goed hoor.. Ik heb al een heel klein onschuldig begin gemaakt.. maar dat horen jullie allemaal nog wel nadat ik het echt heb gedaan maar dan moet je waarschijnlijk nog een maandje wachten trouwens zaterdag hebben wij wel een feest waarop je verkleed moet komen, mijn vriendinnen willen als hoer en ze willen dat ik dat ook doe maar lijk me niet denk dat ik als pippi langkous ga maar als als als ik als hoer ga dan wil ik ook een echt zijn zonder onder goed.......

WHAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH dat durf ik toch nie..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 15:44
martine17
martine17 is offline
Ik heb het ook wel eens gedaan, zonder string lopen, maar dan wel bij een rokje. Want als je naakt in je broek gaat kun je die iedere dag in de was doen toch? Anders lijkt het mij een beetje onhygiënisch, en een inlegkruisje blijft niet zo goed zitten lijkt me. Of heb ik het helemaal verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 16:41
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
gheghe de mannen op deze wereld zijn echt blij met dit topic , kreeg vandaag ook opmerking naar me hoofd tijdens werk, waar is je string vandaag? antwoord: in de kast
Oud 19-06-2003, 18:23
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Natuurlijk zijn wij blij met deze topic.

Misschien moeten jullie als vrouw zijnde eens wat topics openen over dingen die jullie leuk zouden vinden als wij dat doen.

Zonder ondergoed rondlopen is iets dat ik heel leuk zou vinden als mijn vriendin dat zou doen.
Oud 20-06-2003, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 18-06-2003 @ 12:11:
't Voelde iig wel fijn ja, vooral omdat het zo benauwd was, maar door m'n rokje juist lekker fris daaronder
Alles moest ik een gare wenteltrap op, was bang dat er iemand onder me zou zitten die net naar boven keek

Vandaag m'n spijkerbroek aan zonder onderbroek, en 't schuurt echt níet
*gaat weer naar de stad*

Dat viel mij ook erg mee inderdaad. Een spijkerbroek schuurt niet zo erg als dat ik gedacht had.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 10:34
Knoop
Knoop is offline
damn....de topicstarter heeft er gewoon voor gezorgd dat een groot deel van de vrouwelijke forummembers zonder slipje rondwandelt!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 10:38
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef op 19-06-2003 @ 17:41:
gheghe de mannen op deze wereld zijn echt blij met dit topic , kreeg vandaag ook opmerking naar me hoofd tijdens werk, waar is je string vandaag? antwoord: in de kast
Zekers.
Nog nooit zo aandachtig gevolgd in een topic.
Oud 20-06-2003, 11:33
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
Knoop schreef op 20-06-2003 @ 11:34:
damn....de topicstarter heeft er gewoon voor gezorgd dat een groot deel van de vrouwelijke forummembers zonder slipje rondwandelt!

mwah ik deed het ervoor ook welus, mar niet zo vaak
Oud 20-06-2003, 12:54
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:

goed he van mij??

Krijg k nu een kusje?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef op 19-06-2003 @ 13:38:
Ik kan me dus voorstellen dat daar idd. meer praktische problemen aan vast zitten, maar iedereen schijnt hier bij de term ondergoed alleen maar aan slipjes te denken...
naja, met een heel strak topje van spijkergoed doe ik t wel of ander strak iets, waarin t niet zo wiebelt.. heb namelijk cup D dus dat is soms wel lastig.. en vind t er niet uitzien als ik gewoon topje heb.. dan hangen ze naar mijn idee zo laag..
en bh zit t toch allemaal wat steviger.. en ik heb van die huidkleurige bh's dat sommige mensen wel ns denken dat ik niet eens een bh aan heb..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 10:50
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
liefkindje schreef op 20-06-2003 @ 13:54:
goed he van mij??

Krijg k nu een kusje?
daarom heb je dit dus gestart.
Oud 21-06-2003, 17:51
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 21-06-2003 @ 11:50:
daarom heb je dit dus gestart.
Haha....
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 18:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Uhuh, liefkindje for president. Meetings zullen nooit meer zo zijn als ze waren

Edit: Stel je eens voor dat dit een landelijke rage wordt
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 11:47
Lievelotje
Lievelotje is offline
Euh, waren we al niet landelijk? En trouwens, ik zit op dit eigenste moment in Denemarken (voor de doorvragers, op dit moment met string), dus we kunnen net zo goed meteen internationaal gaan. Wie gaat er weleens zonder undies op vakantie? hihi
Oud 28-06-2003, 11:52
Verwijderd
Dan kun je toch na een dag al weer je broek in de was gooien? Ze hebben ondergoed niet voor niets uitgevonden...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 11:58
Lievelotje
Lievelotje is offline
Gewoon geen broeken meer dragen dan...

Regels voor berichten