Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Oke wij hechten dus niet zoveel waarde aan deze topic, wij hadden een paar namen in ons hoofd en we wilden een bevestiging van jullie kant dat jullie het met hun zien zitten. Verder weten wij natuurlijk zelf als de besten wat een forumbaas voor kwaliteiten moet hebben. Dit is een druk forum met veel verschillende mensen die het wel allemaal gezellig moeten houden. Op een forum als bijvoorbeeld seksualiteit hoef je veel minder inside information te hebben dan hier. Wij selecteren mensen ook op hun kennis van muziek. We hebben dan ook express geen 4 metalforumbazen straks, want dat schiet niet op. Nee, ik denk dat we een goeie keuzen hebben gemaakt. Gezellige mensen met kennis van zaken, die zoeken we.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Wat de fuck?!
ik dacht 2 niet metalheads. Forumbazen... kun je gen pijl op trekken. ik heb geen zin dat ce-el-wan of een roxy mij hier tot de orde roepen. Misschien is het wel goed geweest zo. En moet ik er maar mee stoppen.
Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 00:40. |
![]() |
||
Citaat:
en misschien is het dan idd wel goed geweest zo... en moet je maar stoppen ![]()
||
Citaat:
En dat je je niet door mij tot de orde wil laten roepen is best sneu. Maakt het uit welke forumbaas het is? Ik denk dat ik nog de coulantste zal zijn omdat ik je toch redelijk ken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Honkballertje is de nieuwe forumbaas van Sport. Missy | 0 | 07-01-2011 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorstellen nieuwe forumbaas flyaway | 12 | 01-11-2007 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Forumbaas m/v gezocht! CSN | 24 | 29-07-2007 11:02 | |
Beleidszaken |
Forumbaas+ revisited Simon | 46 | 21-03-2004 08:27 | |
De Kantine |
siNix nieuwe forumbaas op de kantine Verwijderd | 12 | 09-04-2002 17:40 |