Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarrr...dit staat onder mijne: Ik ben bij iedereen op mijn gemak ik heb een hele verkeerde houding, 'k zit bergamotthee te drinken en laat het leven wegsijpelen wat nog in me zit, 'k zit bergamotthee te drinken, Ik ben een lusteloze koninklijkheid, geef mij maar het Leonard Cohen hiernamaals zodat ik voor eeuwig kan zuchten, Ik ben zo moe dat ik er niet van kan slapen, ik ben een lusteloze koninklijkheid, Ik ben een leugenaar en een dief, ik ben een lusteloze koninklijkheid, Ik zit aan de warme melk en de laxeermiddelen, en de antacidum met kersensmaak, 'k zit bergamotthee te drinken en laat het leven wegsijpelen wat nog in me zit, ik ben een lusteloze koninklijkheid, ik ben een lusteloze koninklijkheid, Nog van een andere topic ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stefanistische prestaties! ![]()
|
Printer Roulette
Zin in een spelletje Printer Roulette? Je speelt met twee tot zes personen, een échte printer en vier fictieve printers. En nu maar afwachten welke printer 'geladen' is met inkt. Want die kan je in verlegenheid brengen. Elke persoon beantwoordt privé een intieme vraag, die op voorhand in groep is afgesproken. Vervolgens krijg je in het Flash-spel vijf verschillende printers te zien. Spelers moeten nu om beurt een printer kiezen. Telkens komt er een blad uit de printer gerold die verbonden is met je computer. Maar slechts één van de vijf printers op het scherm bevat de 'inkt' om het antwoord op de vraag van de ongelukkige persoon af te drukken; de andere keren komt er een leeg blad uit de printer. Wiens antwoord rolt uit de printer en met wie wordt de rest van de avond gespot?
|
Verwijderd
|
Als de waterstof in de kern opraakt komt de ster in een nieuwe fase: de energieproductie in de kern dooft en ze fuseert enkel nog waterstof tot helium in een schil rond de kern. Een gevolg van het verschuiven van de lokatie waar de energie wordt opgewekt is dat de ster als geheel begint op te zwellen. Ook daalt de temperatuur aan het oppervlak. De ster wordt een rode reus. Als de zon over vijf miljard jaar in deze fase komt zal ze zo groot worden dat ze de aarde, en zelfs Mars, opslokt. Tijdens de rode reuzen fase trekt de uitgedoofde kern samen waardoor de temperatuur in het centrum verder oploopt, zo hoog dat ook helium kan fuseren tot koolstof.
zoek maar waar dat ergens op het forum kan staan ![]() |
![]() |
|
Het kiesstelsel is de organisatievorm van de verkiezingen end e wijze waarop vervolgens aan de hand van de geldig uitgebrachte stemmen de beschikbare zetels worden verdeeld.
Voor het districtenstelsel wordt het land verdeeld in een aantal districten, waarbinnen de kandidaat een meerderheid van het aantal uitgebrachte stemmen moet verwerven om een zetel in het parlement te behalen. Mjah, lijkt me duidelijk. ![]()
|
"To make sure that my blasphemy is thoroughly expressed, I hereby state my opinion that the notion of a god is a basic superstition, that there is no evidence for the existence of any god(s), that devils, demons, angels and saints are myths, that there is no life after death, heaven nor hell, that the Pope is a dangerous, bigoted, medieval dinosaur, and that the Holy Ghost is a comic-book character worthy of laughter and derision. I accuse the Christian god of murder by allowing the Holocaust to take place -- not to mention the 'ethnic cleansing' presently being performed by Christians in our world -- and I condemn and vilify this mythical deity for encouraging racial prejudice and commanding the degradation of women."
|
![]() |
|
|