![]() |
||
Citaat:
Ze hebben daar allemaal zo'n beetje hetzelfde gezicht, dus geef mij maar nederlandse jongens, wat meer variatie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
die eerste is wel leuk
maar ik vind het niet kunnen dat ze uit zweden komen, lol en ik vind Absoluut dat nederlandse jongens er een voorbeeld aan moeten nemen, want die zijn niet echt stylisch, uitzonderingen daargelaten... maar ik zou niet willen dat mijn vriend er zo bijloopt, laat hem maar een echt jongen jongen zijn die zn klauw brand aan de vuurkorf ![]() beter dan iemand die niet in de buurt wil komen omdat anders zn gel uit zn haar smelt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Enjaditissarcastisch. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je lijkt net me zusje, je praat over dingen waar je niets van afweet ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() *spint* Maar hmm, als ik naar Bam Margera en Ville Valo kijk: ![]() ![]() Die zien er wél jong uit, maar hebben toch echt een verrekte geil snoetje.. *spank* Uitzonderingen in Deentjes strenge selectie ![]() Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 14:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Deze is jakkiebah. Ik bedoel jouw eigen Partyboy!
||
![]() |
Citaat:
Doos, als jij mijn smaak zo vreselijk vindt, zou ik wel gek zijn om een foto van Ludo te plaatsen! Bovendien hebben we beide geen scanner/cam.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
waarom moet je haar door de war zitten ofzo? is dat in?
|
|