![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je een 15-jarig meisje bent, hoor je toch alleen maar daarover te praten met je vriendinnen op slaapfeestjes enzo, zo half schuw, half giechelend? ergo, niet al 10 jongens afgewerkt te hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik sowieso in mijn omgeving kijk, ook bij mensen waar ik minder goed mee bevriend was, dan zie ik dat de meesten ervan pas op negentien of twintigjarige leeftijd seksueel actief werden. Vijftien is gewoon te jong, punt. Als je vijftien bent hoor je je bezig te houden met huiswerk, ruziën met je ouders wanneer je nou eindelijk uit mag en met vriendinnen te giechelen over lekkere dingen op TV. Niet met kerels te neuken. |
![]() |
|
Lol hebben jullie wel eens gekeken naar sommige meisjes en jongens van 13/14/15?? Sommige van die meisjes zijn echt net hoertjes. *als ik mensen beledig sorry*
Die denken af en toe ook dat ze 18/19 zijn ofzo...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meisjes van 13 dragen tegenwoordig 'rokjes' die hun achterste net (niet) bedekken. Jongens rond die leeftijd: "Eeeej check die swaaa!! Ik ga haar neuken!!!!!" Hij vraagt niet eens of het betreffende meisje wel wil, nee hij gaat het doen. @fleetadmiral: verder is er toch niets mis? ontopic: liever als maagd sterven dan na 3 keer slechte seks doodgaan. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is lekker om te horen, er zijn mensen die lelijker zijn dan jij... zeg ik ook wel eens tegen mezelf, werkt echt niet
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Fleetadmiral. Ik weet niet of je het op een latere leeftijd heb gekregen, of je er al langer mee rondloopt of dat het heel iets anders is maarja...
Ik heb het na 2 jaar pesten ook. Mensen vragen zich af waarom ik mijzelf niet echt knap (lees lelijk) vind. Je kan zo vaak van andere horen dat je niet lelijk bent en dat je er wel leuk uitziet maar da's stierenschijt. Moet gewoon uit jezelf komen, en al die ranzige dikke amerikanen zonder brein komen ook aan hun beurt. Jij lijkt me een 80 keer betere persoon (niet arrogant, lijkt me wel aardig etc). Komt wel goed..... hey, nu zeg ik het zelf en geloof ik het ook nog ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is een groot verschil tussen tien jaar getreiterd worden en één, twee of drie jaar intensief gepest worden; als je toch al weinig zelfvertrouwen had kun je daar dus écht wel een minderwaardigheidscomplex aan overhouden. Ik vind 't eerlijk gezegd nogal lullig dat je 'm uitlacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Btw als je op de basisschool gepest word kan dat een behoorlijke deuk in je zelfvertrouwen maken, heb het zelf ook gehad, in de onderbouw middelbare hetzelfde liedje.
||
Citaat:
Tja de *proest* was misschien wat té in dit geval. Excuses daarvoor. Maar serieus, er zal heus niets mis zijn met je uiterlijk. Bedenk gewoon dat die anderen niet eens wat geldigs kunnen vinden om over te zeiken. En voor dat je als maagd sterft moet je het wel heel bont gemaakt hebben, want iedereen heeft uiteindelijk seks, er komt echt iemand die jou WEL mooi vind, die jou WEL heel graag mag. Je eigen miss/mr. Right. Iedereen heeft er een paar dus, wees gerust!
||
Citaat:
Niemand is zielig, iedereen heeft kans op sex... ooit. ZELFS Desecrator! Niemand is zo dusdanig lelijk dat niemand die persoon ooit aantrekkelijk zal vinden. Maar hoe meer je in de put gaat zitten van 'ik ben lelijk' 'ik zal nooit sex hebben' 'ik ben zo zielig' Hoe langer het duurt voor je eindelijk es actie hebt! TOUGHEN UP!
||
Citaat:
En ik heb een oom die al 45 (?) jaar lang single is, hij is het levende bewijs dat niet iedereen iemand zal krijg |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er nu net een discussie over op MSN. Het is in principe wel waar dat iedereen kan neuken. Meisjes hoeven maar een willekeurige kroeg binnen te lopen en zeggen dat ze vanavond geneukt willen worden en ze hebben prijs. Jongens hoeven alleen maar een paar weekjes op Renesse of Lloret rond te hangen en ze hebben prijs, hoe lelijk of vreemd ze ook zijn. Maar daar gaat het niet om.
Ik zou nog liever als maagd sterven, dan één of ander dom sletje te hebben geneukt, om de enkele reden om te weten hoe het is. Dan hou ik tenminste mijn waardigheid aan mezelf. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien ben jij nog maar, wat is het... 17?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar verder vind ik dat je je aanstelt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je bent niet de enige die daar verbaasd over is. Het had een ruim aantal malen gekund, maar achteraf ben ik blij dat ik het toen toch niet gedaan heb. Ik ben iemand die nogal snel spijt krijgt van genomen beslissingen als ze achteraf niet ideaal blijken te zijn, dus ik ben blij dat ik niet heb hoeven terugkomen op één of andere onbezonnen actie. Er was één meisje waarvan ik het echt jammer vind dat het toen niet is gebeurd, maar goed, wat niet is kan nog komen. We mogen elkaar nog steeds graag en de kans dat het nog eens gebeurt in de nabije toekomst is zeker niet ondenkbaar. En anders ga ik liever als maagd dood, who fucking cares? Dat is pas echt alto. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als jullie elkaar nu eens ontmaagden? *Moet iets anders gaan doen - toppunt van flauwheid wel weer bereikt* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Enne zo 'normaal' ziet NM er ook niet uit ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben het alweer met haar eens! [edit] lees nu pas AW's reactie, jammer...[/edit] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een eigen huis, een plek onder de saai! #1679 Chick Rock | 500 | 01-08-2012 22:33 | |
Seksualiteit |
Necrofilie (sex met lijken) Niek Amersfoort | 99 | 22-09-2004 00:06 | |
Psychologie |
Ik wil niet meer leven No Quiero | 62 | 13-07-2004 11:19 | |
Liefde & Relatie |
Ik onaantrekkelijk lelijkerd | 193 | 01-07-2003 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit gezoend, erg?? ydnew | 295 | 29-05-2003 18:56 |