Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2003, 15:38
01-Sann3
01-Sann3 is offline
w0w echt niet!
Sex is iets wat bij je leven hoort toch?!
pff ik zou niet zonder kunnen
Oud 07-08-2003, 16:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Jadie schreef op 28-06-2003 @ 23:55:
Een andere bril zou je veel leuker/beter staan
't Is niet m'n normale bril.

Die was kapot, was naar de opticien..

Op die foto droeg ik een oude zonnebril...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 19:38
Verwijderd
kweenie, wel kut? maar je merkt er toch nix meer van

t zal mij niet meer lukken in ieder geval hehe
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:51
Kazanka
Kazanka is offline
Zou toch wel een soort van gemis zijn om als maagd te sterven, niet zozeer het seksuele contact, maar gewoon de gedachte erachter.. hmm I delivered...*rrr*

en natuurlijke de liefdelijkheid van de daad
Oud 08-08-2003, 00:33
Verwijderd
Citaat:
01-Sann3 schreef op 07-08-2003 @ 16:38:
w0w echt niet!
Sex is iets wat bij je leven hoort toch?!
pff ik zou niet zonder kunnen
Anders ga jij even aan je huiswerk ofzo.

15... God
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 09:54
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-08-2003 @ 01:33:
Anders ga jij even aan je huiswerk ofzo.

15... God
Ja erg he, zit je daar 21 te wezen en op een droogje te staan...komt daar zo'n drie turven hoog kintie...

Je bent gewoon jaloers!

( hoewel ik persoonlijk ook van mening dat niemand het eerder mag dan ik het deed, en ik was 20)
Oud 08-08-2003, 09:59
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 08-08-2003 @ 10:54:
Ja erg he, zit je daar 21 te wezen en op een droogje te staan...komt daar zo'n drie turven hoog kintie...
jaloers, nou, ben het met nare man eens.

als je een 15-jarig meisje bent, hoor je toch alleen maar daarover te praten met je vriendinnen op slaapfeestjes enzo, zo half schuw, half giechelend? ergo, niet al 10 jongens afgewerkt te hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 10:46
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 08-08-2003 @ 10:54:

Je bent gewoon jaloers!
Natuurlijk ben ik enerzijds gewoon jaloers, maar anderzijds vind ik het ook rationeel niet kunnen. Ik neem bij de beoordeling van dit soort gevallen als uitgangspunt hoe ikzelf, mijn vrienden en vriendinnen op die leeftijd waren. Toen wij vijftien waren, had niemand van ons nog behoefte aan seks, jongens noch meisjes. Het bleef voor de jongens bij een beetje stoer opscheppen en bij de meisjes over schaapachtig giechelen als ze iemand leuk vonden.

Als ik sowieso in mijn omgeving kijk, ook bij mensen waar ik minder goed mee bevriend was, dan zie ik dat de meesten ervan pas op negentien of twintigjarige leeftijd seksueel actief werden. Vijftien is gewoon te jong, punt. Als je vijftien bent hoor je je bezig te houden met huiswerk, ruziën met je ouders wanneer je nou eindelijk uit mag en met vriendinnen te giechelen over lekkere dingen op TV. Niet met kerels te neuken.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 17:50
Simplicity_oud
Simplicity_oud is offline
Lol hebben jullie wel eens gekeken naar sommige meisjes en jongens van 13/14/15?? Sommige van die meisjes zijn echt net hoertjes. *als ik mensen beledig sorry*

Die denken af en toe ook dat ze 18/19 zijn ofzo...
Oud 08-08-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Simplicity schreef op 08-08-2003 @ 18:50:
Lol hebben jullie wel eens gekeken naar sommige meisjes en jongens van 13/14/15?? Sommige van die meisjes zijn echt net hoertjes. *als ik mensen beledig sorry*

Die denken af en toe ook dat ze 18/19 zijn ofzo...
Als ze zich aangevallen voelen, zullen ze het ook wel zijn.

Meisjes van 13 dragen tegenwoordig 'rokjes' die hun achterste net (niet) bedekken. Jongens rond die leeftijd: "Eeeej check die swaaa!! Ik ga haar neuken!!!!!" Hij vraagt niet eens of het betreffende meisje wel wil, nee hij gaat het doen.

@fleetadmiral: verder is er toch niets mis?

ontopic: liever als maagd sterven dan na 3 keer slechte seks doodgaan.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 18:19
Simplicity_oud
Citaat:
Violence Fetishist schreef op 29-06-2003 @ 00:24:
kijk, je bent geen stud ofzo.
maar kijk eens om je heen, er zijn genoeg mensen die veel lelijker zijn dan jou

je overdrijft echt belachelijk erg.
seriously

Dat is lekker om te horen, er zijn mensen die lelijker zijn dan jij...

zeg ik ook wel eens tegen mezelf, werkt echt niet
Oud 08-08-2003, 19:44
Verwijderd
Precies. "It's better to have loved and lost, than to have never loved at all" gaat niet helemaal op, want wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:24
Simplicity_oud
Citaat:
nare man schreef op 08-08-2003 @ 20:44:
Precies. "It's better to have loved and lost, than to have never loved at all" gaat niet helemaal op, want wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen.
Ik zou liever wel ooit echte liefde kennen, dan zonder te weten wat dat is sterven...ik denk dat seks dan vanzelf wel daarbij komt
Oud 09-08-2003, 13:17
Verwijderd
Fleetadmiral. Ik weet niet of je het op een latere leeftijd heb gekregen, of je er al langer mee rondloopt of dat het heel iets anders is maarja...

Ik heb het na 2 jaar pesten ook. Mensen vragen zich af waarom ik mijzelf niet echt knap (lees lelijk) vind. Je kan zo vaak van andere horen dat je niet lelijk bent en dat je er wel leuk uitziet maar da's stierenschijt.

Moet gewoon uit jezelf komen, en al die ranzige dikke amerikanen zonder brein komen ook aan hun beurt. Jij lijkt me een 80 keer betere persoon (niet arrogant, lijkt me wel aardig etc). Komt wel goed..... hey, nu zeg ik het zelf en geloof ik het ook nog
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:21
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 09-08-2003 @ 13:17:
Ik heb het na 2 jaar pesten ook. Mensen vragen zich af waarom ik mijzelf niet echt knap (lees lelijk) vind. Je kan zo vaak van andere horen dat je niet lelijk bent en dat je er wel leuk uitziet maar da's stierenschijt.
*proest* heb jij van 2 jaar pesten al een minderwaardigheidscomplex?
Oud 09-08-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 09-08-2003 @ 14:21:
jah, daar zal-ie meer zelfvertrouwen van krijgen
Er is een groot verschil tussen tien jaar getreiterd worden en één, twee of drie jaar intensief gepest worden; als je toch al weinig zelfvertrouwen had kun je daar dus écht wel een minderwaardigheidscomplex aan overhouden. Ik vind 't eerlijk gezegd nogal lullig dat je 'm uitlacht
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-08-2003 @ 14:21:
Niet iedereen is evengoed in staat om dergelijke pesterijen te negeren, en het is ook afhankelijk van wie je dergelijke opmerkingen naar je hoofd smijt. Mijzelf boeien opmerkingen van mensen die ik niet bijzonder mag me helemaal niks, maar als iemand die ik aardig vind (of erger: een meisje dat ik leuk vind) me compleet afbrandt komt dat weldegelijk hard aan. Ik ben zo langzamerhand te oud (hehe) om daardoor m'n ego permanent te laten beschadigen, maar leuk is anders.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:00
Simplicity_oud
Citaat:
Jadie schreef op 08-08-2003 @ 19:09:

Jongens rond die leeftijd: "Eeeej check die swaaa!! Ik ga haar neuken!!!!!" Hij vraagt niet eens of het betreffende meisje wel wil, nee hij gaat het doen.
Die gedachte komen ze niet eens op geloof ik...

Btw als je op de basisschool gepest word kan dat een behoorlijke deuk in je zelfvertrouwen maken, heb het zelf ook gehad, in de onderbouw middelbare hetzelfde liedje.
Oud 09-08-2003, 14:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-08-2003 @ 13:26:
jah, daar zal-ie meer zelfvertrouwen van krijgen
Er is een groot verschil tussen tien jaar getreiterd worden en één, twee of drie jaar intensief gepest worden; als je toch al weinig zelfvertrouwen had kun je daar dus écht wel een minderwaardigheidscomplex aan overhouden. Ik vind 't eerlijk gezegd nogal lullig dat je 'm uitlacht
Tja sorry... misschien niet helemaal de juiste verwoording. Ik weet even geen betere ook. Maar het komt er in het kort op neer dat het het makkelijkst is om iemand te pakken op uiterlijk qua pesten. En in 99% van de gevallen is het zwaar onterecht, die opmerkingen daarover. Tja het blijft kut als dat het enige is wat je hoort, en dan neig je er ook naar om dat te geloven.
Tja de *proest* was misschien wat té in dit geval. Excuses daarvoor. Maar serieus, er zal heus niets mis zijn met je uiterlijk. Bedenk gewoon dat die anderen niet eens wat geldigs kunnen vinden om over te zeiken.
En voor dat je als maagd sterft moet je het wel heel bont gemaakt hebben, want iedereen heeft uiteindelijk seks, er komt echt iemand die jou WEL mooi vind, die jou WEL heel graag mag. Je eigen miss/mr. Right. Iedereen heeft er een paar dus, wees gerust!
Oud 09-08-2003, 14:16
Another Way
Another Way is offline
*Proest* wat een BS verhaal boven me zeg

Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:17
Qimm
Qimm is offline
wat is BS?
Oud 09-08-2003, 14:27
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-08-2003 @ 15:17:
wat is BS?
BS = Bull Shit

Dat laatste dat je zegt is echt onzin, er ie niet een 'iemand' voor iedereen, sommige zullen nooit iemand krijgen, kijk maar eens naar iemand als desecretor
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:29
Verwijderd
De mensen die nooit sex hebben, maken het er zelf naar. Want je kunt echt altijd wel iemand krijgen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:31
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-08-2003 @ 15:29:
De mensen die nooit sex hebben, maken het er zelf naar. Want je kunt echt altijd wel iemand krijgen.
ikke niet hoor
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:32
Verwijderd
Dan maak je het er dus zelf naar. Eigen schuld, want aan je uiterlijk ligt het niet.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 09-08-2003 @ 14:31:
ikke niet hoor
Dat is de juiste instelling!

Niemand is zielig, iedereen heeft kans op sex... ooit. ZELFS Desecrator!
Niemand is zo dusdanig lelijk dat niemand die persoon ooit aantrekkelijk zal vinden.
Maar hoe meer je in de put gaat zitten van 'ik ben lelijk' 'ik zal nooit sex hebben' 'ik ben zo zielig' Hoe langer het duurt voor je eindelijk es actie hebt!

TOUGHEN UP!
Oud 09-08-2003, 14:35
Prime Evil
Prime Evil is offline
Ik zoek nog iemand die mij voor de 2e maal wil ontmaagden
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-08-2003 @ 15:29:
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:42
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-08-2003 @ 15:32:
Dan maak je het er dus zelf naar. Eigen schuld, want aan je uiterlijk ligt het niet.
Je hebt me nooit gezien, dus je kan niet zeggen of het aan me uiterlijk ligt

En ik heb een oom die al 45 (?) jaar lang single is, hij is het levende bewijs dat niet iedereen iemand zal krijg
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:43
Verwijderd
Ik heb er nu net een discussie over op MSN. Het is in principe wel waar dat iedereen kan neuken. Meisjes hoeven maar een willekeurige kroeg binnen te lopen en zeggen dat ze vanavond geneukt willen worden en ze hebben prijs. Jongens hoeven alleen maar een paar weekjes op Renesse of Lloret rond te hangen en ze hebben prijs, hoe lelijk of vreemd ze ook zijn. Maar daar gaat het niet om.

Ik zou nog liever als maagd sterven, dan één of ander dom sletje te hebben geneukt, om de enkele reden om te weten hoe het is. Dan hou ik tenminste mijn waardigheid aan mezelf.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:44
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 09-08-2003 @ 14:42:
Je hebt me nooit gezien, dus je kan niet zeggen of het aan me uiterlijk ligt

En ik heb een oom die al 45 (?) jaar lang single is, hij is het levende bewijs dat niet iedereen iemand zal krijg
et gaat nu even niet over het hebben van een relatie, maar over het hebben van sex.
Bovendien ben jij nog maar, wat is het... 17?
Oud 09-08-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2003 @ 15:36:
Wou je beweren dat het niet zo was? Ik kan niet geloven dat het aan je uiterlijk ligt als je nog een beetje binnen de grenzen van het redelijke bent (geen misvormingen ed... hoewel zelfs daarmee het vaak gebeurd), dus het móet wel je eigen instelling zijn. Ik ken echt oerlelijke mensen die een gelukkige relatie hebben - tientonners, hondekoppen, heel klein, veel te groot, absoluut geen verhouding, en allemaal hebben ze een relatie. Misschien duurt het wat langer, maar uiteindelijk gebeurt dat echt wel. Je moet het echter zelf niet tegen gaan zitten houden.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:46
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-08-2003 @ 15:44:
et gaat nu even niet over het hebben van een relatie, maar over het hebben van sex.
Bovendien ben jij nog maar, wat is het... 17?
idd 17, en als ik dat ontmaagdings topic lees, krijg ik het idee dat ze daar allemaal op hun 16e het al gedaan hebben. 17 is gewoon veel te laat
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 09-08-2003 @ 15:46:
idd 17, en als ik dat ontmaagdings topic lees, krijg ik het idee dat ze daar allemaal op hun 16e het al gedaan hebben. 17 is gewoon veel te laat
Dan lees je niet goed. 17 is redelijk normaal. En "te laat" bestaat niet. Voor de rest sluit ik me aan bij Qimm.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:48
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 09-08-2003 @ 14:46:
Nou voor mij was het een maand of 2 geleden 'pas' gebeurd. je hebt dan iig nog 2 jaar

maar verder vind ik dat je je aanstelt!
Oud 09-08-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-08-2003 @ 15:44:
Wou je beweren dat het niet zo was? Ik kan niet geloven dat het aan je uiterlijk ligt als je nog een beetje binnen de grenzen van het redelijke bent (geen misvormingen ed... hoewel zelfs daarmee het vaak gebeurd), dus het móet wel je eigen instelling zijn. Ik ken echt oerlelijke mensen die een gelukkige relatie hebben - tientonners, hondekoppen, heel klein, veel te groot, absoluut geen verhouding, en allemaal hebben ze een relatie. Misschien duurt het wat langer, maar uiteindelijk gebeurt dat echt wel. Je moet het echter zelf niet tegen gaan zitten houden.
Natuurlijk kan iedereen het wel in theorie en praktijk, maar er is een verschil tussen willen en kunnen. Ik kan ook wel gewoon een of ander Breezersletje pakken om er van af te zijn, maar dat vertik ik gewoon. En dat is wat veel mensen bedoelen met dat het niet kan voor sommige mensen. Die hebben ook nog waardigheid, en hoe desperate je ook wordt, die waardigheid moet je vasthouden.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:54
Another Way
Another Way is offline
Nare man is nog maagd? dat had ik niet achter je gezocht
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 09-08-2003 @ 14:54:
Zie je, het is niet hopeloos!
Oud 09-08-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 09-08-2003 @ 15:54:
Haha

Je bent niet de enige die daar verbaasd over is. Het had een ruim aantal malen gekund, maar achteraf ben ik blij dat ik het toen toch niet gedaan heb. Ik ben iemand die nogal snel spijt krijgt van genomen beslissingen als ze achteraf niet ideaal blijken te zijn, dus ik ben blij dat ik niet heb hoeven terugkomen op één of andere onbezonnen actie. Er was één meisje waarvan ik het echt jammer vind dat het toen niet is gebeurd, maar goed, wat niet is kan nog komen. We mogen elkaar nog steeds graag en de kans dat het nog eens gebeurt in de nabije toekomst is zeker niet ondenkbaar.

En anders ga ik liever als maagd dood, who fucking cares? Dat is pas echt alto.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 09-08-2003 @ 15:56:
Zie je, het is niet hopeloos!
Heh... Als Nare Man nog maagd is verhoogt dat de kansen voor Another Way?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 09-08-2003 @ 15:58:
Nee man, ze bedoelt natuurlijk dat ik zo ontzettend tof ben en toch nog maagd, dat het voor hem alleen nog maar kan meevallen

Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2003 @ 16:00:
Nee man, ze bedoelt natuurlijk dat ik zo ontzettend tof ben en toch nog maagd, dat het voor hem alleen nog maar kan meevallen

*duikt alvast onder bureau, in afwachting van slag*

En als jullie elkaar nu eens ontmaagden?

*Moet iets anders gaan doen - toppunt van flauwheid wel weer bereikt*
Met citaat reageren
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2003 @ 15:00:

Mja, maar dan een beetje anders
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-08-2003 @ 15:58:
Nee hoor, NM ziet er normaal uit, ik niet
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 15:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 09-08-2003 @ 15:06:
Nee hoor, NM ziet er normaal uit, ik niet
nou foto dan? kunnen wij ook oordelen. En als je echt spuuglelijk bent zal ikdat eerlijk zeggen

Enne zo 'normaal' ziet NM er ook niet uit Hij heeft écht geen kleding smaak
Oud 09-08-2003, 15:08
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-08-2003 @ 16:07:
nou foto dan? kunnen wij ook oordelen. En als je echt spuuglelijk bent zal ikdat eerlijk zeggen
fotos heb ik niet, sorry
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:

*danst "een foto! een foto!"*

Ben het alweer met haar eens!

[edit] lees nu pas AW's reactie, jammer...[/edit]
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2003 @ 15:51:
Natuurlijk kan iedereen het wel in theorie en praktijk, maar er is een verschil tussen willen en kunnen. Ik kan ook wel gewoon een of ander Breezersletje pakken om er van af te zijn, maar dat vertik ik gewoon. En dat is wat veel mensen bedoelen met dat het niet kan voor sommige mensen. Die hebben ook nog waardigheid, en hoe desperate je ook wordt, die waardigheid moet je vasthouden.
Dat was het punt niet. Another way lijkt me wanhopig genoeg om alles te pakken.
Met citaat reageren
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Ik ken weinig jongens die wel kleding smaak hebben, en diegene die dat wel hebben zijn 'gay'
Met citaat reageren
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 09-08-2003 @ 15:08:
fotos heb ik niet, sorry
tja... dan word het lastig... Oke waar wordt je van beschuldigd qua lelijk zijn? flaporen? dikke buik? scheel?

Regels voor berichten