![]() |
||
Citaat:
Sexueel aantrekkelijk?? Zal wel meevallen, gewoon denk. Ask my girl ![]() |
![]() |
|
Jawel, oke ik ben geen supermodel ofzo, maar ik ben wel bij met m'n figuur en m'n uitstraling. Het is wel in verhouding allemaal geloof ik
![]() Wat ik het mooist vind? M'n billen en hals/decolletée (ballet-halsje ![]() Lelijk: voeten (jawel, balletvoeten), maar wie kijkt daar nou naar ![]()
|
![]() |
hm vind mezelf best seksueel aantrekkelijk eigenlijk...
alles staat mooi in verhouding met elkaar, zandloperfiguurtje, klein, vind alleen mn benen niet seksueel aantrekkelijk, de rest best wel eigenlijk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar het is alsof ik zou zeggen: "het schijnt dat ik zo fantastisch ben, dat ik keizwoele ogen en lippen heb, en een kont om te kussen en benen zo lang als de eiffeltoren, en..en... Ja dat zeg IK niet hé, zo SCHIJNT het" hehe dat komt zo aanstellerig over. |
![]() |
|
![]() |
ik ben altijd heel ontevreden geweest over mijn lichaam. Ik ben niet superdik, maar mijn buik is niet zo plat als een dubbeltje, ik heb brede heupen, een volle kont en heb een huid die, als ik hem niet goed verzorg, erg moeilijk is. Daarnaast heb ik ook verschillende littekens door valpartijen en foute keuzes m.b.t. manieren van emoties uiten.
Toch vind ik mezelf seksueel aantrekkelijk, maar dit heeft eigenlijk niet zozeer met mijn uiterlijk te maken. Toegegeven, mijn ogen zijn aardig, mijn lach is mooi en ik heb een zachte huid mede mogelijk gemaakt door amandel-olie ![]() Toch zit mijn seksuele aantrekkelijkheid toch meer in mijn uitstraling die zeer is vooruit gegaan nu ik mijn lichaam accepteer zoals het is (alhoewel ik wel een beetje mag afvallen om iets gezonder te zijn) en het niet langer meer verberg en verwaarloos omdat ik het nooit wat waard vond. Ik geniet met volle teugen van mijn lichaam en van mijn seksuele kant en ben niet geremd omdat ik me nergens meer voor schaam. Ik denk dat daar mijn seksuele aantrekkelijkheid in zit.
||
Citaat:
![]()
|
Hmm, tenzij je mij met m'n bierbuik, spiertieten, bril, borst- en buikhaar, lange vingers en van die spier- kuiten en bovenbenen aantrekkelijk wenst te noemen, ben ik niet aantrekkelijk. Ik vind het althans niet!
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 20:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *lacht boosaardig*
|
|
![]() |
||||