Advertentie | |
|
![]() |
|
verveel me, dus zal alles maar opnoemen:
2 paar timbo's, palladiums, 3 paar all stars, een hele zooi instappertjes met allerlei motiefjes en kleurtjes, bootschoenen, zwarte stretchlaarzen met klein hakje, zwarte leren laarsjes met spitse punt, zwarte afgeragde laarsjes marc o'polo, roze gympen mer du nord, galaschoenen en schoentjes voor de wat chiquere aangelegenheden en verder nog een zooi sportschoenen, waaronder, hockey-tennis-golfschoenen... oww en nog skischoenen ![]() klinkt behoorlijk veel, maar heb al een paar jaar dezelfde maat, vandaar... |
![]() |
|
![]() |
pff.. 2 paar puma
badgirls schoenen heel vet ![]() bienbleu beige schoenen van die mexx zwarte laarzen lak schoenen en nog wat maar die heb ik echt nooit meer aan
|
![]() |
ehm drie paar
lage van Lier bootschoenen hoge bootschoenen van van Bommel en ehm lak/glim schoenen heel donkerblauw, laag mooi! en nog een paar adidas gympen en ehm slippers van de sascha die hel lekker zitten en oja ook nog surfschoenen voor het zeilen ![]() groetelz
|
![]() |
ehm een soort kisten met dikke zool
wit/blauwe adidasjus met wit/zwart veters zwart/wit adidasjus met rode veters zwarte instap schoentjes(van die echte hello kitty dingkjus vink dat) zwarte kniehoge laarsen met platte zool ehm skateschoenen(blauw)kweenie meer welk merk zilveren open schoenen met hoog plateau zwarte open schoenen met hoog plateau timberlandjus slippers sloffen ![]() |
![]() |
|
veeeeeeels té veel..maarja
![]() - super veel instappertjes: leer, lak, allerlei verschillende kleurtjes en modelletjes ![]() - twee paar all stars (draag ik nauwelijks): rose en oranje - drie paar palladiums (draag ik ook nooit meer) - 2 paar timberlands - bootjes - 3 paar instappers zonder "achterkant" - 2 paar laarsjes, lak en leer marc 'o polo - drie paar laarzen,zwart, donkerbuin en lak; marc o'polo en nog wat sport schoenen: - vier paar hockeyschoenen - twee paar tennisschoenen - twee paar golfschoenen dat was het wel zo'n beetje geloof ik..... |
![]() |
|
- zwarte gympies
- beige gympies - blauwe gympies - zwarte laarsjes - sandaaltjes - rode instappertjes - 3 paar sloffen - 2 paar slippers - waterschoenen ![]() - gele laarzen (voor de regen)
|
* Dr.Martens .. 14 gaten
* Undergrounds.. 20 gaten. (ken ut nog hoger? die krengen komme tot aan me knie ![]()
|
* zwarte laarzen zonder hakken met veters
* licht bruine laarzen met hakken * zwarte nikes (eigenlijk voor aerobics) * zwarte lage schoenen met een verhoogde zool, instappers * nette open gala schoenen (* paardrijlaarzen)
|
Deze draag ik het meest:
De 'playerschoentjes' heb ik hier al eens voorbji zien komen (de term). ![]() ![]() De Sprins. Relaxede schoenen. (van vorig jaar) ![]() Laatst aangekochte Puma's. Sparco's Sprint Cat. (van dit jaar) ![]() Hoge Diesel's, van de winter. (van dit jaar) ![]() Winterschoenen van Charles Jourdan. Vind ik nog steeds kei phat ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 17:05. |
![]() |
|
![]() |
mmmmh, tja......
~verschillende paar laarsjes, met en zonder hak... ~verschillende soorten gympen ~mmmmh, van die lak schoentjes van Esprit ~Mags ~nog van die "indianen" schoentjes... ![]() ~en natuurlijk niet te vergeten, mn Timberlands tja volgens mij was dat het allemaal wel zo'n beetje! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen welke hebben jullie en hoe aangemeten? Annemarie99 | 16 | 29-04-2011 16:09 | |
Lifestyle |
het jofele schoenentopic! corduroy | 13 | 02-07-2005 15:17 | |
Lifestyle |
Wat voor schoenen onder de rok? ironflower | 57 | 06-06-2004 21:07 | |
Lifestyle |
schoenen duivelaartje | 48 | 10-04-2004 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 |