Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik meld me opnieuw. Het is al een tijdje geleden dat ik dit topic ben begonnen, maar ik denk er nog steeds hetzelfde over. Inmiddels is er toch al van alles gebeurt. In mijn directe omgeving zijn mensen gaan roken en wat gaan blowen, het is mij ook aangeboden, maar ik doe het niet. Ik ga niet roken en ik ga niet blowen. Waarvan ik het roken nog iets meer verafschuw (voor mezelf dan) dan blowen. Zoals ik al eerder heb aangegeven vind ik het geen enkel probleem dat andere mensen dat wel doen. Ik voel me ook absoluut niet beter of zo, het is alleen de keuze die ik voor mijzelf heb gemaakt. edit: check er zijn nieuwe smilies! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"I stick by me story!" ![]()
|
Nooit gerookt, nooit geblowd.
't is wel me vaak aangeboden hoor, maar altijd afgeslagen. Wat ze ook zeggen, 'k heb nog nooit een trekje gehad. waarom? 'k houd niet van de lucht, het prikt in je neus. Weed vind ik al helemaal vreemd. 'k word al duizelig als ik langs een coffeeshop loop.. dus! Maar vrienden van mij roken en blowen wel hoor, geen problemen mee. Ze weten nu ook wel dat ik toch achter mezelf blijf staan en bieden me ook niks meer aan. |
![]() |
||
Citaat:
waarom wil ik nu zo graag weten wat hier stond ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Drugs & Alcohol |