Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Onze vader heeft een Cabrio en we wonen in een mooi huis. Zufrieden Herr Kubstudent ? ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En jij hebt er verstand van...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met vriendelijke groet, Henk Mul, de stuntman. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
meeste kakkers hebben vette humor.....
en sommige zijn nog tolerant ook... en sommige zijn echte losers veel van de dames zijn mooi.... maar veel van die mooie dames zijn te arrogant of te op zichzelf of hun sociaal afgesloten groepje....expres dat is ter bescherming van hun klasse
||
Citaat:
Voldoe ik aan, maar goed ik ben dan ook full time kakker ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Om enige helderheid in deze discussie te scheppen zal ik even wat feitjes op een rij zetten:
- het hebben van een "rrrr" heeft niets t emaken met kakker zijn. Ik heb ook deze "rrrr" terwijl ik geen kakker ben. Waarom? Omdat in Haarlem (vooral Oud-Zuid, Heemstede, Overveen, Aerdenhout, Bloemendaal etc.) dat gewoon is, die "rrrr" hoort bij het dialect van de stad. In Leiden hebben ze trouwens ook zo'n "rrrr". Ik heb een aantal malen gezien dat mensen deze "rrrr" in het midden van een woord schreven. Fout. Deze "rrrr" bestaat alleen aan het einde van een woord. - Vroeger droeg ik polo's, toen ik 9 was ofzo. Kakker als kledingstijl is iets anders dan kakker "van geboorte". - Ik spreek veel vrienden over en weer met de achternaam aan. Heel normaal, altijd zo geweest, ben niets anders gewend (vanaf de 3e klas ofzo). Overigens zou ik niet weten waarom het fenomeen kakker minder (of überhaupt) verwerpelijk is dan gabber, alto of wat dan ook. Laat iedereen wezen wat 'ie wil; dan hebben we tenminste allemaal iets om over te zeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
interrieurrrrr-verrrrr-zorrrrrg-sterrrr Echt bijna ALLE r-en rollend zeggen ![]()
|
![]() |
Ho ho.
Een rollende r is een r als molukkers hebben, of Amsterdammers. De kakker-r (of the haarlemse/leidse r) zit achterin je keel. Correctie: deze rr hoeft inderdaad niet aan het eind van een woord te zitten. Het woord beurs is een goed voorbeeld. Het gaat om een r na een klinker.
||
Citaat:
Kan ik wel mee inkomen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Beste Kerels,
ik vind het zeer jammerlijk hoe mensen onze soort (kakker) een negatief predikaat opdrukken. Doordat wij ons kleden in degelijke kleding zoals de benoemde: pantalon, 'streeptruien', polo's, kijkt me ons schuin aan. Deze kleding geeft ons echter de mogelijkheid ons te onderscheiden van het gepeupel, buiten het feit om dat het gewoon kwaliteitskleding is. Ik moet ook nageven dat mijn nieuwe polo van Gant goet kleurt bij de Jag ST serie model 2, die ik laatst van mijn oude heer cadeau heb gekregen. Voor zover mijn bijdrage. Toedels, Roderick-Floretijn van Aemerdongen |
![]() |
|
![]() |
Duid u mij niet euvel, maar dit onderwerp is te mooi om te laten schieten. Iedereen weet dat een juiste achtergrond vereist is voor het maken van carrière. Het jammere is dat veel mensen van hun ouders een te positief wereldbeeld ingelepeld krijgen, zijnde eentje met gelijke kansen voor iedereen. Het enige wat telt zou opleiding zijn.
Alleen al bij advocatenkantoors bestaat de top voor 80% uit mensen met een corporale achtergrond. Cijfertjes liegen niet. |
![]() |
|
![]() |
Beste Kerel,
ik heb al veel personen erop gewezen dat dit mijn normale taalgebruik is, ik blijf dus mezelf. En ik laat me niet snel overhalen om van dit soort degelijke zinnen over te gaan naar de slecht leesbare soort vol met grammaticale fouten. En ik imponeer niet, mensen worden geimponeerd, zei het of zei het niet door mijn taalgebruik. Toedels, Roderick-Floretijn van Aemerdongen Laatst gewijzigd op 16-11-2014 om 21:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zit zelf op De Kakschool van mijn stad... En tja, wat zal ik er over zeggen, sommige mensen kijken niet langer dan hun neus lang is en vinden mij een debiel omdat ik er 'zo' bijloop (= alternatief, en dan ben ik automatisch een gothic).
En andere die wat ruimdenkender zijn die zijn ook gewoon aardig tegen mij... Dus tja... ligt een beetje aan de persoon... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wanneer ben je een kakker en wanneer niet? mathew anderson | 20 | 09-11-2020 21:13 | |
Algemene schoolzaken |
Kakkers? annieke | 6 | 04-10-2011 15:15 | |
Algemene schoolzaken |
kakkers help mij!!!!! ukkie88 | 67 | 17-08-2011 07:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kakkers. Rdieroos | 4 | 26-08-2009 15:53 | |
Lifestyle |
Kakkers hier kijken Silver_Rose | 29 | 10-12-2005 15:39 | |
Psychologie |
goth's/alternatievelingen <--> kakkers Ciskaatje | 73 | 11-09-2002 12:25 |