| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
..)ojee we gaan weer offtopic
|
|
|
|
Zometeen naar een of ander cafe.. ik ben er nog nooit geweest.
Beetje bijkletsen met wat vrienden van vorig jaar, altijd leuk ![]() Ja ik wilde eigenlijk naar Hollywood maar niemand wilt mee ![]() En ik heb nog wel een gratis-toegang-bon voor 4 personen
|
|
|
|
Vanaaf... nergens... ben pas 6 uur thuis, heb een lange schooldag 8er de rug.
Wat uitgaan betreft: vorige week zaterdag zijn we naar de Versuz in Hasselt geweest was super, was de tweede keer dat ik daar was. Half 6 daar weg, half 8 thuis ... kwam omdat we ons verreden hadden en we moesten nog iemand van Maastricht naar Hulsberg naar huis brengen, dus dat ritje duurde nogal lang.Die Belgen kunnen ook helemaal nix fatsoenlijks aangeven op de weg ... ![]() Okay weer ff ontopic!
|
|
|
|
Vanavond: nergens
Afgelopen vrijdag: Celebration in Maastricht Afgelopen zaterdag: Platte Zaal in Maastricht, shit hey, was niet mijn type party tussen de Lonsdalers en gabbers in en alleen maar van die hardcore maar goed, was eens leuk om gezien te hebben...
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 15:36 | |
| Beleidszaken |
Merkwaardig - luistertopics 86dagreed | 74 | 20-10-2003 18:40 | |
| Seksualiteit |
Welke forummer zou jij graag in een spel van uitbundige copulatie willen betrekken? Ochlocraat | 241 | 30-08-2003 18:15 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 14:15 | |
| ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 19:12 | |