Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2003, 14:48
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
McLaren schreef op 17-08-2003 @ 15:05:

Gewone wax werkt net zo goed
nee je kan echt beter bijenwas of andere natuurlijke wax gebruiken, is veel gezonder voor je haar, anders heb je meer kans (bij wax met petroleum, welke ze meestal verkopen in gewone winkels) dat je haar afbreekt en er vreemde substanties in teruggevonden worden.
Advertentie
Oud 17-08-2003, 14:59
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 17-08-2003 @ 13:49:
laat maar het is al niet meer van toepassing
gelukkig duurt het nog tot september.. Ik hoor dan wel wat je wilt, want nu ben ik compleet in de war wat je nou wilt
Oud 17-08-2003, 17:04
Verwijderd
ik weet niet of het al gevraagd was maja geef gewoon antwoord ikke heb vandaag dreads gekocht en ik wil ze door mun moeder laten inzetten weet iemand een site waar je een goede beschrijving kan vinden over hoe je z inzet!???
Oud 17-08-2003, 18:16
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Qamra schreef op 17-08-2003 @ 15:59:
gelukkig duurt het nog tot september.. Ik hoor dan wel wat je wilt, want nu ben ik compleet in de war wat je nou wilt
ja sorry
kheb ergens goedkoop dreads kunnen vinden
wel tweedehands maar dan was ik ze wel extra goed
en die 50 euro voor inzetten... ik ken iemand in leiden die het voor 35 doet

maar daar komt sowieso bij dat ik misschien een baantje heb (ja moet nog proefdraaien) en ik weet niet of ze dat goed vinden
dus

ja sorry dat ik je niet ge-pmd hebt
Oud 17-08-2003, 18:17
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
love LA schreef op 17-08-2003 @ 18:04:
ik weet niet of het al gevraagd was maja geef gewoon antwoord ikke heb vandaag dreads gekocht en ik wil ze door mun moeder laten inzetten weet iemand een site waar je een goede beschrijving kan vinden over hoe je z inzet!???

mensen die daarmee geld kunnen verdienen gaat dat niet zomaar op een site posten.
je kunt het beste gewoon op internet zoeken naar iemand die ze wil zetten

maar als je Qamra ff pmt... misschien dat zij het doet
Oud 17-08-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 17-08-2003 @ 19:17:
mensen die daarmee geld kunnen verdienen gaat dat niet zomaar op een site posten.
je kunt het beste gewoon op internet zoeken naar iemand die ze wil zetten
Wat een onzin zeg, niet iedereen op de wereld is gierig..

Dat spul moet je gewoon invlechten..
Oud 17-08-2003, 19:48
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
McLaren schreef op 17-08-2003 @ 19:37:
Wat een onzin zeg, niet iedereen op de wereld is gierig..
Je moet ze de kost geven die er echt hun brood mee verdienen..
En je moet ze idd 10 cm invlechten en een stiekje eromheen mikken..
Anders kijk je (of je moeder, aangezien het amerikaans/engels is) even op; http://www.btinternet.com/~quinnster1/hair/ en dan naar "braids".. Staat precies uitgelegd hoe je vlechtjes (en dreads dus) begint. Let niet op de crap die ze vertellen bij het inzetten van dreads, dat is onzin

En pyrus pm maar een keertje...
Oud 17-08-2003, 20:13
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punxnotdead schreef op 15-08-2003 @ 13:26:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn dreads
Oud 17-08-2003, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 17-08-2003 @ 20:48:
Je moet ze de kost geven die er echt hun brood mee verdienen..
En je moet ze idd 10 cm invlechten en een stiekje eromheen mikken..
Anders kijk je (of je moeder, aangezien het amerikaans/engels is) even op; http://www.btinternet.com/~quinnster1/hair/ en dan naar "braids".. Staat precies uitgelegd hoe je vlechtjes (en dreads dus) begint. Let niet op de crap die ze vertellen bij het inzetten van dreads, dat is onzin

En pyrus pm maar een keertje...
wrom moet mun moeder daar op kijken ikke kan ook wel engels bedankt voor de tip
Oud 17-08-2003, 22:40
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
punxnotdead schreef op 17-08-2003 @ 13:15:
weet iemand waar je in omg. eindhoven dreadwax kan kopen??
je kan op www.dreadlocks.nl en dan naar winkel particulieren en daar kan je knotty boy dread wax kopen, die gebruik ik, met heel goed resultaat. ze leveren vrij snel. ohja en die shampoo van dat spul is ook erg relaxed, na het wassen is je haar echt heel erg dreadbaar, doet wonderen voor je uitgroei.

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 22:46.
Oud 17-08-2003, 22:55
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
punxnotdead schreef op 15-08-2003 @ 13:26:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn dreads
mooi idd
staat je heel koel
Oud 18-08-2003, 11:58
Fog
Fog is offline
ik krijg strax dreads van mn eigen haar *zenuwachtig*
Oud 18-08-2003, 12:24
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 18-08-2003 @ 12:58:
ik krijg strax dreads van mn eigen haar *zenuwachtig*
Nee!
Oud 18-08-2003, 16:00
Fog
Fog is offline
wat nee? t word heel mooi hoor
Oud 18-08-2003, 22:09
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Foto maken als ze klaar zijn!!
Oud 18-08-2003, 22:31
Fog
Fog is offline
okee ze zijn echt zwaar vet geworden....moet alleen nog permanentvloeistof in deze week een keer...

het staat sexy volgens bepaalde personen....hehe....

morgen in a'dam worden er vast wel fotos gemaakt

Laatst gewijzigd op 18-08-2003 om 23:29.
Oud 18-08-2003, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 18-08-2003 @ 23:31:
okee ze zijn echt zwaar vet geworden....moet alleen nog permanentvloeistof in deze week een keer...

het staat sexy volgens bepaalde personen....hehe....

morgen in a'dam worden er vast wel fotos gemaakt
jij gaat gvd nu een foto maken JA!! ik wil t zien
Oud 19-08-2003, 00:23
Fog
Fog is offline
kan niet heb de camera niet...

maar ff nog een ding, ze pluizen nogal erg nog....hoe krijg je dat precies weg? of gaat dat helemaal weg door die permanent vloeistof????
Oud 19-08-2003, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 19-08-2003 @ 01:23:

maar ff nog een ding, ze pluizen nogal erg nog....hoe krijg je dat precies weg? of gaat dat helemaal weg door die permanent vloeistof????
je moet ze gewoon ze vaak mogelijk indraaien, je pakt iedere dread stuk voor stuk en je draait ze met de klok mee en houdt m onderaan vast zodattie niet terug draait, dan pak je de volgende erbij enz. en dat zowieso voor t slapen doen, en moet een panty op je kop slapen helpt je wordt dr sneller handiger in hoor
Oud 19-08-2003, 12:02
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 18-08-2003 @ 17:00:
wat nee? t word heel mooi hoor
Hmm...nou...kwil eerst een foto zien....you were so cute.....i'll wait and see....
Oud 19-08-2003, 17:10
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 19-08-2003 @ 01:23:

Met goede wax (zie mijn voorgaande posts) en dan goed met je handpalmen er in rollen.

op www.dreadheadhq.com Hebben ze goede uitleg hoe jeje dreads zelf goed kan bijhouden.
Oud 19-08-2003, 20:57
Fog
Fog is offline
ik heb de hele tijd geen zin in fotos maken, sorry...ik maak wel binnekort weer een keer...

en dat pluis zal dan wel weg gaan hoop ik en ik was vandaag in a'dam en ik zocht hairpolice en soms kan ik t vinden en soms niet en nu dus weer niet

ik bestel wel goede wax....
Oud 19-08-2003, 21:54
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 19-08-2003 @ 21:57:

ik bestel wel goede wax....
Goedzo
Oud 19-08-2003, 21:59
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Pff, me dreads blijven steeds in elkaar groeien. ik moet ze nodig weer eens in waxen. Maar daar heb ik echt geen zin in.
Ik ben er 2 en half uur mee bezig om al mijn dreads een voor een goed in te smeren.
Oud 20-08-2003, 13:39
Qamra
Qamra is offline
http://www.hairoine.com/dreadxtenders.html

Kan dit ook in Ned.? Waar? Hoe duur?

Of weet iemand de techniek waarmee dit wordt gedaan?
Oud 20-08-2003, 13:41
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Gatver die dingen zijn lelijk? daar ga je je echte dreads toch niet meer verzieken?
Oud 20-08-2003, 13:43
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 20-08-2003 @ 14:41:
Gatver die dingen zijn lelijk? daar ga je je echte dreads toch niet meer verzieken?
Ik zie geen verschil tussen het nep stukje en de echte.. Maar goed, ik vind het wel mooi..
Oud 20-08-2003, 13:46
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Die nep stukjes zijn niet echt dread, ze zien er te "licht" uit, ze hebben amper gewicht. Mijn dreads zijn echt hard en compact en rederlijk zwaar, dat heb je met die nep dingen niet.
Oud 20-08-2003, 13:54
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 20-08-2003 @ 14:46:
Die nep stukjes zijn niet echt dread, ze zien er te "licht" uit, ze hebben amper gewicht. Mijn dreads zijn echt hard en compact en rederlijk zwaar, dat heb je met die nep dingen niet.
Owke, ze hebben misschien een beetje een verkeerde kleur uitgekozen..

En nephaar is zwaar hoor

En laat mij nou, als ik het toch mooi vind? Laat me dan lekker voor lul lopen
Oud 20-08-2003, 13:56
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Qamra schreef op 20-08-2003 @ 14:54:
Owke, ze hebben misschien een beetje een verkeerde kleur uitgekozen..

En nephaar is zwaar hoor

En laat mij nou, als ik het toch mooi vind? Laat me dan lekker voor lul lopen
Tuurlijk, maar nep dreads kan je bijna geen dreads noemen, want met de minste moeite trek je ze zo uit elkaar. Bij mij krijg er met geen mogelijkheid meer beweging in (op enkele kleine kut stukjes die maar niet mee willen werken na).
Oud 20-08-2003, 13:59
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 20-08-2003 @ 14:56:
Tuurlijk, maar nep dreads kan je bijna geen dreads noemen, want met de minste moeite trek je ze zo uit elkaar. Bij mij krijg er met geen mogelijkheid meer beweging in (op enkele kleine kut stukjes die maar niet mee willen werken na).
Haha, ik weet niet hoor, maar ik ben nu dreads aan het maken (nep ja) en die krijg je met GEEN mogelijkheid uit elkaar.. Kan er geen gat in maken, kan er niets uittreken..

Maar de discussie nep of echt is toch zinloos, aangezien het een kwestie van smaak is..
Oud 20-08-2003, 14:09
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Jup.
Oud 21-08-2003, 09:35
Verwijderd
nep is gewoon NEP, FAKE, NAMAAK, (wannabee )
Oud 21-08-2003, 13:05
liesbethlykke
liesbethlykke is offline
waar vind ik droogshampoo, en hoeveel ga ik ervoor betalen? in ede heb ik het tot nu toe niet gevonden..
Oud 21-08-2003, 14:26
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
liesbethlykke schreef op 21-08-2003 @ 14:05:
waar vind ik droogshampoo, en hoeveel ga ik ervoor betalen? in ede heb ik het tot nu toe niet gevonden..
kruidvat eigen merk
dik goedkoop
Oud 21-08-2003, 14:52
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 21-08-2003 @ 00:03:
Weet iemand wanneer Olga weer terug is van vakantie?
ben er weer hoor
Oud 21-08-2003, 15:18
the exploding boy
the exploding boy is offline
mail maar effe trashy_diva@hotmail.com

ik heb wel tijd dus laat maar wetn
Oud 21-08-2003, 15:55
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Wat is droogshampoo??
Oud 21-08-2003, 19:56
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Whehehehehe.. Hippiesss.. Whehehe.. Wistte jullie datter allemaale innesekte inkome.. Whehehe..
Smeerigg.. je hare niet wasse krijg je beeste van op je kop.. hehehe Ik denk ik zegget maarrr want anders kome er larve
Oud 21-08-2003, 21:03
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef op 21-08-2003 @ 20:56:
Whehehehehe.. Hippiesss.. Whehehe.. Wistte jullie datter allemaale innesekte inkome.. Whehehe..
Smeerigg.. je hare niet wasse krijg je beeste van op je kop.. hehehe Ik denk ik zegget maarrr want anders kome er larve
1. je nick. Fitness?
2. Whehehehe
Oud 21-08-2003, 21:06
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Citaat:
Firefly schreef op 21-08-2003 @ 22:03:
1. je nick. Fitness?
2. Whehehehe
hoezo wat bedoel je? ja ik fitnes mag dat soms niet ofzo maar mijn vriendin had ook eens dreadsgenomen maar die had het na 3 dagen zelf uit lopen knippen omdat ze gek werd van jeuk!!! echt suf!!!
Oud 21-08-2003, 21:14
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef op 21-08-2003 @ 22:06:
hoezo wat bedoel je? ja ik fitnes mag dat soms niet ofzo maar mijn vriendin had ook eens dreadsgenomen maar die had het na 3 dagen zelf uit lopen knippen omdat ze gek werd van jeuk!!! echt suf!!!
ohja en jeuk equals beestjes? Yeah right.
Oud 21-08-2003, 21:56
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Citaat:
Firefly schreef op 21-08-2003 @ 22:14:
nee natuurlijk niet naar een paar dagen al, maar ik heb wel gelezen dat dat wel komt na langer!!
Oud 21-08-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Firefly schreef op 21-08-2003 @ 22:14:
Ja, tuurlijk..
Als je dreads hebt dan ben je vies en heb je beestjes..

(Jammer dat sommige zo echt denken)
Oud 21-08-2003, 21:58
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 21-08-2003 @ 22:34:
Misschien dat dat dan meer aan het tolerantie vermogen van je vriendin lag, want ik heb géén last gehad van jeuk en al helemaal géén last gehad van beestjes of andere viezigheden.
mijn vriendin is veel toleranter dan mij hoor!!! ik ben zelf wel een beetje rechts en heb het niet zo op die linkse hiepies en vond eht ook helemaal niets toen ze die friemels in haar haar deed!!!

maar dat mocht ze natuurlijk heelemaal zelf weten he!!! ik ga haar niets opdringen!!!
Oud 22-08-2003, 07:37
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
McLaren schreef op 21-08-2003 @ 10:35:
nep is gewoon NEP, FAKE, NAMAAK, (wannabee )
Ik vind nepdreads niets meer te maken hebben met echte dreads.. Alleen een nieuwe naam ervoor verzinnen lukt me nog niet echt..
Oud 22-08-2003, 13:24
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef op 21-08-2003 @ 22:56:
nee natuurlijk niet naar een paar dagen al, maar ik heb wel gelezen dat dat wel komt na langer!!
Sorry hoor, maar ik heb me dreads nu 2 jaar, en ze ruiken fris. geen beesies of iets, ik was ze ook gewoon elke week. Mensen die gel in hun haar smeren zijn vaak smeriger bezig, dat spul stinkt per definitie.
Oud 22-08-2003, 13:25
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 21-08-2003 @ 16:58:
Een soort poeder in een spuitbus, wat beloofd je haar te ontvetten en fris te laten ruiken, maar bij mij alleen maar witte dingetjes achter laat en verder niks doet.
Kloote spul dus. Je moet voor dreads residue free shampoo hebben, dat je haar echt schoon maakt, en helemaal niets achterlaat, daar dread je haar daarna ook stukken makkelijker van.
Oud 22-08-2003, 13:29
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 22-08-2003 @ 14:24:
Sorry hoor, maar ik heb me dreads nu 2 jaar, en ze ruiken fris. geen beesies of iets, ik was ze ook gewoon elke week. Mensen die gel in hun haar smeren zijn vaak smeriger bezig, dat spul stinkt per definitie.
En daarbij houden luizen en vlooien niet eens van vies haar, alleen van schoon haar
Oud 22-08-2003, 13:30
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
En ze houden al helemaal niet van haar dat belachelijk in de knoop zit

Regels voor berichten