Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Desktop Btw de naam zegt het al de startbalk moet nog aan gewerkt worden en ondertussen is hij al ietsjes anders maar nog niet helemaal zoals ik het wil er komt nog wel een nieuwe pic soon EDIT: had img ipv link |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() weet alleen geen thema-editor helaas |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mooie vrouw! Hierbij mijn shot Clickable natuurlijk. Volgende week hoop ik mijn debian/knoppix install weer voor elkaar te hebben en uberhaupt tijd: ![]()
|
Nu ben ik ook een beetje aan het klooien.
En heb ik 2 vraagjes. Vraag 1: Die regkey voor geen icons op je desktop kan ik niet vinden. Weten jullie zeker dat die klopt? En is die te vinden in XP? Vraag 2: Kan iemand mij aub vertellen waar ik die corneramp vind? Winamp.com heeft 'm verwijderd. Bij voorbaat heel veel dank ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 2) ok, tnx. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://www.xfreehosting.com/teen/1bd...6_ventana6.jpg
Voor de rest een zwart bureaublad met veel meuk en met dit plaatje gecentreerd ![]() |
![]() |
|
![]() Geen fratsen. Dat scheelt. Quicklaunch: Minimize, IE, Word, Excel, Outlook, Visio, Putty, Winamp Systray: Volume, Nokia 9210i, Norton antivirus, CopyAnywhere, GrabIt (newsgroupclient), winamp, MSN
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk weet ik dat het e.e.a. prima aan de gang te krijgen is met de onofficieële installer of manual aanpassingen. Doch ben ik van mening dat 't niet juist is dat Mozilla dat op die manier doet, of liever, niet doet. Ik zou graag een officieële installer zien die dat doet. Dat zou 't ècht af maken. Mijns inziens is dat tot op heden een manco ten opzichte van MSIE. Want wat als Katrijntje van 14 haar Shockwave/Flash-games niet out-of-the-box kan spelen? Juist; dan verdwijnt Firebird al snel in de prullenbak (wat een gruwelijke vertaling is dat toch). Juist wanneer men de dominantie van MSIE in de markt wil aanpakken zul je, mijns inziens, moeten zorgen dat absolute leken er zo min mogelijk werk aan hebben -- in het kader van dit soort dingen, that is. Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 00:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Als ik nu echter rechtermuisklik, verschijnt er ook geen menuutje meer. Is hier iets aan te doen? Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ff offtopic zeiken: de 'rolleyes' zijn bedoeld voor een sarcastische opmerking, iets waarvan je het tegenovergestelde bedoelt dus. Bijvoorbeeld: "nou aardige jongen is dat! ![]() Het is dus een klootzak." ![]() Als je overal een rolleyes bijzet kan het zijn dat mensen je post niet serieus nemen. No offence/flame, just ter info. Opeens herinnerde ik mij deze post weer... ![]() Ontopic: leuk, wel beetje wild. Zou ik gek van worden. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
vraagje over layout desktop Michael_oud | 5 | 03-02-2004 21:18 |