Advertentie | |
|
![]() |
|
gehehe heb zelf al research gedaan
![]() www.blackeyedpeas.com (woeh!) tis idd gewoon een band .. ![]() ![]() Ben er meteen achter dat die gast met t geruite petje niet lekker is maar een of andere wilde indiaan ![]() En begin alsjeblieft NIET meer over msn groupies ![]() |
![]() |
|
Euhm ja die indiaan is ook
![]() dat haar ![]() Maar die pis christina aguilera heeft so solid crew als voorprogramma .. vind ik toch wel ff leuker ![]() Maaaarrrr ik zal geen spelbreker zijn en zal ook een spandoekje maken met: *Black*Eyed*Peas*4-EvaH* gaat goed samen met: JT U R HOTTT! en: I WANT N*E*R*D |
![]() |
|
Wuahahah grappigheid; moest ff nadenken wat BEP nou ook alweer was
![]() We kunnen zo idd wel doorblijven gaan .. laten we het niet doen .. is weer zo vermoeiend ![]() Ga je trouwens nog naar Bloemendaal komend weekend? ![]() OKeOKe die was zooo niet grappig ![]() Ben niet zo in vorm, net intensief gesport (BEN NU OOK EEN DIE-HARD!!) dus ik heb een excuus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En over dat andere: ik mocht daar niet meer verder gaan over mn die-hard sportervaringen van jou en ik wilde toch nog even erkend worden .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee maar echt..ben een vette addict aan t kweken (of naja misschien heb ik die al) > als t msn niet is dan dit wel (mjah tegelijk is mijn specialiteit eigenlijk) |
![]() |
|
Als ik erbij bel is het altijd erg gezellig voor mijn beller want dan ben ik dus duidelijk afwezig (nuttige info dit..)
Ik herkende je trouwens helemaal niet met je nieuwe plaatje (en naam..toch?) ![]() Ik wil mn naam ook ff veranderen, die kanslose euro tekentjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dan doe ik wel op zn minst een foto van stefanie urkelientje ![]() Maar sjah alles is beter dan €v€li€n dus wat dat betreft ![]()
||
Citaat:
![]() Owjah en don't mess met mijn avatar aaaight ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() als ik gelinkt ben met iemand als DaLeentjuh tenminste ![]()
||
Citaat:
Ik heb mijn kladblok al klaar liggen ![]()
||
Citaat:
![]() ik kom die handtekening nu echt halen hoor
||
Citaat:
![]() dat was natuurlijk ook mijn hele doel .. Oke ik vind het nu leuk geweest wat betreft dit ..
||
Citaat:
![]() ![]() He wat dacht je, ik heb alle nummers al uit mn hoofd geleerd! .. nee maar ik ga em ff checken! Ben wel benieuwd eigenlijk
|
Ik zit nu ff op hun site te luisteren en zag bij een oudere cd ook Request Line staan .. daar kende ik ze denk ik van
dies trouwens ook ![]() Owjah, weet jij toevallig of Clones van de Neptunes goed is??? O je moet trouwens niet proberen iets te downloaden bij Kazaa van die cd .. bijna ieder nummer is stiekem gewoon ''where is the love'' of je krijgt wel een hele fout ''hands up'' (als in Hands up put your hands up baby lalalala .. ofzo ![]()
Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 15:02. |
![]() |
|
bedoel je nou van de clones cd, want die heb ik bijna helemaal gedownload van kazaa en die kwaliteit is
![]() ![]() maar ok.. qua Hiphop ga ik nu dus voor de nieuwe BEP en de nieuwste Outkast ![]() op kazaa zijn tegenwoordig toch wel heel erg veel nummers beveiligt??... ps.. request line was van 1 of 2 jaar terug en die was idd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jaaa dat had ik ook! Ik schrok me dus echt helemaal de pleures! (had ook net The Ring gezien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik wou eigenlijk wel nog naar Bloemendaal gaan, maar ik word gestalkt door zo'n nerdje uit Waalwijk, hij vraagt steeds of ik kom dit weekend, de loser! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() & ja die ruis is lastig & Ik weet het ook niet, ben niet zo'n techneut .. had jou toch beter ingeschat ![]() & van Big Brother? & nee ik niet, jij wel? ![]()
|