Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
- Luister punk/ska/reggae en soms Drumm n' Bass
- Draag te grote broeken en H&M shirtjes - Draag alleen wat lekker zit - Draag verrotte afgetrapte Globes - Hang hele dag in park, skateparkje, plein etc. - S'avond zit ik meestal bij vrienden thuis een film te kijken - Ik rook niet - Ik blow soms - Ik drink (maar nooit TÉveel) - Euh... ik hou van skateboarden dat was het.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 01:12. |
![]() |
|
Het probleem is dat als je zegt dat je een alto bent, je geen alto bent, want die zeggen niet dat ze alto zijn. Als je zegt dat je geen alto bent, dan ben je alsnog een alto, omdat je zegt dat je er niet een bent, maar jezelf. Maar eigenlijk is iedereen zichzelf. En als je dan toch besluit te zeggen dat je een alto bent, dan ben je meteen een fluobreezeralto, want die vinden het zo cool om alto te zijn. Alto zijn is een dood spoor, man. Ik snap het niet meer, ik hou er mee op...
||
Citaat:
Dudess.. dat is ingewikkkkkkeld.. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
mm ok ik probeer het nog eens..
Alto's proberen zo erg 'hun zelf' te zijn en dat moet altijd afwijkend zijn, zodra een alto zegt dat ie een breezer lekker vind, is het direct een loser. Alto's pretenteren altijd zo tolerant te zijn, maar zijn dat in feite niet, omdat dat 'jezelf zijn' altijd moet afwijken van de overheersende cultuur. Wat dat betreft waren de hippies veel toleranter dan de alto's. Alto zijn is een fase, op een gegeven moment kom je er achter dat er niets mis is met zijn zoals 99% van nederland is op sommige vlakken. Alto's zijn zo bang niet op te vallen dat ze zich extra afzetten, dat is absoluut niet nodig, want qua kleding val ik misschien niet op tussen 100 mensen, ik voel mij heel speciaal door wie ik ben, wat ik voel en wat ik vind. edit: ok nog iets waar ik niet tegen kan: het 'ik hoor nergens bij' principe. Zoals strafcorner al zei: IEDEREEN wijkt wel ergens af van het stereotype, ik ben 'kakker' die ook K's Choice en Nirvana CDs heeft, hoor ik nu nergens meer bij? NEE. Waar het om gaat is om niet op de details te letten, maar te kijken waar je door anderen in grote lijnen bij geplaatst zou kunnen worden. Dit is heel eenvoudig, daar is het hele 'hokjessysteem' op gebaseerd, dat IEDEREEN in een hokje past. Het feit dat je zegt 'nergens bij' geeft aan dat je je TE graag af wil zetten tegen dit 'hokjesdenken', een filosofie die voor velen makelijk te relativeren is, en wat mij betreft mag je al deze mensen onder 'alto' plaatsen. -- ikzelf, hokje: KAKKER Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 17:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Kleding:
wijde broeken, skatebroeken (het liefst Dickies big daddy, die broeken zijn geweldig) ik heb ook wel een paar 'gewone' broeken, een strakkere spijkerbroek van de H&M, en een paar rechte emo-broeken ook wel eens korte rokjes, met dan voetbalsokken/netpanty eronder 'korte' broek met voetbalsokken eronder strakke shirtjes, soms bandshirtjes af en toe een blousje altijd een vestje, die heb ik in alle kleuren. het liefste met capuchon, t zijn vaak wel van die 'sportieve' vestjes, met strepen oid. ik vind zelf dat ik er vrij normaal uitzie, dwz dat niet iedereen om hoeft te kijken van wááát loopt daar. al gebeurt dat soms wel Muziek: momenteel vooral emocore, metalcore en hcpunk. ik kan écht niet tegen skihutmuziek en schlager. (rilril) Lifestyle: ik ga niet zo veel uit stiekem durf ik dat niet want ik ben té verlegen ik drink zelden, omdat ik er ziek van word door mn buik ofzo ik rook niet, blow niet ehr, heb wel lol enzo, maar dat hoort iedereen te hebben vind ik ![]() verder lees ik graag, maar niet zo veel omdat ik er geen tijd voor vrij maak ![]() ik hou van films kijken en cabaret ik ben gelovig opgevoed (protestants) maar begin steeds meer te twijfelen, ik noem mezelf dan ook niet meer protestants want ik vind dat je dat alleen moet doen als je er echt van overtuigd bent dat te zijn ik ben gek van de natuur, kan urenlang buiten zitten, en varen, wandelen, fietsen, skieleren... ben ook wel een dromer. ik word door mensenommijheen alto genoemd, so be it, het vervelende daarvan vind ik dat ik 'alto-zijn' zélf zie als de 14jarigemeisjes met gekleurde armbandjes en slipknot shirts aan en di-rect patches op hun tas. het is onzin te zeggen dat je niet in een hokje hoort. ik ben het daarover met Hermoine eens ![]() edit: om het nog even te verergeren ![]()
Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 18:25. |
![]() |
|
![]() |
ik weet niet precies in welk hokje ik hoor. Qua kledingstijl kan ik nooit kiezen dus kleed ik me elke dag hoe ik me die dag voel.Hou veel van oosterse/buitenlandse kleren (buikdans-belletjes-riemen,indische juwelen,vreemde rokken en truitjes,...) maar ook van die grappige/vreemde (bretellen met knalroze bunny's er op,dassen,apparte kleedjes(zo'n soort dat je zag enkele decenia geleden in de disco-tijd),tweedehands kleren 'uit moeders tijd' die er hip uitzien of gewoon rare dingen),heb wel zo'n ultra-typische alto-leger-heuptas die ik overal meesleur,draag vaak bloemen in m'n haar(steek m'n haar nooit volledig op,laat meestal los hangen,k laat het groeien,komt nu tot net boven m'n kont),draag bijna nooit make-upp,heb een hele collectie rare kleren,waarvan ik sommige dingen niet eens draag (vaak ook tweedehands-catwalk kledij),ik draag dus beetje verschillende stijlen,maar ik wil er nooit lomp uitzien,altijd elegant dus draag ik nooit echt volledig wijde kleding.Hoor altijd van mensen dat ik stijl heb,dus ik ben blij
![]() qua muziek : beetje vanalles ook gaande van klassiek tot drum n bass,latin,indisch gejengel,foute oldie's,sommige house, rock,reggae,...haat de top-40 muziek meestal,niet omdat het 'commercieel' is maar gewoon omdat het op geen zak trekt als ik uitga is het bijna altijd naar reggae-festivalletjes /fuifjes (daar hebben ze de leukste sfeer,de leukste jongens,kan je dom doen zonder ruzie te krijgen,kan je je hond mee naartoe slepen,...),soms ook drumm n bass,nooit breezah-fuiven,want heb het gevoel dat ik er elk moment één op m'n bek kan krijgen en de muziek en het volkje vind ik niet zo fijn... ga ook vaak toneel kijken (deels voor mijn studie ook) qua gedrag vind ik het leuk om raar te doen en te kijken hoe mensen daarop reageren (faken dat ik de ziekte van gilles de la tourette heb,mediteer-les geven op de markt en mensen aan sporen om mee te doen,gewoon weird...),ben nogal open,praat gemakkelijk over alles,doe altijd gek maar kan als het nodig is serieus zijn wat ben ik nou??? ![]() Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 13:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 15:14. |
Advertentie |