![]() |
|
Verwijderd
|
Dying Bride, maar dat heb ik al vanmiddag gedaan
![]() Avelon, maar die is veel hogere kaste dan ik ![]() Dusjcrib/EPD, samen met Kelly ![]() Sjeherezade, al was het alleen maar omdat ze vlaming is ![]() Antartica, maar die komt hier niet zo vaak meer Exploding Boy, gewoon omdat ze geil is ![]() Antaverta, x belle x, muizzz, biep, Vampiria, en nog wel wat ook, maar ik ben het zat om er nog meer te zoeken. Bij deze kunnen jullie een mailtje sturen, dan krijg je mn nummer ![]() Oh en als bonus, Kelly zegt net dat ze het er mee eens is (zelfde smaak blijkbaar), dus krijgen jullie er gratis bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hm..*denk*...
toch maar Nare Man, met zo'n naam moet je toch haast wel kinky zijn in bed...en dan ook nog jurist...*rrrrauw* En STP natuurlijk ![]() en Vampiria...Ik val niet (echt) op meisjes, maar jij hebt gewoon iets... ![]()
Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 22:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Normaalgesproken zou ik hier metalgirl hebben gezegd... Het is alleen een beetje jammer dat ze steeds als ik een heel spannend verhaal aan het vertellen ben op msn ineens offline gaat steeds en dan niet meer terugkomt...
Metalgirl... heb ik nog wel een speciaal plekje in je hart? Of ben ik eruit gekickt ondertussen? (Even het meeste hier met een dikke ![]() Oh nee... Winner gaat offtopic!!!! ![]()
||
Citaat:
![]() Nee ff serieus, ik weet haar naam niet meer. Ze poste eerst een foto waar ze tegen een boom ofzo aan leunde. Zij was echt een van de mooiste meisjes die ik ooit heb gezien |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|