Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
M'n haar komt tot op m'n schouders en is nogal asymetrisch geknipt en zit elke dag hetzelfde (vind het te veel gedoe om er iets mee te doen). M'n kleren zijn een beetje alternatief. Eigenlijk zie ik net zo uit als m'n ava, maar dan zonder staartjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kleinig tot normaal (nee ik had het verhaaltje net niet gelezen) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 1.82 klopt precies! Ben alleen wat tenger. Ik heb alleen groenblauwe ogen, idd dunne vingers maar weer geen digitaal horloge. Ik zit nu in n korte broek & zwarte slippers Rockyj: 1.95 slungelig gebouwd lang bruin haar, blauwe ogen bandshirt van Metallica idem ketting zwarte gerafelde spijkerbroek Zweetbandje op je pols bril |
![]() |
||
Citaat:
ik heb normaal donker blond haar,maar het is nu roze-achtig met zwart ![]() -piercings heb er maar 2: tong en neus-ringetje.. -klein .... ja 1.65 -slank postuur? ![]() -beetje gothic look? antwoord: nee -veel make-up ... neeeh! vind ik niet mooi, vind het wel leuk om verschillende kleuren oogschaduw op te hebben ![]() -en nee geen bril, maar denk wel dat ik er ččn nodig heb |
![]() |
||
Citaat:
![]() niets klopt voor de rest... -donkerbruin haar -bruine ogen -klein |
![]() |
|
Lang blond haar, misschien net iets boven je kont.
Je bent relatief lang voor een meisje. Je zit dik boven de 1 meter 80. Je hebt een slank postuur, waardoor je als het waar een 'stok' bent. Daarnaast heb je helderblauwe ogen en een spitse, lange neus. Verder denk ik dat je vaak blauwe en witte kleren draagt, vaak vesten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() - donkerblond/bruin haar tot aan m'n schouders - groene ogen - absoluut geen spitse of lange neus ('gewoon') - 1.68 m (niet bepaald lang dus) - niet echt slank (ook niet dik oid) gewoon gemiddeld - ach ja, spijkerbroeken zijn blauw, dus dat kan wel kloppen. en af en toe een vestje, maar ook net zo vaak gewone shirtjes.
|
Een heel excentriek kapsel waarschijnlijk, beetje gescheurde groenachtige kleren, kisten aan, op zijn kleding wat statements genaaid, en verder 1.82m, niet te dik, normaal postuur
||
Citaat:
En duh, nu mag ik overgeslagen worden. De N00dles maar.
||
Citaat:
figuur is niet gemiddelt , beetje uit de kluite geschoten om het zo maar te noemen blauwe ogen en 1:95 ongeveer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
yay: 1.75 is fout, het is 1.64 (helaas...) heel vaak vrolijk val wel mee en grappig... * is gevleid* ![]() nay: vergeet die opmerking over gevleid zijn dan maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heeft verscheidene vrienden die ze af en toe ziet maar een select groepje (2 of 3) met wie ze alles deelt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[column/log] De Originele Lente Brasco | 8 | 04-04-2005 16:20 | |
De Kantine |
beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je #2 hmhm | 500 | 28-10-2004 22:15 | |
De Kantine |
Beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je charly not | 181 | 27-12-2003 23:21 | |
De Kantine |
Gok de opleiding van de persoon boven je Uitgeluld | 500 | 03-09-2003 20:44 | |
Seksualiteit |
pedofilie blaap | 47 | 01-10-2002 22:42 |