Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Klopt bureau halt helpt geen fuck.
Misschien vernederende dingen zoals: Laat een jongen die een overval heeft gepleegd in een winkel, werken in de winkel die hij heeft overvallen, in een t shirt met er op ik heb deze winkel overvallen. Of laat hem lopen met een bord ik heb een vrouw aangerand in een winkel straat een maand lang. Laat hem werken bij de vuilnis man,putjes schepper. In een bepaald t shirt zo dat mensen zien dat hij iets heeft gedaan wat niet kan. Wat nog beter is de ouders straffen voor wat hun kind gedaan heeft. Nou gaan mensen vast zeggen dat dit onzin is. Maar als marokaansen jongens vaker aan groeps verkrachting en aanrandingen doen dan andere bevolkingsgroepen. Dan lijkt het mij toch dat er iets mis is met de opvoeding van de ouders. En harder aanpakken zoals in de v.s helpt helemaal geen fuck. Misschien dat het in New york helpt, wilt nog niet zeggen dat het in Miami,New Orleans,L.A,Chicago helpt. In miami en LA wordt het zelfde gedaan maar het helpt helemaal niks.
||
Citaat:
wie is hier de vernederde? niks mis met die opvoeding. |
![]() |
||
Citaat:
t is echt zo vermoeiend discussieren met mensen die geen idee hebben waar ze t over hebben ![]()
||
Citaat:
"Laat de kinderen zelf maar een straf zoeken" wat is dat nou weer voor een gelul lekker op het zwembad waar niemand ze ziet werken.........je moet ze met flinke geldstraffen straffen dat vinden ze veel erger. een voetbalveldje is denk ik de beste manier om kinderen zich te laten gedragen omdat het meeste uit verveling wordt gesloopt en agressie zal wel meevallen als iemand zijn hand tegen een muur gebroken slaat is ie ook wel kalm.
||
Citaat:
||
Citaat:
of ff een brommertje aanhouden ? als je e nodig hebt komen ze niet, loop je ff door rood komen ze aanvliegen. Gister stonden er nog een paar gekken in Maastricht die wat nerds gingen meppen als ze langskwamen ,politie ? geen enkel gezien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop dat ik zo weer wat "respect en begrip van het Nederlandse volk" krijg. Misschien niet van de LPF-kliek, maar goed, dat vind ik niet erg, want daar heb ik zelf ook geen respect en begrip voor. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
timbo85 schreef op 16-08-2003 @ 18:33:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Inderdaad draag wat je wil maar met de lusten hangen de lasten samen, dus als jij alles vertoont moet je niet raar opkijken als iemand erop in gaat. Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]Kenny McCormick schreef op 16-08-2003 @ 19:24:
[B]ja natuurlijk, waarom anders hoor je de marrokaansen zo vaak zeggen 'dat meisje kleedde zich als hoer m'neer dat mag niet van God'. Inderdaad draag wat je wil maar met de lusten hangen de lasten samen, dus als jij alles vertoont moet je niet raar opkijken als iemand erop in gaat. dus mogen Nederlandse vrouwen niet in een strakke broek rondlopen?? Dit is geen Islamitische staat. Je kan ook wel gewoon kuis/normaal erbij lopen zonder burqa. en dat bepaal jij?wakker worden Nederland vrijheid!
||
Citaat:
nou dan zeg ik hetzelfde teurg als jij tegen mij:en dat bepaal jij? wakker worden nederland vrijheid (dus ook de vrijheid om vrouwen die er nonverbaal om vragen lastig te vallen) face it, onze normen zijn niet universeel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
timbo85 schreef op 16-08-2003 @ 19:35:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, waarom moeten jullie teven dan ook altijd in topjes of rokjes lopen, je kunt toch gewoon een broek en een t-shirt aan trekken? Dat staat jullie veel beter.
|
![]() |
Als een meisje "provocerende" kleding aan heeft, dan is het geen excuus om haar aan te randen. Stop blaiming the victim! Maar je hebt altijd mensen die aanranding goedpraten, zijn altijd macho mannen...dus aan de vrouwen: ga op zelfverdedigingscursus, draag lekker uitdagende kleding en als een man niet met zijn vingers van je af kan blijven, gewoon een trap in zijn kruis en traangas erachter aan! Dat zal ze leren! En als hij later met een groepje terug komt...rennen!
![]() Het is net een etalage, alleen maar kijken, niet aanraken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, maar ze zijn wel nationaal. Het is de wetgeving van een soevereine staat. Al wie in die staat wenst te wonen, en de bescherming te genieten tegen crminaliteit en armoede en ziekte en gebrek en onrecht, die die staat zijn onderdanen verplicht is te verschaffen, zal zich moeten conformeren aan de wetgeving , zijnde de gecodificeerde normen, van die staat. Als ik in Marokko ben, kleed ik mij decent, dat is daar de norm. Als ik dat niet wil, moet ik in het vrije nederland blijven. Als Marokkanen in nederland zijn, moeten ze van mij afblijven. En als ze dat niet willen, moeten ze in het conservatieve Marokko blijven. Wat ik me trouwens afvraag: er wonen hier in Nederland zoveel verschillende nationaliteiten, waarom zijn het altijd de Marokkanen die zo negatief in het nieuws komen? Hebben ze de schijn nu eenmaal tegen, of zijn het nou gewoon van die ettertjes?
||
![]() |
Citaat:
En op het strand dan,dan heb ik toch een bikini aan,wat doen die marokkanen dan daar als ze er niet tegen kunnen. ik mag aantrekken wat ik wil,vor niemand een reden me aan te raken,en wie dat wel doet kan op een flinke mep rekenen en dat is regelmatig gebeurd en dan mep ik zo hard mogelijk. De vergelijing met een winkeletalage is juist,als daar mooie spullen in staan is dat ook geen teken om ze zo mee te nemem zonder te betalen. Tja marokkanen zijn voor mij persoonlijk een vervelend volk,ik heb er veel last van,ze hebben gewoon geen manieren(de meeste dan) |
![]() |
|
[QUOTE]Che Guevara schreef op 16-08-2003 @ 19:57:
[B]timbo85 schreef op 16-08-2003 @ 19:35: Het zal misschien de harde kern zijn? Natuurlijk is er wel meer nodig dan een HALT-straf om die harde kern aan te pakken, denk ook aan structurele begeleiding in het onderwijs en daarbuiten. wist je dat het eigenlijk buro-halt is en geen bureau halt. Heb je er ervaring mee jongen? Je weet het allemaal wel goed ![]() Ik heb er ervaring mee, wat illegaal vuurwerk maar die taakstraf stelde niks voor een beetje klussen nou gaap zeg dat doe ik thuis vaak zat dus die paar uurtjes kon me niet boeien als het nou iets van 50 uur had geweest.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Quizje.....
Wat is dit? A. Val elkaar maar lekker persoonlijk aan-forum ![]() B. Het zoveelste allochtonen en vooral Marokkanen zijn crimineel-forum ![]() C.Een serieuze discussie over de overlast van groepen mensen van een bepaalde etnische achtergrond-forum ![]() D. Kledingcritici over verschillen tussen westerse en niet-westerse mode-forum ![]() Zegt u het maarrrrrrrrrrrrrrrr................. |
![]() |
||
gepost op 16-08-2003 @ 18:03
-------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- ESCO schreef op 16-08-2003 @ 17:25: Klopt bureau halt helpt geen fuck. -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
Zo vaak werd gepakt en dan moest ik ik een video kijken over mafkezen in new york die metro's bekladden. Dan kwam er een preek dat deze mensen veel hogere straffen kregen in New york en dat er wel eens doden vielen door dat sommige mafkezen op de rails gingen staan. Nou dan denk echt bij me zelf dit moet ik nooit meer doen want in leiden en Den haag heb je geen metro's. Maar stel je eens voor dat er op nacht dat ik een peace maak, er opeens 3 pitbulls op me afkomen. Straffen stelde niks voor 8 uur de hoogste 10 uur ofzo. Zal ik je nog een voorbeeld geven een gast had z'n vriendin mishandeld 17 jaar. De Volgende dag werd hij geroepen naar het politie bureau. Nou jongen dit kan je echt niet maken want anders kan je nog eens in de cel belanden. Nou sorry meneer of jongenman, dat ik vind dat politeibureau halt geen fuck voorstelt.
||
Citaat:
Dus ik denk toch dat er iets mis is met de opvoeding, de ouders voeden hunnen jongens te vrij op. Bij meisjes is juist het omgekeerde misschien moeten ze dit maar eens omdraaien. Dan zal de criminaliteit wel dalen bij de Nederlandse-Marokaanse gemeenschap.
||
Citaat:
Heeft geen REET te maken met opvoeding of wat dan ook. En weet je wat de criminaliteit zal dalen? Werk voor zulke jongeren. En niet dat onverantwoordelijke geblaat van jou..... MJ
||
![]() |
Citaat:
![]() Overal zitten rotte appels, ook bij hollanders... Achter mij woont zo'n neonazi, die heeft een keer geprobeerd een mes in me te zetten, ik kon nog net wegkomen. Nou, dat is toch ECHT geen Marokkaan... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Waarom? Alleen omdat je joods bent zeker? Dat soort gasten... ![]()
||
Citaat:
Natuurlijk mag je dragen wat je wil maar je moet wel ff bij de gevolgen nadenken, er zijn nu eenmaal mensen die een beetje anders denken.
|||
Verwijderd
|
timbo85 schreef op 17-08-2003 @ 13:20:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Waar ik geen respect voor kan opbrengen zijn gewelddadige acties zoals die van die achterbuurman van Fleet. Fleet is toch niet verantwoordelijk voor het feit dat neonazi's 'geen respect krijgen' of 'hun mening niet kunnen uiten'? Ik ben het wel met je eens dat er met die gasten gepraat moet worden; dan zien ze zelf eens dat hun 'argumenten' totaal geen hout snijden.
||
Citaat:
Klopt niet hellemaal maar wel vaker dan andere bevolkingsgroepen. De meeste verkrachters zijn blank maar als jongentjes op hun 13e 15e al aan groeps aanranding of verkrachting plegen. Zal er toch iemand moeten zeggen dat het verkeerd met hun afloopt als ze zo door gaan. Toch denk ik nog steeds dat het aan de ouders ligt als jongetjes van 8 tot 12 nog zwerven op straat 12 uur s' nachts klopt er iets niet volgens mij.
||
Citaat:
Whaha kijk je wel eens Opsporing verzocht? 'Vrouw xxx verkracht door een negroide uitziende man' is het zinnetje wat ERG vaak voorkomt in dat programma. Er zijn ook verkrachters van blanke afkomst ja maar ik weet ZEKER dat het er beduidend minder zijn dan van allochtoonse afkomst, hoevaak lees je niet in de krant 'groepje Marokkanen verkracht meisje.' En het rare is dat ze nog met zo'n relatief kleine groep zijn in Nederland maar wel bij alles in de top3 staan van criminele activiteiten. Verkrachten Mishandelen Neersteken .. Zijn ze goed in.. |
![]() |
|
|