Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2003, 21:33
brent
brent is offline
Antwoord op de vraag van de topicstarter:ja, ik vind dat het forum beruchte forummers nodig heeft.
Evito, bijvoorbeeld, gaf al schrijvend vorm aan z'n leven en had/gaf de indruk dat je al schrijvend veel levens tegelijk kunt zijn. Evito had een droom, een vorm van zelfherkenning gebracht in verscheidene typetjes. Hiermee druiste hij-helaas- in tegen de heersende normen en verloor z'n rechten... Evito bracht kleur en een lach in het grijs/gele instituut van scholieren.com.
Advertentie
Oud 24-08-2003, 01:02
ikbenflemwel
ikbenflemwel is offline
Evito geeft nog steeds kleur aan t forum :>

En Betsy... in 1 1/2 jaar tijd geen clue gekregen/gevonden?
Oud 23-09-2003, 18:10
pessimistje
pessimistje is offline
Ik vind het jammer dat evito niet nog een kans krijg, ik denk dat hij zich deze keer wel dan zou gedragen!
Oud 23-09-2003, 18:25
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ja... die zijn nodig, anders is het super saai
Oud 23-09-2003, 19:04
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 23-09-2003 @ 19:25:
Ja... die zijn nodig, anders is het super saai
Ik ben ook berucht hoor!

Ontopic die zijn zeker nodig!
Oud 24-09-2003, 11:37
Severus
Severus is offline
Ja, maar dan een bepaald soort beruchte forummers. Liever niet van die forummers van het type 'Abt van Sion'...
Oud 24-09-2003, 11:44
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 23-09-2003 @ 19:10:
Ik vind het jammer dat evito niet nog een kans krijg, ik denk dat hij zich deze keer wel dan zou gedragen!
Ik denk van niet, hij vindt het veel te leuk om zich te misdragen . Maar hij komt voorlopig hoe dan ook niet meer op het forum, ook niet als het weer zou mogen.
Oud 24-09-2003, 12:04
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 24-09-2003 @ 12:44:
Ik denk van niet, hij vindt het veel te leuk om zich te misdragen . Maar hij komt voorlopig hoe dan ook niet meer op het forum, ook niet als het weer zou mogen.
Wat voor insiders-informatie houd je voor ons verborgen? Is het zo dat evito in jou bed ligt te slapen ofzo?
Oud 24-09-2003, 12:09
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 24-09-2003 @ 13:04:
Wat voor insiders-informatie houd je voor ons verborgen? Is het zo dat evito in jou bed ligt te slapen ofzo?
Neehoor En ik hou niets verborgen
Oud 24-09-2003, 12:13
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 24-09-2003 @ 13:09:
Neehoor En ik hou niets verborgen
Dat dacht ik al.
Zeg maar tegen'm dat we'm niet missen
Oud 24-09-2003, 12:16
pessimistje
pessimistje is offline
er staat niks over mij in dit topic, wel raar?
Oud 24-09-2003, 14:10
Xerxes
Xerxes is offline
Er zijn er veel meer niet genoemd, ik heb slechts een paar voorbeelden gegeven. Jij was in mijn ogen gewoon niet benoemenswaardig genoeg.
Ik raad trouwens iedereen die mijn welschrijvendheid beschouwt als 'heel moeilijk' of 'niet normaal' aan eens een boek van bijvoorbeeld Hubert Lampo te lezen.
Oud 25-09-2003, 15:39
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Xerxes schreef op 24-09-2003 @ 15:10:
Er zijn er veel meer niet genoemd, ik heb slechts een paar voorbeelden gegeven. Jij was in mijn ogen gewoon niet benoemenswaardig genoeg.
Ik raad trouwens iedereen die mijn welschrijvendheid beschouwt als 'heel moeilijk' of 'niet normaal' aan eens een boek van bijvoorbeeld Hubert Lampo te lezen.
Ben ik nu wel berucht genoeg voor je?
Oud 25-09-2003, 15:56
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 25-09-2003 @ 16:39:
Ben ik nu wel berucht genoeg voor je?
Jij bent niet berucht maar gewoon irritant
Oud 25-09-2003, 17:46
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Assasin schreef op 25-09-2003 @ 16:56:
Jij bent niet berucht maar gewoon irritant
Dat is ook een beetje berucht!
Oud 25-09-2003, 18:07
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 25-09-2003 @ 18:46:
Dat is ook een beetje berucht!
Nee.
Oud 25-09-2003, 18:28
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Wawl schreef op 25-09-2003 @ 19:07:
Nee.
Oud 25-09-2003, 18:55
Secreet
Secreet is offline
Forummers worden niet zomaar berucht, dat ligt niet altijd aan de goede of slechte reputatie, dat ligt aan het feit dat ze er gewoon uitspringen, kan zowel positief als negatief zijn...

Maar ja, ik vind wel dat die mensen wel een keer geunband mogen worden en ik vind ook zekerz dat ze iets bijdroegen aan het forum. Ik vind het momenteel een beetje een dictatuur hier en iedere mening die afwijkt van de forumbazen is meteen verkeerd en beledigend. Ik vind ook dat sommigen wel eens grappige topics hadden, en naar mijn mening zijn er hier genoeg subforums om serieus op te zijn en is de kantine hier voornamelijk voor de gezelligheid. Ook vind ik dat je op de serieuze forums gewoon een keertje moet lachen, kom op zeg, dat zo'n topic uiteindelijk gesloten word vind ik eigenlijk al belachelijk. Ik denk dt er juist een hoop forummers zich uitstekend vermaakt hebben met de acties die die forummers hier gedaan hebben. En al met al: het is maar een forum, niet alles moet zo serieus opgenomen worden zoals sommige mensen het hier doen. En niet alleen is het een forum, maar ook een forum waar voornamelijk jonge mensen zitten, en je kunt niet van dat soort mensen verwachten met de mentaliteit van een norse 40 jarige over de zin van het leven te blijven discusseren.
Overigens was lang niet alles wat er gedaan werd lachwekkend, maar toch wel een groot deel ervan en om iemand een eeuwige ban daarvoor te geven vind ik eigenlijk een blijk van de forumbazen af dat ze de situatie niet langer onder controle hebben.
Oud 25-09-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Secreet schreef op 25-09-2003 @ 19:55:
Forummers worden niet zomaar berucht, dat ligt niet altijd aan de goede of slechte reputatie, dat ligt aan het feit dat ze er gewoon uitspringen, kan zowel positief als negatief zijn...

Maar ja, ik vind wel dat die mensen wel een keer geunband mogen worden en ik vind ook zekerz dat ze iets bijdroegen aan het forum. Ik vind het momenteel een beetje een dictatuur hier en iedere mening die afwijkt van de forumbazen is meteen verkeerd en beledigend. Ik vind ook dat sommigen wel eens grappige topics hadden, en naar mijn mening zijn er hier genoeg subforums om serieus op te zijn en is de kantine hier voornamelijk voor de gezelligheid. Ook vind ik dat je op de serieuze forums gewoon een keertje moet lachen, kom op zeg, dat zo'n topic uiteindelijk gesloten word vind ik eigenlijk al belachelijk. Ik denk dt er juist een hoop forummers zich uitstekend vermaakt hebben met de acties die die forummers hier gedaan hebben. En al met al: het is maar een forum, niet alles moet zo serieus opgenomen worden zoals sommige mensen het hier doen. En niet alleen is het een forum, maar ook een forum waar voornamelijk jonge mensen zitten, en je kunt niet van dat soort mensen verwachten met de mentaliteit van een norse 40 jarige over de zin van het leven te blijven discusseren.
Overigens was lang niet alles wat er gedaan werd lachwekkend, maar toch wel een groot deel ervan en om iemand een eeuwige ban daarvoor te geven vind ik eigenlijk een blijk van de forumbazen af dat ze de situatie niet langer onder controle hebben.

Amen
Oud 25-09-2003, 19:35
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Secreet schreef op 25-09-2003 @ 19:55:

Veel weten mijn aka's niet.
Oud 25-09-2003, 19:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk niet dat een forum ze nodig heeft maar ik denk wel dat het onvermijdelijk is, dat er altijd wel een paar zijn die zich zo gedragen.
Oud 25-09-2003, 23:09
KanOoO
KanOoO is offline
Klopt.
Oud 25-09-2003, 23:26
PV
PV is offline
ja
Oud 29-10-2003, 15:30
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
PV schreef op 26-09-2003 @ 00:26:
ja
ja vindt ik ook.
Oud 29-10-2003, 15:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nee, ze zijn niet nodig. Maar ik denk dat je altijd wel een paar forummers hebt die er uitspringen zeg maar, daar is ook niets mis mee... Maar echt berucht hoeven die niet te zijn, nergens voor nodig, toch?
Oud 29-10-2003, 18:56
Verwijderd
Nogmaals een onbeargumenteerde ja
Oud 29-10-2003, 19:00
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 16:30:
ja vindt ik ook.
Doe niet zo dom en up dit niet.
Oud 30-10-2003, 18:55
annetjuh
annetjuh is offline
nope niet echt neej
Oud 03-11-2003, 10:41
Vandal
Vandal is offline
ik heb ze niet nodig
Oud 03-11-2003, 11:36
Gothic
Gothic is offline
Ik ken Betsy ook nog wel... maar berucht, nee

Het leuke van de echt beruchte mensen is, dat ze altijd terug komen, je hoeft ze niet te missen...

De enige die ik echt berucht vind, zijn: HADES, StoneFace... Flem is niet berucht, daar is gewoon veel gezeik om geweest door een paar vriendjes...

Ik geloof dat HADES en StoneFace ervoor gezorgd hebben dat er tegenwoordig veel eerder permanente bans worden gegeven... Ze kregen telkens weer kansen
Oud 03-11-2003, 11:37
Thomas
Thomas is offline
Die mensen maken echt geen forum.
Oud 03-11-2003, 14:18
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
echt wel
Oud 11-11-2003, 18:57
hi
hi is offline
Jammer dat ik het idee heb dat er teveel onnodige up's zaten in dit topic (vooral laatste topic). Ik heb het idee dat sommige zich toch proberen te manifesteren in dit topic als berucht terwijl ze het niet zijn.
Een beetje tegengas op het forum zorgt voor het in leven blijven van het forum. Denk ik .
Oud 11-11-2003, 19:14
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Evito is er nog steeds..
Oud 16-11-2003, 11:31
Negrotiator
Negrotiator is offline
Sommigen worden een beetje irritant denk ik. Maar verder zijn beroemde mensen niet erg ofzo.
Oud 16-11-2003, 11:37
Talon
Talon is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 11-11-2003 @ 20:14:
Evito is er nog steeds..
dit topic helaas ook
Oud 16-11-2003, 11:51
Thomas
Thomas is offline
Jezus, wat een up.
Oud 16-11-2003, 12:31
qghp
qghp is offline
soms is het leuk maar het kan ook irritant zijn.
Oud 16-11-2003, 22:23
LiedekeR
LiedekeR is offline
Ach ja, ze moeten zich gewoon houden aan de wil van het forum. Eigen schuld dat ze berucht zijn geworden.

Hij die de goden tart zal moeten boeten.
Oud 08-12-2003, 16:06
Sortjuh
Sortjuh is offline
Wat d8 juh van "sortjuh de beruchte breezah"hihi...
Oud 08-12-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Sortjuh schreef op 08-12-2003 @ 17:06:
Wat d8 juh van "sortjuh de beruchte breezah"hihi...
"Er vált helemaal niets te lachen."

Een citaat van een bekende forummer die dit eng zal vinden...
Oud 08-12-2003, 16:11
Negrotiator
Negrotiator is offline
Sortjuh?
Oud 08-12-2003, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Negrotiator schreef op 08-12-2003 @ 17:11:
Sortjuh?
Neejzz...
Oud 08-12-2003, 16:53
BadAstronaut
BadAstronaut is offline
FOOIJDONK heeft wel de meeste kwaliteit in zich.
Oud 08-12-2003, 17:07
Verwijderd
Citaat:
BadAstronaut schreef op 08-12-2003 @ 17:53:
FOOIJDONK is gewoon een domme mongool.
Oud 08-12-2003, 17:09
Negrotiator
Negrotiator is offline
wie dan wel?
Oud 08-12-2003, 17:14
BadAstronaut
BadAstronaut is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 08-12-2003 @ 18:07:
FOOIJDONK is gewoon een domme mongool.
Wat je zegt ben jezelf.
Oud 08-12-2003, 17:38
Weylyn
Weylyn is offline
Ik vind zo'n ettertje tussendoor altijd wel lachen. Het brengt wat leven in de brouwerij.

Zelfs al zijn ze irritant. Dan heb je toch iemand om af te kraken, dat is toch ook leuk?!
Oud 08-12-2003, 18:02
forumfreakie
forumfreakie is offline
Nou, als het aan mij ligt zijn ze niet nodig.
ER zijn genoeg normale forummers, dus een paar gekken...
Nee dank je!
Oud 08-12-2003, 18:05
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
BadAstronaut schreef op 08-12-2003 @ 17:53:
bedankt~!!!

FOOIJDONK heeft blijkbaar toch fans!!

Regels voor berichten