Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Er zijn er veel meer niet genoemd, ik heb slechts een paar voorbeelden gegeven. Jij was in mijn ogen gewoon niet benoemenswaardig genoeg.
Ik raad trouwens iedereen die mijn welschrijvendheid beschouwt als 'heel moeilijk' of 'niet normaal' aan eens een boek van bijvoorbeeld Hubert Lampo te lezen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Forummers worden niet zomaar berucht, dat ligt niet altijd aan de goede of slechte reputatie, dat ligt aan het feit dat ze er gewoon uitspringen, kan zowel positief als negatief zijn...
Maar ja, ik vind wel dat die mensen wel een keer geunband mogen worden en ik vind ook zekerz dat ze iets bijdroegen aan het forum. Ik vind het momenteel een beetje een dictatuur hier en iedere mening die afwijkt van de forumbazen is meteen verkeerd en beledigend. Ik vind ook dat sommigen wel eens grappige topics hadden, en naar mijn mening zijn er hier genoeg subforums om serieus op te zijn en is de kantine hier voornamelijk voor de gezelligheid. Ook vind ik dat je op de serieuze forums gewoon een keertje moet lachen, kom op zeg, dat zo'n topic uiteindelijk gesloten word vind ik eigenlijk al belachelijk. Ik denk dt er juist een hoop forummers zich uitstekend vermaakt hebben met de acties die die forummers hier gedaan hebben. En al met al: het is maar een forum, niet alles moet zo serieus opgenomen worden zoals sommige mensen het hier doen. En niet alleen is het een forum, maar ook een forum waar voornamelijk jonge mensen zitten, en je kunt niet van dat soort mensen verwachten met de mentaliteit van een norse 40 jarige over de zin van het leven te blijven discusseren. Overigens was lang niet alles wat er gedaan werd lachwekkend, maar toch wel een groot deel ervan en om iemand een eeuwige ban daarvoor te geven vind ik eigenlijk een blijk van de forumbazen af dat ze de situatie niet langer onder controle hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Amen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk niet dat een forum ze nodig heeft maar ik denk wel dat het onvermijdelijk is, dat er altijd wel een paar zijn die zich zo gedragen.
|
Nee, ze zijn niet nodig. Maar ik denk dat je altijd wel een paar forummers hebt die er uitspringen zeg maar, daar is ook niets mis mee... Maar echt berucht hoeven die niet te zijn, nergens voor nodig, toch?
|
Ik ken Betsy ook nog wel... maar berucht, nee
Het leuke van de echt beruchte mensen is, dat ze altijd terug komen, je hoeft ze niet te missen... De enige die ik echt berucht vind, zijn: HADES, StoneFace... Flem is niet berucht, daar is gewoon veel gezeik om geweest door een paar vriendjes... Ik geloof dat HADES en StoneFace ervoor gezorgd hebben dat er tegenwoordig veel eerder permanente bans worden gegeven... Ze kregen telkens weer kansen ![]()
|
![]() |
Jammer dat ik het idee heb dat er teveel onnodige up's zaten in dit topic (vooral laatste topic). Ik heb het idee dat sommige zich toch proberen te manifesteren in dit topic als berucht terwijl ze het niet zijn.
Een beetje tegengas op het forum zorgt voor het in leven blijven van het forum. Denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
FOOIJDONK heeft blijkbaar toch fans!!
|
![]() |
|
|