Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik zoek een nummer, dat al een hele lange tijd in het hip hop circuit draait. het wordt vaak in mixes gebruikt. het wordt bijvoorbeeld ook in het nummer "Work It" van Missy Elliot. Het is een kort stukje dat met bellen gespeeld wordt. (bij het nummer van missy elliot zit het helemaal op het einde) Ik wil graag weten van wie het origineel is en hoe het nummer heet.
Ik weet het, dit is een moeilijke, maar bedankt! Laterz!
Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 21:21. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
http://www.imdb.com/title/tt0261866/ Dit is de film waar het om gaat.
Laatst gewijzigd op 16-09-2003 om 15:57. |
![]() |
||
Citaat:
natuurlijk ![]() en die hebben de drums weer gesampeld van Bob James (take me to the mardi gras)
Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 13:59. |
![]() |
|
In het nummer komt vaak "push from the inside" voor en aan het eind iets van "I'll never win". Het leek beetje op Spineshank en het is niet het nummer van Linkin Park.
Het was volgens mij een nieuw nummer. ---- Een nummer van Bomfunk MC's (althans dat dacht ik) dat regelmatig gedraaid wordt (althans bij ons) in rock/altern-cafe's. Het is een vrij snel en vrolijk nummer en het is niet super electric. (ok, dit is beetje vaag, maar goed)
Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 14:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die werd zo'n btje non-stop gedraaid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je die reclame bedoelt ie het cat stevens-morning had broken... |
![]() |
||
Citaat:
rap --> Truth hurts - Addictive pop --> die winnaar van euro song festival weet niet hoe die heet ![]()
|
Weet iemand hoe de begin tune van het progamma Netwerk heet???
Volgens mij is het een of ander versie van een stuk van een bekende componist maar ik heb geen flauw idee wie ![]()
Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 11:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Je bedoelt waarschijnlijk:
Lucy lectric - weil ich mädchen bin *zingt*komm doch mal rüber man und setz dich zu mir hin, weil ich Mädchen bin, weil ich Mädchen bin, keine Wiederrede man, weil ich ja sowieso gewinn`, weil ich Mädchen bin!
Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 19:37. |
![]() |
||
Citaat:
schande dat je dat nummer niet bij de titel kent, als er een nummer zwartgedraaid is...
|
mijn vader heeft afgelopen zaterdag een nummer op tmf gezien en dat heette "cat... ja en dan er iets achteraan ofzoiets"
het clipje, daar zat ook een kat in, dacht ie weet een van jullie hoe dat nummer heet? want hij vind het geweldig leuk en zou het dolgraag op single kopen
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 11:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
ik zoek een nummer met een echt geweldge gitaarsolo,
het is live gespeeld, het komt wel eens op Arrow. volgens mij is het best bekend. kan heel goed Peter Frampton zijn, maar weet iemand welk nummer het dan is? Weet helaas geen lyrics nogal vaag ja
|
verder zoek het een nummer met deze lyrics erin
Mary there comes a day, there comes a day...that you come walking up to me Cant you see i'm hiding myself in my, in my lonely place het is gitaar/blues, erg erg mooi ![]() ik ben degene die deze voor me vind eeuwig dankbaar.
Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 20:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Cuby and the Blizzards - Somebody Will Know Someday Het is dus gewoon Hollandsch Glorie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier. Deel 7 Roxy | 250 | 31-10-2003 20:27 | |
ARTistiek |
[verhaal] Ik mis iets. KrizzZzZZzzjE :P | 5 | 24-09-2002 16:31 |