Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wou dat ik een sterke man had om mn tas te dragen, maar nee ![]() ![]()
|
Check http://www.scholieren.com/muziek voor Lowlands voorpret!
||
![]() |
Citaat:
![]() (Sorry, btw, dat ik nog niet terug heb gepmt, ik had het nogal druk... Na LL / PP dan maar?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() tja sorry hoor ![]() alles zit bij mij gewoon in 1 trekrugzak(je) (de marginaalste die ik thuis kon vinden, is niet zo erg als hij kapot gaat ![]() ![]() maarja, eten en drank komt met de autorijdende mensen mee ![]()
|
Verwijderd
|
Willen de mensen die alles in 1 rugzak krijgen mij leren hoe dat moet?
Ik zit altijd met een enorme backpack, en dan nog vanalles om met mn handen te dragen.. en dan zit er nog niet eens eten of drinken bij ![]() En op de terugweg past het altijd nog veel minder dan op de heenweg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (en maakt niet uit hoor, na ll/pp dan maar ja)
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb echt veel meer bij me
|
Mmm, ik heb alles in 1 Kipling (klein model) + 1 matje, 1 los tasje met eten. Slaapzak zit om mn kipling heen gewikkeld, slippers hangen eraan, parapluie steekt eruit!
Wie staan er op camping 4 op Lowlands? (als iemand het überhaupt al weet.. ik wel, maar ik moet ook donderdagavond werken, van 17:00 tot 03:00, binnenkomers polsbandjes omdoen enzo..) Verder ben ik een gewone (maar wel volkomen gratis!) Lowlandsgangster!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
youre so lucky ![]() ![]() ik heb trouwens een rugzak (normaal) met eten/luchtbed en spulletjes, en een weekendtas met mn slaapzak en kleding. en ik moet later ook nog de tent overnemen van mn vriendin, dus het wordt sjouwen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en ja, ik weet ook niet hoe ik alles ga sjouwen. ga zondagavond ook terug. blah. maar ja.. lola !! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ook, als je een hoofd vol met regenboogdreads ziet en een hangbuik, groet me dan ff ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op zaterdag ga ik voor: The Levellers, Lagwagon, (tussendoor mss ff naar Blackalicious), Sugarcult, Ska-P (maar voor de helft), Guano Apes, The Streets, Phtoek & MC Dynamite, Dillinja- Lemon D & MC Rage en daarna naar Crownchamps (maja dat zijn DJ's die ik toch altijd wel zie).. Op zondag ga ik voor: Sizzla, The Vandals, Sum 41, AFI, Redman en Foo Fighters..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tegen alle vrij korte blonde jochies schreeuwen: "Ben jij Glow??!!" niet dak je hier ken ofzo.. maar goed ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|