![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die wordt iig heel vaak voorgeschreven als eerste pil, dus ik neem aan dat ie tot de lichtsten behoord.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mycrogynon 30 is een sub-50 pil (minder dan 50 miligram nep-oestrogeen), je hebt ook sub-30 pillen (met minder dan 30 gram nep-oestrogeen dus), en pillen die geen indicatie hebben, het is dus een vrij 'normale' pil.
He, had ik nu maar gister de tijd genomen om 'Het farmotherapeutisch kompas' op te halen... nu weet ik er dinsdag pas echt het fijne van... of nouja, weten, dan kan ik t opzoeken ![]() edit: Hmm, Leonoor had dit beter gezegd... sorry ![]() Laatst gewijzigd op 04-10-2003 om 09:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hoi
Volgend weekend was ik van plan het hele weekend bij mijn vriend te blijven slapen, ik heb hem al een tijdje niet meer gezien. Alleen nu het probleem: ik moet dat weekend ongesteld worden . dat het uitgerekend volgend weekend moet zijn, nadat ik hem zolang niet heb gezien... nu weet ik dat als je je menstruatie een keer wilt overslaan, je gewoon meteen met de volgende strip door kunt gaan en als die op is 7 dagen pauze neemt zodat je dan ongesteld kan worden. mijn vraag: is het slim om een keer je menstruatie over te slaan als je nét bent begonnen met de pil? Ik ben nu 2 maanden aan de pil, dus 2 strippen opgemaakt (bijna) en een keer ongesteld geworden. Is het mogelijk om je menstruatie over te slaan als je pas zo kort aan de pil bent? en zijn er nare gevolgen van je menstruatie overslaan en meteen met de volgende strip doorgaan?! dankjulliewel
Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 08:51. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
dat lijkt me zo ingewikkeld, vond het juist zo handig dat je je stopweek had als de hele strip op is...
||
Citaat:
ik maakte eerst strip 1 op en pakte toen nog 7 pillen van strip 2. Strip 2 legde ik aan de kant en na mijn stopweek begon ik met strip 3. Weer gewoon tot die op was en dan mijn stopweek. Strip 2 werd gewoon mijn strip voor als ik iets wilde uitstellen; ik slik namelijk wel vaker meer dan 1 strip (nooit een hele strip meer, maar altijd een paar pillen), dus die ging toch wel op)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het kan idd geen kwaad heb ik zo vaak gedaan
en dat met die reserve strip voor doorslikken is een goed idee idd!! je kunt ook bv ene week van een nieuwe doorslikken en dan die overige 2 wk na je stopweek opmaken en dan meteen 3 weken van weer een nieuwe strip opmaken (dan word je dus na 5wk weer ongesteld) maar goed tis maar net wat je zelf t handigste vind!!! groetjes |
![]() |
|
Ik zit met een vraagje...
Ik slik nu al zo'n 3 jaar ongeveer de pil, maar nu vraag ik me toch iets af.. In de bijsluiter staat dat je de pil rond een bepaald tijdstip moet innemen, ik doe dat rond 6 uur 's avonds. Maar als je de pil later, 6 uur later, nadat je de pil eigenlijk hoort te slikken inneemt, is de werking verminderd. Ik ben dus laatst de pil vergeten (om 6 uur 's avonds dus), maar heb hem om 00:15u ingenomen... is de werking nu wel of niet verminderd?? Dat vraag ik me eigenlijk wel af.
||
Citaat:
iig bedankt ![]()
|
euhm.. kan iemand mij even uitleggen hoe dat ookweer zat met het doorslikken vd pil; gewoon niet stoppen voor een week, maar een nieuwe strip nemen en die leegmaken, en dan wel weer stoppen?
(oef.. ik las zonet dat diane35 licht was, ik dacht dat ie zwaar was, ik blij..)
||
Citaat:
Die strip maak je gewoon helemaal af..... heel simpel.. en na die strip stop je gewoon weer en word je ongesteld. En dan ga je weer gewoon verder zoals altijd ![]()
Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 19:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus ik denk dat dat wel verschilt per persoon
|
![]() |
Hallo iedereen!
Ik heb even een vraagje!! Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Ik ben van plan om mijn pil door te slikken en dus niet ongesteld te worden. Kan ik dan gewoon veilig sex hebben? Ik heb namelijk deze maand niet altijd mijn pil op tijd ingenomen en loop ik dan risico als ik geen stopweek krijg en gewoon met de volgende strip begin? Weet iemand dat? misschien is het al eerder gevraagd..maargoed...ik moet het egt ff weten! thnx |
![]() |
||
Citaat:
Het maakt natuurlijk wel een groot verschil als er maar een paar uurtjes verschil zit in het slikken van de pil; die paar uurtjes maken het niet minder veilig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gebruik voor de zekerheid een condoom! |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pak het doosje met de pilletjes eens en kijk erin... jaaaa, als je goed kijkt zie je een klein boekje of een opgevouwen blaadje zitten. De bijsluiter is dat. In de bijsluiter staat heel veel, bijna alles wat je over de pil zou kunnen weten, en zéker het antwoord op de nogal voor de hand liggende vragen die je allemaal stelt. Ik zou zeggen, lees je bijsluiter eens. Je hebt dat ding niet voor niets erbij gekregen. |
![]() |
|
![]() |
de diane 35 slik ik, ik weet dat dat allemaal in de bijsluiter staat. Ik lees hem ook gewoon!
Alleen waar het mij omgaat is dat ik mij afvraag als je doorslikt en je hebt in de 1e maand de pil onregelmatig geslikt (meer dan 12uur bijv) of je dan gewoon in de doorslik maand veilig sex kan hebben?? Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 16:57. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ging toen naar m'n moeder toe en zei dat ik d'r eens over nagedacht had dat ik niet ongesteld wilde zijn tijdens die dingen. Zij wist dat d'r een pilletje is om je ongesteldheid uit te stellen, maar ik zei dat ik eigenlijk gelijk maar aan de pil wilde, omdat het mss ook hielp tegen m'n pijnen. Ze schrok een beetje en zei dat ze het er met m'n vader over zou gaan hebben. De volgende dag kwam ze er op terug. Ze had informatie gezocht op internet over de pil en het er over gehad met m'n vader. Ze vonden het een goed idee en ik mocht hem gaan halen bij de dokter. ![]()
|
er stond op pilvergeten.nl dat je niet beschermd bent als je meer dan een pil bent vergeten, bedoelen ze daarmee achter elkaar of gewoon in de hele strip? ik ben de pil gisteren (donderdag) vergeten, en een paar dagen geleden ook. zit nu in de tweede week en ben op een zondag begonnen. ik heb de pil wel binnen de 12 uur genomen (elke keer dak m vergat).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #6 dindjemek | 497 | 22-02-2004 11:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onveilig in de stopweek? Ireentje | 18 | 22-05-2003 18:43 |