![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hahaha ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
@freakyGMC: op die ene foto in dat witte rokje is Maxi best kinky ![]() Talkin' 'bout kinky, latexxxxx is zo wansmaak (ik heb een weinig shockerend plaatje gevonden): ![]() Ook erg kinky, Volendamse klederdracht: ![]() Deze mannen zijn wansmaak: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
AH! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelukkig woon ik in Velp Noorrrrrrd! |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar idd nina is de queen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog één keer zo'n opmerking en ik laat je arresteren door de modepolitie voor assault with a deadly wardrobe. ![]() |
![]() |
|
Altijd goed voor wat wansmaak-momenten: onze eigen Chrissie Aguilera
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() OOk heel camp: de legging ![]() ![]() Onze eigen Bea: ![]() Married with Children: ![]() ![]() De CD der onzer Jimmy is wansmaak ![]() ![]() ![]() ![]() Hans Kazan ![]() ![]() ![]() Connie Breukhoven *brrrrr* ![]() Patty Brard: ![]() Daredevil
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Kim EL: Hans Kazan ![]() Vader Abraham en de Smurfen zijn zò camp: ![]() Uit de categorie foute Hollandse artiesten, de Havenzangers: ![]() Chiel Montagne mag natuurlijk niet ontbreken in een post met Vader Abraham en De Havenzangers. Daarom, zijn geweldige cd: ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb 'n toe- toe- toeter
op m'n waterscooter, daarmee toe- toe- toeter ik naar jou Ik heb 'n toe- toe- toeter op m'n waterscooter, daarmee toeter ik naar elke vrouw Ik heb een toe- toe- Ik heb een toe- toe- Ik heb een toe- toe- o ooo Ik heb een toe- toe- Ik heb een toe- toe- Ik heb een toe- toe- o ooooooo ![]() Okee, Okee, Okee, we gaan beginnen Alle jongens en meiden, zijn we er klaar voor? Chico's en Chica's Laat je truitjes zakken We gaan een beetje herrie maken Laat je horen Hey hey baby, uuh aah I wanna know if you’d be my girl. zwieren , zwaaien, kontje draaien. oeha oeha oeha oeha oeha oeha Hey hey baby uuh aah I wanna know if you’d be my girl come on, come on, en met zijn allen..... Hey hey baby uuh aah I wanna know if you’d be my girl. we gaan beuken........... Hey hey baby uuh aah I wanna know if you’d be my girl. one, two, three, four, five,(come on come on come on) six, seven, eight. ![]() ![]() ![]() The cooldown café meets gerard joling ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 14:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|