Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar op dit moment zijn de herhalingen van Dawson's Creek weer bezig, dus voordat er weer nieuwe herhalingen komen van een andere serie, duurt dat nog wel ff denk ik...
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zou het wel leuk vinden als het Angel werd, want dat heb ik nooit gevolgd en gister voor het eerst echt gekeken ik vond het eigenlijk best leuk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en Paige als Nimf ![]() ![]() verder niet zo'n hele leuke aflevering, ze praten te weinig met ekaar vind ik, het worden steeds meer allemaal aparte verhaallijnen ipv dat ze heel veel dingen met z'n 3en doen...das wel jammer vind ik..
||
Citaat:
dus dat de serie nergens op slaat, ben ik niet met je eens. (Aan je naam te zien vind je LotR leuk? Dat zou dan dus ook nergens op slaand zijn? want hobbits en elven en dwergen bestaan ook niet.) en dat er 3 mooie meiden in spelen, zal heus wel een belangrijke rol hebben gehad in de populariteit (en ik zal eerlijk zijn, ik kijk er idd ook naar voor die 3, maar dat is zeker niet de hoofdreden) het zijn 3 goede actrices, met mooie hoofden. dus als je voortaan je mening ff wat verder wil onderbouwen, dank u ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar de serie is verder ook erg leuk hoor, dat jij dat niet vindt, wil niet zeggen dat iedereen dat niet vindt... Ik denk dat de serie én populair is door de 3 meiden én doordat het een beetje... mja een mogelijkheid geeft te kunnen ontsnappen in een wereld die heel anders is maar eigenlijk ook heel erg hetzelfde. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Meiden met geheime krachten kun je natuurlijk wel een leuk verhaal mee bedenken, maar het is te vergezocht. Eentje kan de tijd stilzetten... kom op zeg, zo kan ik ook winnen. Die demonen zijn vaak al verbrand met een simpele handbeweging... baby's met schilden....te vergezocht... het is geen ruimteschip for crying out loud....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Charmed rules :-p. Weetje: de laatste uitgezonden alfv in Amerika van charmed"Chris-Crossed seizoen 6 aflv 10" heeft het uitstekend gaan. Zo goed zelfs dat het de beste kijkcijfers waren (buiten premiers en finales) sinds 3 jaar geleden!!! way the go charmed ![]() PS: met laatst uitgezonden bedoel ik dus niet dat het gedaan is he ![]() DVD nieuws: Paramount zal de rechte van charmed voor op DVD eindelijk krijgen in 2005, hierdoor zullen de eerste DVDs verschijnen half/eind 2005, als charmed dus (hopelijk) in seizoen 7 zit.
||
Citaat:
![]() ![]() van die dvd las ik ook! ein-de-lijk!!!! mja 2005 *zucht* oh btw, welke site gebruik jij nu het meest/best als charmed nieuws ding, sinds aboutcharmed.com down is?? *behalve wb.com dan*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dus eigenlijk kunnen we concluderen dat je eerste opmerking ('deze serie slaat nergens op') gewoon niet goed overdacht was. ( ![]() dus laten we erover ophouden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Goed nieuws: De meisjes hebben getekend voor nog 2 seizoen dit wil dus zeggen dat ze kunnen gaan tot seizoen 8. Er zal geen verdere seizoen komen na seizoen 8 zegt brad kern het is dan genoeg geweest! dus nog 2 seizoenen na seizoen 6, whieeeeeeeee Nu nog hopen dat de kijkcijfers hoog blijven anders zal TheWB niet akkoord gaan vrees ik ![]()
||
Citaat:
![]() *happy* nog 2 seizoenen!!!! jeej!!! nu is m'n dag weer goed ![]() ![]() ![]() en het klopte wel, want dat was gewoon hun 6e zintuig wat naar boven kwam. daardoor kon Phoebe dus goed liplezen, ze vertrouwde op haar instinct. Piper kon daardoor Paige's gedachten lezen. wat ik alleen vreemd vond, was dat Piper het niet vreemd vond dat 'Paige (the crone)' weer kon praten en zij nog steeds niet kon zien, dus dat ze geloofde dat dat Paige was. Normaal zijn ze toch wel wat voorzichtiger. maar goed ![]() anyway, ik vond het een super aflevering!! ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een Charmed aflevering CharmingPiper | 15 | 08-07-2004 19:47 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed]100ste Aflv Trailer Apomes | 7 | 14-01-2003 17:31 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Fanny | 3 | 30-05-2002 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Site Apomes | 7 | 08-05-2002 22:25 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Nieuws van het Charmed-front: Verwijderd | 5 | 21-11-2001 18:25 |