Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 11:53
BCR
BCR is offline
Was leuke aflevering! I love flashbacks
Oud 15-11-2003, 12:05
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 15-11-2003 @ 12:53:
Was leuke aflevering! I love flashbacks
Uh-uh.
Oud 15-11-2003, 15:35
Blubje
Blubje is offline
ik vond hem geweldig
alleen jammer dat Paige nou nog steeds niet echt weet hoe Prue was...mja opzich ook niet zo heel erg belangrijk meer nu...maar was leuk geweest
je zag trouwens wel heel erg goed het verschil met vroeger en nu, hoeveel ze erop vooruit zijn gegaan
Oud 17-11-2003, 21:13
Verwijderd
klotezooi ik moet werken als t komt en ik vergeet t steeds weer om t op te nemen...
dr zullen toch nog wel herhalingen komen he?
Oud 18-11-2003, 12:27
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 17-11-2003 @ 22:13:
klotezooi ik moet werken als t komt en ik vergeet t steeds weer om t op te nemen...
dr zullen toch nog wel herhalingen komen he?
ahh...ik hoop van wel, want ik heb de eerste paar afleveringen van seizoen 5 vergeten op te nemen, dus nu is mn collectie niet compleet
maar ik denk dat dat nog wel ff gaat duren, aangezien het pas is geweest en ik denk dat ze eerst nog een keer Buffy zullen gaan herhalen ofzo...maar dat weet ik niet hoor, dat denk ik
Oud 18-11-2003, 13:07
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Blubje schreef op 18-11-2003 @ 13:27:
ahh...ik hoop van wel, want ik heb de eerste paar afleveringen van seizoen 5 vergeten op te nemen, dus nu is mn collectie niet compleet
maar ik denk dat dat nog wel ff gaat duren, aangezien het pas is geweest en ik denk dat ze eerst nog een keer Buffy zullen gaan herhalen ofzo...maar dat weet ik niet hoor, dat denk ik
Herhalingen die tot nu toe zijn geweest: Buffy, Charmed, Gilmore Girls, Ally McBeal, Dawsons Creek... Ik ga voor Angel. Alleen zit dat nu op Veronica. Maar dat maakt niet uit.
Oud 18-11-2003, 13:11
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 18-11-2003 @ 14:07:
Herhalingen die tot nu toe zijn geweest: Buffy, Charmed, Gilmore Girls, Ally McBeal, Dawsons Creek... Ik ga voor Angel. Alleen zit dat nu op Veronica. Maar dat maakt niet uit.
hmm ja, daar zou je ook nog eens gelijk in kunnen hebben...
maar op dit moment zijn de herhalingen van Dawson's Creek weer bezig, dus voordat er weer nieuwe herhalingen komen van een andere serie, duurt dat nog wel ff denk ik...
Oud 18-11-2003, 13:20
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Blubje schreef op 18-11-2003 @ 14:11:
hmm ja, daar zou je ook nog eens gelijk in kunnen hebben...
maar op dit moment zijn de herhalingen van Dawson's Creek weer bezig, dus voordat er weer nieuwe herhalingen komen van een andere serie, duurt dat nog wel ff denk ik...
Ja... Maar die andere herhalingen kwamen altijd om half 7 ofzo, waar nu dus ER zit.. Maakt ook niet uit, want dat gaat ook nog lang duren...
Oud 18-11-2003, 16:58
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 18-11-2003 @ 14:20:
Ja... Maar die andere herhalingen kwamen altijd om half 7 ofzo, waar nu dus ER zit.. Maakt ook niet uit, want dat gaat ook nog lang duren...
ja klopt ook...ze zijn dus nu beig met hh van ER en als dat afgelopen is, dan komen er weer hh van een ander programma...pfff...dat duurt dus nog wel heeeel erg lang!
ik zou het wel leuk vinden als het Angel werd, want dat heb ik nooit gevolgd en gister voor het eerst echt gekeken ik vond het eigenlijk best leuk
Oud 18-11-2003, 17:42
FireCracker
FireCracker is offline
ik ben benieuwd of er nog iets dramatisch gebeurt omtrent dat taartbeeldjedingetje...
was leuke ep

(late reactie )
Oud 18-11-2003, 17:45
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 18-11-2003 @ 18:42:
ik ben benieuwd of er nog iets dramatisch gebeurt omtrent dat taartbeeldjedingetje...
was leuke ep

(late reactie )
ja ben ik ook wel benieuwd naar ja, maar ik denk van wel, want anders hadden ze dat niet laten zien nog op t einde denk ik...*en als je de spoilers een beetje weet, dan denk ik dat het daar wel iets met te maken heeft*
Oud 21-11-2003, 20:20
In Your Room
In Your Room is offline
"Talk about orbus interruptus"
Oud 24-11-2003, 12:51
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 21-11-2003 @ 21:20:
hehe ja, dat was lollig

en Paige als Nimf cool haar enzo
verder niet zo'n hele leuke aflevering, ze praten te weinig met ekaar vind ik, het worden steeds meer allemaal aparte verhaallijnen ipv dat ze heel veel dingen met z'n 3en doen...das wel jammer vind ik..
Oud 25-11-2003, 13:01
Verwijderd
Citaat:
In Your Room schreef op 21-11-2003 @ 21:20:
Oud 25-11-2003, 16:27
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Deze serie slaat helemaal nergens op.
Het enige dat deze serie zo populair maakt is omdat die 3 meiden er zo goed uit zien.....
Oud 25-11-2003, 17:31
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 25-11-2003 @ 17:27:
Het enige dat deze serie zo populair maakt is omdat die 3 meiden er zo goed uit zien.....
en dat is jouw mening. Ik vind de serie zeker wel ergens op slaan (ok, dat heksen/demon gedoe natuurlijk niet) maar de rest van de serie is goed. (relaties, zusterband, kinderen, drama, geweldige humor) net als een soap eigenlijk.
dus dat de serie nergens op slaat, ben ik niet met je eens. (Aan je naam te zien vind je LotR leuk? Dat zou dan dus ook nergens op slaand zijn? want hobbits en elven en dwergen bestaan ook niet.)
en dat er 3 mooie meiden in spelen, zal heus wel een belangrijke rol hebben gehad in de populariteit (en ik zal eerlijk zijn, ik kijk er idd ook naar voor die 3, maar dat is zeker niet de hoofdreden) het zijn 3 goede actrices, met mooie hoofden.
dus als je voortaan je mening ff wat verder wil onderbouwen, dank u
Oud 25-11-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 25-11-2003 @ 17:27:
Mja, ze mogen er idd wel zijn ja
Maar de serie is verder ook erg leuk hoor, dat jij dat niet vindt, wil niet zeggen dat iedereen dat niet vindt... Ik denk dat de serie én populair is door de 3 meiden én doordat het een beetje... mja een mogelijkheid geeft te kunnen ontsnappen in een wereld die heel anders is maar eigenlijk ook heel erg hetzelfde.
Oud 25-11-2003, 17:47
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-11-2003 @ 18:42:
Mja, ze mogen er idd wel zijn ja
Maar de serie is verder ook erg leuk hoor, dat jij dat niet vindt, wil niet zeggen dat iedereen dat niet vindt... Ik denk dat de serie én populair is door de 3 meiden én doordat het een beetje... mja een mogelijkheid geeft te kunnen ontsnappen in een wereld die heel anders is maar eigenlijk ook heel erg hetzelfde.
hehe *agree*
Oud 25-11-2003, 20:01
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Blubje schreef op 25-11-2003 @ 18:31:
en dat is jouw mening. Ik vind de serie zeker wel ergens op slaan (ok, dat heksen/demon gedoe natuurlijk niet) maar de rest van de serie is goed. (relaties, zusterband, kinderen, drama, geweldige humor) net als een soap eigenlijk.
dus dat de serie nergens op slaat, ben ik niet met je eens. (Aan je naam te zien vind je LotR leuk? Dat zou dan dus ook nergens op slaand zijn? want hobbits en elven en dwergen bestaan ook niet.)
en dat er 3 mooie meiden in spelen, zal heus wel een belangrijke rol hebben gehad in de populariteit (en ik zal eerlijk zijn, ik kijk er idd ook naar voor die 3, maar dat is zeker niet de hoofdreden) het zijn 3 goede actrices, met mooie hoofden.
dus als je voortaan je mening ff wat verder wil onderbouwen, dank u
Ok ok, sorry.
Meiden met geheime krachten kun je natuurlijk wel een leuk verhaal mee bedenken, maar het is te vergezocht.
Eentje kan de tijd stilzetten... kom op zeg, zo kan ik ook winnen.
Die demonen zijn vaak al verbrand met een simpele handbeweging... baby's met schilden....te vergezocht... het is geen ruimteschip for crying out loud....
Oud 26-11-2003, 14:19
Briseïs
Briseïs is offline
Je moet tv ook niet zo serieus nemen...
Oud 26-11-2003, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 25-11-2003 @ 21:01:
Ok ok, sorry.
Meiden met geheime krachten kun je natuurlijk wel een leuk verhaal mee bedenken, maar het is te vergezocht.
Die demonen zijn vaak al verbrand met een simpele handbeweging... baby's met schilden....te vergezocht... het is geen ruimteschip for crying out loud....
Omdat de problemen altijd niet zo moeilijk blijken te zijn, is het leuk om naar te kijken; zo voelt het alsof je eigen problemen ook niets voorstellen Snappie? Wanneer ze het ongelofelijk moeilijk maken, dan lijkt het leven zo zwaar...
Oud 27-11-2003, 16:32
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 25-11-2003 @ 21:01:
Ok ok, sorry.
zegt iemand die gelooft in een ring die alle macht bestuurd, levende bomen, elfen....

Charmed rules :-p.

Weetje:
de laatste uitgezonden alfv in Amerika van charmed"Chris-Crossed seizoen 6 aflv 10" heeft het uitstekend gaan. Zo goed zelfs dat het de beste kijkcijfers waren (buiten premiers en finales) sinds 3 jaar geleden!!!
way the go charmed .

PS: met laatst uitgezonden bedoel ik dus niet dat het gedaan is he er komen er nog minsten 12 aflv bij en hopelijk nog een seizoen.

DVD nieuws:
Paramount zal de rechte van charmed voor op DVD eindelijk krijgen in 2005, hierdoor zullen de eerste DVDs verschijnen half/eind 2005, als charmed dus (hopelijk) in seizoen 7 zit.
Oud 27-11-2003, 18:38
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 27-11-2003 @ 17:32:

Charmed rules :-p.

Weetje:
de laatste uitgezonden alfv in Amerika van charmed"Chris-Crossed seizoen 6 aflv 10" heeft het uitstekend gaan. Zo goed zelfs dat het de beste kijkcijfers waren (buiten premiers en finales) sinds 3 jaar geleden!!!
way the go charmed .

PS: met laatst uitgezonden bedoel ik dus niet dat het gedaan is he er komen er nog minsten 12 aflv bij en hopelijk nog een seizoen.

DVD nieuws:
Paramount zal de rechte van charmed voor op DVD eindelijk krijgen in 2005, hierdoor zullen de eerste DVDs verschijnen half/eind 2005, als charmed dus (hopelijk) in seizoen 7 zit.
ja dat las ik ook dat van die kijkcijfers...Charmed gaat weer de goede kant op! (dat ging het al, maar voor de kijkcijfers he )
van die dvd las ik ook! ein-de-lijk!!!! mja 2005 *zucht*

oh btw, welke site gebruik jij nu het meest/best als charmed nieuws ding, sinds aboutcharmed.com down is?? *behalve wb.com dan*
Oud 27-11-2003, 20:24
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 27-11-2003 @ 17:32:
zegt iemand die gelooft in een ring die alle macht bestuurd, levende bomen, elfen....
Wie zegt dat ik dat geloof? Het is alleen leuk om ernaar te kijken.....
Oud 27-11-2003, 20:33
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 27-11-2003 @ 21:24:
Wie zegt dat ik dat geloof? Het is alleen leuk om ernaar te kijken.....
en wie zegt dat wij geloven in heksen en demons? Charmed is gewoon leuk om naar te kijken.
dus eigenlijk kunnen we concluderen dat je eerste opmerking ('deze serie slaat nergens op') gewoon niet goed overdacht was. ()
dus laten we erover ophouden
Oud 27-11-2003, 21:12
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Blubje schreef op 27-11-2003 @ 21:33:
en wie zegt dat wij geloven in heksen en demons? Charmed is gewoon leuk om naar te kijken.
dus eigenlijk kunnen we concluderen dat je eerste opmerking ('deze serie slaat nergens op') gewoon niet goed overdacht was. ()
Yes commander
Oud 27-11-2003, 22:33
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 27-11-2003 @ 22:12:
Yes commander
ok dan
Oud 28-11-2003, 19:36
Verwijderd
nou gaattie beginnen
Oud 28-11-2003, 19:44
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Blubje schreef op 27-11-2003 @ 21:33:
Blubje je kan altijd es een forum proberen zoals www.theprophecy.net .
Oud 28-11-2003, 20:19
Verwijderd
hahaha! hij klopte niet! op het punt dat phoebe tegen die Kazi aant praten was, verstond ze hem ineens!
Oud 28-11-2003, 20:58
rare kwast
rare kwast is offline
ooit gehoord van lip lezen?
Oud 28-11-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 28-11-2003 @ 21:58:
ooit gehoord van lip lezen?
hm. ze kan het de hele tijd niet, en dan ineens wel
Oud 29-11-2003, 07:33
BCR
BCR is offline
Citaat:
Rianne schreef op 28-11-2003 @ 22:24:
Ja, het klopte niet helemaal

Op zich wel geinige aflevering. De baby lachte cool op het eind
Oud 29-11-2003, 08:46
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Rianne schreef op 28-11-2003 @ 22:24:
je moet beter opletten, hun 6de zintuig kwam naar boven net gelijk Piper kon horen dat het Leo was .

Goed nieuws:
De meisjes hebben getekend voor nog 2 seizoen dit wil dus zeggen dat ze kunnen gaan tot seizoen 8.
Er zal geen verdere seizoen komen na seizoen 8 zegt brad kern het is dan genoeg geweest!

dus nog 2 seizoenen na seizoen 6, whieeeeeeeee
Nu nog hopen dat de kijkcijfers hoog blijven anders zal TheWB niet akkoord gaan vrees ik .
Oud 29-11-2003, 11:57
FireCracker
FireCracker is offline
het was zoo gaaf dat Wyatt orbde

en de rest ook

tot zover mijn nuttige bijdrage aan dit topic...
Oud 29-11-2003, 13:22
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 28-11-2003 @ 20:44:
Blubje je kan altijd es een forum proberen zoals www.theprophecy.net .
daar zit ik al, geloof ik
*happy* nog 2 seizoenen!!!! jeej!!! nu is m'n dag weer goed

en het klopte wel, want dat was gewoon hun 6e zintuig wat naar boven kwam. daardoor kon Phoebe dus goed liplezen, ze vertrouwde op haar instinct. Piper kon daardoor Paige's gedachten lezen.
wat ik alleen vreemd vond, was dat Piper het niet vreemd vond dat 'Paige (the crone)' weer kon praten en zij nog steeds niet kon zien, dus dat ze geloofde dat dat Paige was. Normaal zijn ze toch wel wat voorzichtiger. maar goed

anyway, ik vond het een super aflevering!! wyatt die orbe op t einde, de meiden die op elkaar vertrouwden, Paige die ging zingen, Phoebe die eindelijk voor zichzelf koos. Paige en haar vriendje. geweldig dus!
Oud 29-11-2003, 13:57
Verwijderd
yeah ik hebbut gister eindelijk weer gezien!!!
vonnut wel een coole aflevering met Wyatt en zijn krachtveld
Oud 29-11-2003, 13:59
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 29-11-2003 @ 14:57:
yeah ik hebbut gister eindelijk weer gezien!!!
vonnut wel een coole aflevering met Wyatt en zijn krachtveld
oeh, ja, dat was ook zo leuk! "Wyatt, Danger!" en hoppa daar ging t krachtveld om hem heen
Oud 29-11-2003, 15:38
rare kwast
rare kwast is offline
inderdaad dat was haar 6de zintuig, want het lukte ook een beetje bij de vriend van paige
*of was dat er nou na??*
Oud 29-11-2003, 15:45
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-11-2003 @ 16:38:
inderdaad dat was haar 6de zintuig, want het lukte ook een beetje bij de vriend van paige
*of was dat er nou na??*
hoe bedoel je dat? dat ze toen probeerde te liplezen (phoebe dus) toen die Nate aan de deur stond?
Oud 29-11-2003, 16:03
appelsientje
appelsientje is offline
Ik lag zooo dubbel toen die Nate aan de deur stond!!! Was echt geweldig gewoon.. de hele aflevering trouwens..
Oud 29-11-2003, 16:09
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Denise01 schreef op 29-11-2003 @ 17:03:
Ik lag zooo dubbel toen die Nate aan de deur stond!!! Was echt geweldig gewoon.. de hele aflevering trouwens..
ja
geweldig ook hoe Phoebe praatte
Oud 29-11-2003, 17:31
Briseïs
Briseïs is offline
Het was Norman Reedus! Van Gossip! Hij zag er alleen wel een beetje oud uit.. En jammer dat ie nog maar een aflevering blijft...
Oud 02-12-2003, 14:09
Blubje
Blubje is offline
kheb net weer eens de aflvering gekeken waarin Leo en Piper trouwen *zucht*
met Prue, die dan zo op die motor ff de bruiloft komt verzieken
Oud 05-12-2003, 10:24
Apomes
Apomes is offline
Happy B-day holly (3 december .)
Oud 05-12-2003, 12:58
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 05-12-2003 @ 11:24:
Happy B-day holly (3 december .)
Beetje laat he!
Oud 05-12-2003, 13:05
Verwijderd
*maakt een dansje*
Het is weer vrijdag!! En ik kom er net pas achter!
Oud 05-12-2003, 13:20
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-12-2003 @ 14:05:
*maakt een dansje*
Het is weer vrijdag!! En ik kom er net pas achter!
Kut. Het is Sinterklaas. Ik ben er dus vanavond niet. Hm. Dan zal ik maar weer eens gaan worstelen met de timer van de video.
Oud 05-12-2003, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 05-12-2003 @ 14:20:
Kut. Het is Sinterklaas. Ik ben er dus vanavond niet. Hm. Dan zal ik maar weer eens gaan worstelen met de timer van de video.
mja ikke ook

hihi
Oud 05-12-2003, 13:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
wel weer un voordeel als je niets aan Sinterklaas doet

Regels voor berichten