| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
let op ze beginnen wel vroeg!
19.30 hrs / doors 18.30 hrs No Use For A Name / Irish Car Bomb / Big Wig en daarna is knockout, dnb & hiphop wie blijven er allemaal?/ 22.00 hrs / doors: 22.00 hrs before 24.00 hrs: € 10,00 + memb Knockout 'the battle' Round 1 Dancehall: Controverse All Stars / Skank Around Soundsystem (Dab & Ivoryman) / Sabotage (Chaos &L-Dopa) / Amolab (Precise) Round 2 Hiphop: Partysquad / Bassline (Wix) / Knockout (SP) / X-Rated (Waxfiend) MC's Fit & Drew |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik vind het ook niet echt logica..
Maar mss speelt No Use wel langer dan de gemiddelde band ofzo.. Of Big Wig speelt langer dan het gemiddelde voorprogramma... Plus dat ze rekening moeten houden met Knockout, wat al om 22.00 begint en ook in de oude zaal is.. Ach ik vind het allemaal wel best.. Maar ik vind ook dat het mss een beetje te vroeg begint,.. Ik heb dan mss net mijn eten op wanneer het begint..
|
|
||
|
Citaat:
en dan moet iedereen de zaal uit zijn, omdat je voor Knockout apart moet betalen ![]() krijg je net zoals bij Sugarcult in de Melkweg dat ze je er gewoon uitschoppen
|
|
||
|
Citaat:
...of zoals bij bad religion, zodat het in de buurt van de garderobe meer duwerig/trekkerig was dan in de zaal tijdens het concert zelf :/
|
|
||
|
Citaat:
I'll be there
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar je moest blijven tot daarna want toen kwamen er liedjes van Sugarcult (en toen was het niet meer zo druk).
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie? Verwijderd | 61 | 01-06-2004 09:58 | |
| Muziek |
3 oktober melkweg Loco | 8 | 25-09-2003 18:17 | |
| Muziek |
Mars Volta en Nufan in de Melkweg IEMOW-KOR | 261 | 05-09-2003 17:35 | |