Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tenminste, alleen wat ik eerst ook al had *huidschilfers enzo* Maarja, iig thnx k heb het er gisteren in gedaan, en ik voelde me een wandelende wc verfrisser ![]()
|
Ik heb zojuist mn dreads uitgekamd. Ik was in totaal met elastiekjes eruit halen enzo 3 uur bezig. Kheb ze met veel cremespoeling in nat haar uit elkaar gehaald. De bovenste delen van mn dreads waren erg moeilijk, omdat ik de uitgroei goed bij had gehouden.
De haaruitval was verschrikkelijk bij mij, net alsof je bij de kapper zit en je haar van lang naar heel kort laat knippen, zoveel haar lag er in de douche ![]() Mn haar ziet er nu echt vreemd uit, heel erg stug en een beetje afro-achtig. Het valt nog steeds uit, je kan er bijv. gewoon haar uittrekken. Ik hoop maar dat het snel weer normaal wordt en mn plan om opnieuw dreads te zetten stel ik voorlopig maar even uit. Uitkammen wil ik echt nooit meer. Er zitten overigens nog steeds stukken dread in die ik vergeten ben ofzo. Deze haal ik er maar gewoon zo uit denk ik.
|
Maar warom zou je dan ook de dread er uit halen die welgoed waren? Je kan toch ook alleen de venrukte uitkammen en opnieuw doen? Maarja, hoplijk hersteld je haar snel zodat je er weer snel nieuwe dreadjes in kan doen
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar volgens mij zijn ze best oke hoor! want ze hebben wel allemaal ongeveer dezelfde basis opleiding gehad voor dreads zetten (ik garandeer je trouwens nu nix hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mijn vriendin werkt bij kinki kappers en die heeft dus ook mijn dreads gezet.
Ik vind dat ze er super mooi inzitten. En ik ben wel vaak bij kinki kapper, omdat zij daar dus werkt en dan zie ik wel eens dat ze mensen dreaten, nou ik vind het wel oke hoor. Maarja natuurlijk elke vestiging is weer anders. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals ik hier al eens verteld heb, ik heb dus van die silky dreads...nu ze komen al los en in principe kan ik ze wel weer opnieuw erond draaien hoor, maar daar heb ik geen zin in.
Telkens als er nu één los komt, laat ik er door een vriendin een echte inzetten. Ze heeft zelf dreads, dus ik denk (hoop) wel dat ze weet wat ze doet. Ze zei me tandpasta in mijn haar de wrijven (of zelf pattex ![]() Ook zei ze me dat ik ze beter moest bijwerken, maar ik weet niet echt hoe ik dat precies moet doen. Ze zei ook iets van het vastnaaien of zo..? Iemand tips? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ja dus ![]() die losse haren zijn trouwens heel normaal hoor, normaal vallen heel veel haren uit die nu in je dreads blijven hangen, dat haar raak je bij het uitkammen allemaal in 1x kwijt en dan lijkt het inderdaad heel veel ![]()
||
Citaat:
Ik geloof zo'n 3cm van de onderkant af beetpakken en rondjes mee draaien over je hoofdhuid.
||
Citaat:
Maar blijft het voor altijd zo tot je het laat groeien en het dode eraf knipt of wordt het na verloop van tijd (als alle permanent eruit is?) je haar weer normaal? Die losse haren waren bij mij wel heeeeeel veel ![]() Ik vraag me echt af hoe jij jouwe eruit hebt kunnen kammen (die van jou waren goed vervilt toch?) , bij mij waren alleen de bovenkanten vervilt en een paar onderaan. Die kreeg ik er met heel veel moeite uit.
||
Citaat:
|
![]() |
m'non denk je dat de mijne te doen zijn? eruit halen?
algemene vraag: hoe het beste dreads eruit te halen? ze zitten er nu 5 maanden in en zijn alleen bovenaan een beetje hard, maar als ik t gewassen heb kan ik dat al vrij goed uit elkaar trekken. iig zit er beweging in. ik las dingen over anti-klitspul van paarden (haha..not.) en cremespoeling enzo.. tips anyone? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb er eerst een paar droog uit elkaar getrokken met mn vingers en daarna haar nat gemaakt, heel veel cremespoeling erin gemikt en toen eerst met vingers proberen uit elkaar te trekken (vooral die harde stukken) en dan verder met de kam. Door die kam breekt het wel nog meer af dan met je vingers mja. Soms heb ik uit frustratie dat het zo lang duurde ook een beetje te hard erdoorheen geragt met die kam ![]() Die stukken dread die er nog inzaten zijn er nu trouwens wel uit, maar mn haar klit nog steeds erg, dus niet teveel kammen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 14:57. |
![]() |
|
*zucht* ik zit toch weer te twijfelen of ik opnieuw dreads moet nemen, want het dode haar dat ik nu heb moet er echt uitgroeien dus kan ik eigenlijk net zo goed dreads nemen en die eruit laten groeien, op de bovenkant van mn hoofd zit al wat normaal haar. Ik ben alleen erg bang dat mn haar tijdens het touperen helemaal afbreekt ofzo, omdat het zo erg beschadigd is. Het dread nu wel vet makkelijk. Is touperen wel echt nodig, of kan ik het ook gewoon draaien, op rollers zetten en permanenten?
Ik had mn haar trouwens geverfd, maar de kleur pakt niet goed op zulk haar en het gaat er ook snel uit, ook werd het een andere kleur dan het moest worden. Voordat ik dan misschien dreads neem wil ik mn haar wel in een normale kleur verven (hopen dat het dan lukt), is het erg als ik niet 2 weken wacht tussen verven en permanentvloeistof? Of wordt mn haar als ik het donker verf dan blonder ofzo? Als ik weer dreads neem worden ze in elk geval wel veel dikker dan vorige keer, das makkelijker met bijwerken en vind ik ook leuker.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maarja het moet maar.
|
![]() |
Hey man,
Ik lees hier allemaal rare dingen over dreads.... 1x in de maand wassen??? ![]() Ik ken iemand in de buurt die heeft dreads, nou ik ben bang dat er beestjes in zitten, zo goor ziet het eruit, een grote gore pluisboel...... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel....... the exploding boy | 500 | 17-03-2006 21:13 | |
Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic deel 16 snuggles | 500 | 05-10-2005 19:26 |